evo hat geschrieben:s läbe isch kei ponyhoof.

Moderator: Avenger
evo hat geschrieben:s läbe isch kei ponyhoof.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
kunnt aber nid vo alleini gell, muasch zrugg fordara...blackraini hat geschrieben: ... gli abgschlosse und de gits no Geld zrugg
Reinforced hat geschrieben:kunnt aber nid vo alleini gell, muasch zrugg fordara...blackraini hat geschrieben: ... gli abgschlosse und de gits no Geld zrugg
holy. und do soll eine sage die tuusig stotz pro johr würde sich nit lohneSpaghetti hat geschrieben: Scho 616 Täg i dem Verein
nöd trotzdem, sondern genau wäg däm.Spaghetti hat geschrieben:Gester isch mis DB zrugg cho. I ha schnell mini Diensttäg bis jetzt zellt. Scho 616 Täg i dem Verein und trotzdem ha i Ja gstummä
Isch richtig, ufgrund mini Erfahrigä im Militär isch es kei gueti Idee, dass jedä ä Waffä zuhause het!Skeletor hat geschrieben:nöd trotzdem, sondern genau wäg däm.Spaghetti hat geschrieben:Gester isch mis DB zrugg cho. I ha schnell mini Diensttäg bis jetzt zellt. Scho 616 Täg i dem Verein und trotzdem ha i Ja gstummä
händ sich ja no öpä diä offizier pro initiative g'üsseret.
Bis und mit 31gi soviel ich weiss. Chönnt au 32gi si, bin nöd ganz sicher.NERV hat geschrieben:Bis wie alt muess ich die Ersatzabgab eigentlich no zahle? (Wirde das Jahr 30gi).
ögg, i dem Fall nüme lang und ich han en Lohnerhöhig vo ca. 1'500.00 / Jahr. Mega.Gurgelhals hat geschrieben:Bis und mit 31gi soviel ich weiss. Chönnt au 32gi si, bin nöd ganz sicher.NERV hat geschrieben:Bis wie alt muess ich die Ersatzabgab eigentlich no zahle? (Wirde das Jahr 30gi).
Scarface hat geschrieben:Scarface hat geschrieben:weniger autostüürezahle
das hingege wär total behämmeret und e schuss i ofe. de arm Lokfüehrer! De besser deheime i de eigete vier wänd.Jones hat geschrieben:de wär gloub im übrige z'nächschte bahngleis näher als dr nächscht waffelade!
was heisst da "wär" ?Avenger hat geschrieben: das hingege wär total behämmeret und e schuss i ofe. de arm Lokfüehrer! De besser deheime i de eigete vier wänd.
Wahr! Isch glich wie bim ab der Brügg gumpe, do isch ou ds Risiko vorhande eine ds treffe. Mi Vater het vor viele Johre bi der Ambulanz gschaffet. D Reste vo dene Zug-Selbstmörder zämelese isch nid lustig gsi.Jones hat geschrieben:und hätt meh allne z'sturmgwehr wäg gno, wäre sehr wahrschinlech no meh lüt ufs gleis!
wenn eine wott gah, de geit er o! egal wie! und ig bi dr meinig, dass WENN sich eine scho wott umlah, dass er denn wenigstens müglechscht wenig frömde lüt söu psychische schade mit sire tat zuefüege! und mitem ufs gleis gumpe isch das äbe fasch immer dr fall!
Das seit WikipediaNERV hat geschrieben:ögg, i dem Fall nüme lang und ich han en Lohnerhöhig vo ca. 1'500.00 / Jahr. Mega.Gurgelhals hat geschrieben:Bis und mit 31gi soviel ich weiss. Chönnt au 32gi si, bin nöd ganz sicher.NERV hat geschrieben:Bis wie alt muess ich die Ersatzabgab eigentlich no zahle? (Wirde das Jahr 30gi).
Sehr richtigkraut hat geschrieben:isch nid z altersjahr z gliche wie z läbesjahr? de wär z 30. altersjahr das zwüschem 29. und 30. geburi. und i däm fau müesst der nerv nüm lang zahle!
Das heisst demfall er zahlt nur no das jahr. FairG-ay-lien hat geschrieben:Sehr richtigkraut hat geschrieben:isch nid z altersjahr z gliche wie z läbesjahr? de wär z 30. altersjahr das zwüschem 29. und 30. geburi. und i däm fau müesst der nerv nüm lang zahle!![]()
Wennd din 30. Geburi fiirsch hesch s 30. Lebensjahr vollendet.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste