Guet, das hed sicherlich öpis. Au wemer natürlich mues sägä, dass es so viel sind, das wahrschindlich au diä Literaturstudium nur en Teil händ chönä abdeckä (das sägi jetzt eifach mol so, ohni jeglichi Kenntnis vo Literaturstudiä...).Sylvara hat geschrieben:'klassiker' sind guet und recht, aber wenn zwei literaturstudium hinter dir hesch, denn hesch o mal es zytli gnueg vo de "grosse name" und machsch e boge um die schöne penguin, wo im stauffacher ds vorderst stöh.
Ja klar, ich han nur gmeint wägäm "nüm wüssä was läsä"... denn chamer ebä immer zu so eim Griffä, und d Wahrschindlichkeit dasses nid en totalä Seich isch isch relativ gross.Sylvara hat geschrieben:zudem het's mit qualität höchstens sekundär z'tue; die meiste sogenannte klassiker werde ersch vo dr nachwelt eso empfunde. mer cha natürlich scho immer nur rückwärts läse, was anderi bereits selektioniert hei - aber i finds ebe recht lässig super büecher scho ds entdecke, wenns usechömet. isch ja nid so, dass klassiker i dr gegewart nonid guet si....![]()
Neui Büecher sueche isch sicher lässig, aber ich han au chli s Gfühl dasses echli e schwierigs Thema isch, und mer würklich mues irgendwo im Randbereich go sueche, sit jedä meint er müessi en Bestseller schribä. Das gsehdmer jo au scho dra dass diä sälbschternanntä Literatur Mänschä scho fäng im Pseudoskandalösä sueched und irgendwelchi komischi Büecher ufäjubled... (ohni jetzt z negativ tönä z welä, es git au hüt tolli Büecher, kei Frog (öbs allerdings vili git wo lang werded Bestand ha bezwifli es bitz). Mir löschts halt eifach bi vil neuem Züg scho ab weni nur devo ghör... echli unfair, aber isch halt so.
All diä Literaturmässä mached mi fertig.