Rare'n'Special Retroauctions!!
Moderatoren: Master(G), mr.raw
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
chumme au nöd drus, wenn de tatsu so schlimm findet, chan er mir au sie RR^2 für 200chf zruggverchaufe!
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Genau, so isches - also - gib am Gege das RR2 für 3 Pfrengg.....geosnow hat geschrieben:chumme au nöd drus, wenn de tatsu so schlimm findet, chan er mir au sie RR^2 für 200chf zruggverchaufe!
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Re: Rare'n'Special Retroauctions!!
ja eh isches easy. ha au scho tüüreri games kauft. aber ich find das spiel zu dem zitpunkt isch massiv übertüürt.
aber logisch, wenns eim persönlich wert isch, werum nöd
aber logisch, wenns eim persönlich wert isch, werum nöd
wenn din name i dä aleitig würd stah, würsch sicherlech au so vill zahle oder?
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Ich au nid....??? Staht am Andy sin Namä i de Aaaleitig....??? Heder als Teschter gwürkt, heder gar programmiert, heders gar erfundä??evo hat geschrieben:was meinsch? chume nit truus?
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
wenn nur eins vo dene kriterie itrifft denn wärs wohl logischer dasser e exemplat gratis bekunt statt 400 eier drüf uf ricardo anezblättere 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Sin Name isch nöd drin. Wenn denn wäri mine drin. Aber das isch nomal en anderi Version. Mini isch first Print und es git 3x800 Stück devo. Fertig und aus.
lang (2-3 jahr) bevor pier solar usecho isch, häsch dich bi water melon chöne als posterity regischtriere. das bedütet das häsch müesse 30usd meh zahle, defür staht din name i dä aleitig und in dä credits, plus häsch ebä sone posterity version becho wo no seltniger isch. i dä posterity versione plus normale erschtuflage sind die näme alli ufgführt in dä aleitig. reprint ebä nümme bzw. nur no in dä credits. es isch also nöd verwunderlich das dä marktpriis für erschtuflage so hoch sind. mir isch das game über 1000.- wert. wenn ichs nöd scho het würd ich ohne wenn und aber dä stutz uf dä tisch legge
bruch jetzt nur no es selaed exemplar aber das hät ziit... so oder so isch pier solar min heilige gral und da chunt au es neo geo aes metal slug us nöd ane.
ob dä andy en posterity isch weis ich nöd!

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
nei, isch es nöd. aber was bringt dir e posterity, wenn nöd DIN name drin isch. genau nüt.sam hat geschrieben:

du häsch selber gseit das reprint us "sammeltechnische" gründ en witz isch! also ganz eifach. wenn sammlisch "bruchsch" dä first print. die ganze posterity lüüt sind "schuld" am marktpriis und dementsprechend zahlsch halt au meh obwohl nöd dä glichi bezug häsch.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
das isch so. de reprint isch vorallem da zum gamen. wiäviel reprints gits oder no wird gäh, weiss nur watermelon. first print gits in 3 version a 800 stück. die sind alli registriert mit emene Brief und bstell nummere. uf em brief staht Classic Edition. ich han 2 japan Classic Edition damals vorbstellt und 2 jahr gwartet. d posterity version isch aber no e zuesätzlichi version, wo mer d anzahl nöd gnau weiss. Soviel staht uf de watermelon siite.
Hello friends of Pier Solar, this email is about preorder id : 1883, packaging : j, Classic Edition.
If you've pre-ordered the Japanese version to play the game in Japanese language, please contact us as soon as possible by answering this email. Thank you.
We are very grateful for your endless patience and support!
Best regards,
WaterMelon development
han nie öpis anders gseit
posterity sind aber au nummeriert. somit isch au klar wievill das es git! ich luege nachher grad

posterity sind aber au nummeriert. somit isch au klar wievill das es git! ich luege nachher grad

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
häsch du din name ide posterity?
800 sinds. zumindescht staht das. han aber gmeint sind >500.... wenn ich mal ziit han zell ich die ganze näme ir aleitig^^
au in dä classic version stönd posterity name drin. häsch doch nomol eins. mach uf und lueggeosnow hat geschrieben:häsch du din name ide posterity?

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
gseht no fren us das spiel.
http://www.youtube.com/watch?v=ItuP80Csny4" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=ItuP80Csny4" onclick="window.open(this.href);return false;
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
spinnsch!sam hat geschrieben:au in dä classic version stönd posterity name drin. häsch doch nomol eins. mach uf und lueggeosnow hat geschrieben:häsch du din name ide posterity?

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
aber de hät ja japan version, wo ich versteigeret han. aber er schribt pal?
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
es sind weniger als 500.sam hat geschrieben:800 sinds. zumindescht staht das. han aber gmeint sind >500.... wenn ich mal ziit han zell ich die ganze näme ir aleitig^^
Aber de Fötzel zum game isch nöd CLASSIC, sondern es staht POSTERITY druf.
und dieä nöd ganz 500 sind ufteilt uf die 2400 (3x800).
genau! und ebe sheftli isch no debi mit tipps und so
isch ja im ps thread abbildet 
demfall isch chli blöd das au xxx/800 staht...
lol isch tatsächlech jap. version^^ wobi pal i dem sinn stimmt wills ja multinorm isch mit "Pal" artwork. okay hät no es par japanischi zeiche vorne obe...

demfall isch chli blöd das au xxx/800 staht...
lol isch tatsächlech jap. version^^ wobi pal i dem sinn stimmt wills ja multinorm isch mit "Pal" artwork. okay hät no es par japanischi zeiche vorne obe...
ich glaub ich wär chli beschränkt wenns nöd so wärgeosnow hat geschrieben:spinnsch!sam hat geschrieben:au in dä classic version stönd posterity name drin. häsch doch nomol eins. mach uf und lueggeosnow hat geschrieben:häsch du din name ide posterity?aber ich han das heftli nöd.

sam hat geschrieben: mir isch das game über 1000.- wert. wenn ichs nöd scho het würd ich ohne wenn und aber dä stutz uf dä tisch leggebruch jetzt nur no es selaed exemplar aber das hät ziit... so oder so isch pier solar min heilige gral und da chunt au es neo geo aes metal slug us nöd ane.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
häsch jetzt Din name ide posterity? 

aber sicher doch