NSAGeneral Schaden hat geschrieben:Was sollen eigentlich immer diese Namensanfragen?
Playstation 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Playstation 4
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wieso gits keis nextgen nhl? das nervt mich enorm.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wieso gits im augemeine no keni richtige next gen games?Skeletor hat geschrieben:wieso gits keis nextgen nhl? das nervt mich enorm.

- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Ich chauf mr NextGen ersch sobald ds erschte guete Next Gen Amped oder SSX usechunnt...Pulverschnee wodi gse!
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Denn Gang uf Bärge!mousch hat geschrieben:Ich chauf mr NextGen ersch sobald ds erschte guete Next Gen Amped oder SSX usechunnt...Pulverschnee wodi gse!

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
was isch es next gen game? eis mit bessere KI?Bejita hat geschrieben:Wieso gits im augemeine no keni richtige next gen games?Skeletor hat geschrieben:wieso gits keis nextgen nhl? das nervt mich enorm.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Serigi wo eifach nume für die neue Konsole entwicklet wärde! Zumindest gseh ig das so
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
min psn account isch glaub ghäckt worde.
ich han messages verschickt mit em text 'i will fuck you'
das bin ich ned gsi im fall.
ha jetzt passwort gänderet...
müehsam.
müehsam.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ha dis lieblechä i will fuck you ou becho hahaMaster(G) hat geschrieben:min psn account isch glaub ghäckt worde.
müehsam.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Spiele gerade SSX auf der PS3... wenn die NextGen Inkarnation auch so mühsam ist, lass ichs bleibenmousch hat geschrieben:Ich chauf mr NextGen ersch sobald ds erschte guete Next Gen Amped oder SSX usechunnt...Pulverschnee wodi gse!

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Us frust s Tomb Raider bsteut, louft wenigstens 1080p native und 60 fps uf dr Ps4, vor es paar Tag hets no gheisse beid Versione loufe mit 30 fps.. Het äch MS wieder mit dä schine gwädlet dasi ersch gloge hei über d performance vor PS4 Version?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
S erstä SSX isch s bestä gsiSidiris hat geschrieben:Spiele gerade SSX auf der PS3... wenn die NextGen Inkarnation auch so mühsam ist, lass ichs bleibenmousch hat geschrieben:Ich chauf mr NextGen ersch sobald ds erschte guete Next Gen Amped oder SSX usechunnt...Pulverschnee wodi gse!... Tricky
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
woos??Master(G) hat geschrieben:min psn account isch glaub ghäckt worde.
müehsam.
Kreditkarte au scho checkt?
wiä chan sowas passiere? wirft wieder es super liecht ufs psn.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
zerscht hetts gheisse, sig nur in nord-amerika passiert. aber wenn googlisch, sind au europäer betroffe. nöd alli. offesichtlich nur es paar...
schuld isch wieder EA mit Fifa 14 und dene dumme Mikrotransaktione in-game. oder Origin. gnau weiss mers nöd, aber will dHacker FIFA stuff kauft händ und sucht DLC isch es aznäh, dass es wie letscht jahr bim Fifa 13 isch...
ich han jetzt für jedi awändig (steam, psn, xbox live, origin, uplay) es anders passwort gmacht.
glücklicherwiis händs nüt chöne mache mit minere kreditkarte, will ich de passcode aktiviert han im PSN, d.h. du muesch bi jedem chauf nomal es zuesätzlichs passwort igäh und das isch logischerwiis wieder es anders... drum händs kei transaktione chöne mache mit mim account. evtl. sinds de hässig worde und händ 'I will fuck you' a alli mini kontäkt gschickt...
schuld isch wieder EA mit Fifa 14 und dene dumme Mikrotransaktione in-game. oder Origin. gnau weiss mers nöd, aber will dHacker FIFA stuff kauft händ und sucht DLC isch es aznäh, dass es wie letscht jahr bim Fifa 13 isch...
ich han jetzt für jedi awändig (steam, psn, xbox live, origin, uplay) es anders passwort gmacht.
glücklicherwiis händs nüt chöne mache mit minere kreditkarte, will ich de passcode aktiviert han im PSN, d.h. du muesch bi jedem chauf nomal es zuesätzlichs passwort igäh und das isch logischerwiis wieder es anders... drum händs kei transaktione chöne mache mit mim account. evtl. sinds de hässig worde und händ 'I will fuck you' a alli mini kontäkt gschickt...
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
gute idee eigentlichMaster(G) hat geschrieben:nomal es zuesätzlichs passwort igäh und das isch logischerwiis wieder es anders...
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
jup. das musst du auch so einstellen bei dir. das war das erste, was ich bei der installation der ps4 gemacht hab. zum glück.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Nachdem der freundliche Mexikaner ständig mein Xbox-Konto gekapert hat und alle PSN-Infos offenlagen, habe ich gar keine Kreditkarteninfos mehr in PSN und Live. Ich nutze nur noch Guthabenkarten.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Nid s dümmste wo mä cha mache!General Schaden hat geschrieben:Ich nutze nur noch Guthabenkarten.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ja dann kannst du nur hoffen, dass du keine credits drauf hast, die wären dann nämlich weg, wie bei mir damals die xbox live punkte... 9000 hatte ich saldo... die waren weg... hab dann aber 15000 punkte als wiedergutmachung bekommen. da war MS rächt spendabel.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Zimlech Fair ja! Nid so wie bim monetlange down vom PSN, wome nume bruch aus entschädigung het becho :typej:Master(G) hat geschrieben:da war MS rächt spendabel.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
stimmt. am besten erst kurz vorm kauf aufladenMaster(G) hat geschrieben:ja dann kannst du nur hoffen, dass du keine credits drauf hast, die wären dann nämlich weg, wie bei mir damals die xbox live punkte... 9000 hatte ich saldo... die waren weg... hab dann aber 15000 punkte als wiedergutmachung bekommen. da war MS rächt spendabel.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
General Schaden hat geschrieben:Nachdem der freundliche Mexikaner ständig mein Xbox-Konto gekapert hat und alle PSN-Infos offenlagen, habe ich gar keine Kreditkarteninfos mehr in PSN und Live.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel