:typej:evo hat geschrieben:warum kauft me e dönerbox wemme stattdesse e normale döner ka ha mit feinem brot und sal0t?
topic bitte ins kochforum verschiebe
Call of Duty: Black Ops - Jetzt mit Freddy, Buffy und Dani!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich han kei tatsach verdräht, ich han eifach öpis uslahTypeJ hat geschrieben:haaaalt halt!!! ich han KEIN rappe defür welle aber du nazi hesch ja würklich ned luuglah bis i die 10.- ipackt han, ned tatsache verdreie gell

usserdem hetti äs schlächts gwüsse gha, wenni eifach 75% vom ganze zügs isse ohni was däfür z'zahle.
@evo
ich han dermasse hunger gha, ich hett alles g'ässä.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Skeletor hat geschrieben:ich han kei tatsach verdräht, ich han eifach öpis uslahTypeJ hat geschrieben:haaaalt halt!!! ich han KEIN rappe defür welle aber du nazi hesch ja würklich ned luuglah bis i die 10.- ipackt han, ned tatsache verdreie gellich han so dermasse hunger gha und bi dermasse froh gsi, dass ich dir diä eifach abkauft ha
![]()
usserdem hetti äs schlächts gwüsse gha, wenni eifach 75% vom ganze zügs isse ohni was däfür z'zahle.
@evo
ich han dermasse hunger gha, ich hett alles g'ässä.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
hans dure und es het mine erwartige entsproche
es isch halt es call of duty. das heisst inflationäre gebruch vo krach, gegner und bumm. aber irgendwie het de entwickler nie öpper gseit, dass inflation immer mit wertverlust verbunde isch. ich chans au ned meh als 30 bis 60 minute am stuck spiele, es isch durs komplette fehle vomene spannigsboge sowas vo ermüedend und langwilig.
s'schlimme isch, dass es durchus paar asätz drin het wo gar ned so schlecht wäred, rein vode idee her. die erschte paar minute vo paarne missione sind dramaturgisch relativ glunge, zwar au 100% linear und meh interaktive film als spiel, aber immerhin was einigermasse interessants.
als alte has im fps genre isch call of duty für mich meh casual als alli DS und WII games zäme. regenrativs health, andurendi rücksetzpünkt, meh wert uf inszenierung statt interessants gameplay, tunneldesign statt hirn ischalte, DAS ich casual, sicher kein touchsreen oder wiimote stürig.
egal.
was mir gfehlt het
- en mission in dallas zum de kennedy ermordle (ahja, de "twist" vode story isch nach vorkuta scho total klar gsi, egal
)
- en passage im sp mitem remote autöli
und ebe, das mitem "foltere" isch en ganz en lausige pr gag gsi, ziemlich harmlos, miner meinig nah
es isch halt es call of duty. das heisst inflationäre gebruch vo krach, gegner und bumm. aber irgendwie het de entwickler nie öpper gseit, dass inflation immer mit wertverlust verbunde isch. ich chans au ned meh als 30 bis 60 minute am stuck spiele, es isch durs komplette fehle vomene spannigsboge sowas vo ermüedend und langwilig.
s'schlimme isch, dass es durchus paar asätz drin het wo gar ned so schlecht wäred, rein vode idee her. die erschte paar minute vo paarne missione sind dramaturgisch relativ glunge, zwar au 100% linear und meh interaktive film als spiel, aber immerhin was einigermasse interessants.
als alte has im fps genre isch call of duty für mich meh casual als alli DS und WII games zäme. regenrativs health, andurendi rücksetzpünkt, meh wert uf inszenierung statt interessants gameplay, tunneldesign statt hirn ischalte, DAS ich casual, sicher kein touchsreen oder wiimote stürig.
egal.
was mir gfehlt het
- en mission in dallas zum de kennedy ermordle (ahja, de "twist" vode story isch nach vorkuta scho total klar gsi, egal

- en passage im sp mitem remote autöli
und ebe, das mitem "foltere" isch en ganz en lausige pr gag gsi, ziemlich harmlos, miner meinig nah
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ahja, d'spoiler tags göhnd nümme
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
auso i has gester ou agfange u bi hin u wäg.. das teil geit vor 1. sekunde a ab wienes zäpfli.. klar aues gscriptet aber holy moly was da abgeit isch strub.. da ds game sozäge kener ladezitte het, ischme immer gspannt vorem biudschirm wome aus nächsts higschmisse wird..
finges bishär vom single player absolut top.
klar isches totau linear, totau vorussehbar, aber es isch fantastisch präsentiert.. wie e äktschän pfelm haut..
einzig chli tragisch dünktmi: paar szene si so wiud u hektisch dasme weme widr am spile isch ke plan me het was geit u när mission failed het
GROSSES KINO!
finges bishär vom single player absolut top.
klar isches totau linear, totau vorussehbar, aber es isch fantastisch präsentiert.. wie e äktschän pfelm haut..
einzig chli tragisch dünktmi: paar szene si so wiud u hektisch dasme weme widr am spile isch ke plan me het was geit u när mission failed het

GROSSES KINO!
shubidu
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
couw ow drudi bräg ops! 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
was isch los mit em black ops? geschter abig online gspielt und i jedem match läääägs und host-migration und connections-lost :typej:
und 80% vo minere ziit wos gange isch, hani i de verschissenste map vo de FPS-History müesse spiele: Nuke-Town.
WTF!?

und 80% vo minere ziit wos gange isch, hani i de verschissenste map vo de FPS-History müesse spiele: Nuke-Town.
WTF!?

Re: Call of Duty: Black Ops
was häsch geg nuke town? find ich supr
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
:typej:
Auso mir isch das z'hektisch. D'Zwüschesequenze si sehr aasprechend und cinematographisch inzeniert,
aber bis ize (bi no nid so wit; grad d'Long Distance Missile verblase) passiert viu z'viu uf einisch.
Bi rächt enttüscht, hoffe ds wird no besser. So zur Abwächslig zu mine relativ chopflastige Strategie- und Rollespili hani d'COD & BF Games aube no lässig gfunge, so aber nüm henne.
aber bis ize (bi no nid so wit; grad d'Long Distance Missile verblase) passiert viu z'viu uf einisch.
Bi rächt enttüscht, hoffe ds wird no besser. So zur Abwächslig zu mine relativ chopflastige Strategie- und Rollespili hani d'COD & BF Games aube no lässig gfunge, so aber nüm henne.
- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
konsole patch isch usecho:
ps3 http://www.callofduty.com/board/viewtop ... 2&t=313365
xbox 360 http://www.callofduty.com/board/viewtop ... 3&t=313362
ps3 http://www.callofduty.com/board/viewtop ... 2&t=313365
xbox 360 http://www.callofduty.com/board/viewtop ... 3&t=313362
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
sehr geil! jetzt chani wieder online gah! 

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
han am weekend uf level 42 ufegspielt. spawn problem isch würkli behobe. super.
ak47 mit agoc und predator reticule isch de oberhammer! endlich meh kills and deaths
ha lang gha bis mier en waffe so richtig passt hett... ak74-u und ak-47 sind für mich die beschte.
es "(G)" hamer au design für ufd waffe
ak47 mit agoc und predator reticule isch de oberhammer! endlich meh kills and deaths

ha lang gha bis mier en waffe so richtig passt hett... ak74-u und ak-47 sind für mich die beschte.
es "(G)" hamer au design für ufd waffe

- Scarface
- Galactic Empire
- TRADINGPOINTS:
-
600
würkli sehr guet das Spil, also de Multiplayer, de Singleplayer het mi no gar nid so gluschtet bis jetzt
aber ebe i chume mitem Multiplayer also vil besser ds schlag als bi de letschte CoD's! rocklort!
u gliiich fröii mi scho wider uf d Battlefield Spil und Updates

aber ebe i chume mitem Multiplayer also vil besser ds schlag als bi de letschte CoD's! rocklort!
u gliiich fröii mi scho wider uf d Battlefield Spil und Updates

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Mues säge, de Möldiplayer findi au guet für so 2mal pro Wuch chli go z schüssle. Aber krass mit was füre Frequenz ig i däm Spiu verrecke! Hert...
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
sitt em World at War nüme so spass gha am CoD-Multiplayer hani!
Treyarch = super!
de Singleplayer muesch aber au gspielt ha, geili momänt!
cool isch no im combat-training, alli gägner sind lüüt us dinere eigete friendslist... ha huere blöd glueget bim erschte kill
Treyarch = super!
de Singleplayer muesch aber au gspielt ha, geili momänt!
cool isch no im combat-training, alli gägner sind lüüt us dinere eigete friendslist... ha huere blöd glueget bim erschte kill

ich stirb au einiges meh als im MW2. fuggggggggg, was gaht ab.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
omfg, sind ihr echli blöd? es isch zwar super aber MW2 isch vieeeel besser
:typej:
aja, ich stirbe aber massiv weniger als im MW2, was recht geil isch

aja, ich stirbe aber massiv weniger als im MW2, was recht geil isch

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS: