Playstation 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Huere PS4, list eifach d heufti vo mine Blu Rays nid, oder het huere lang is Menü z cho, lol, PS3 list sä ohni Problem. Sony söu mau es fw update bringe mit neu blu ray codecs, und es HS support, has genau gwüsst das das HS update nid im Jäner chunt.
Sony = Arschlöcher
Sony = Arschlöcher
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
prädikat: lieblings promoter.Bejita hat geschrieben:Sony = Arschlöcher

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Das ha ig scho es paarne vo Sony a chopf knauet, was ps3 für e fail isch gsi hahaMastler(P) hat geschrieben:prädikat: lieblings promoter.Bejita hat geschrieben:Sony = Arschlöcher
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
560
Schaut mich an! Ich bin ja garkein Fanboy wie alle immer meinen. HUHUHU!Bejita hat geschrieben:Das ha ig scho es paarne vo Sony a chopf knauet, was ps3 für e fail isch gsi hahaMastler(P) hat geschrieben:prädikat: lieblings promoter.Bejita hat geschrieben:Sony = Arschlöcher
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Bejita hat geschrieben: Sony = Arschlöcher

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I weiss nid öb mir üs kennä aber isch so, hätsch mau söue ghöre wie ig dr ps vorstand mit unagnähme frache glöcheret ha, und äbe ständig kritisiert ir besprächig hahafalagar hat geschrieben:Schaut mich an! Ich bin ja garkein Fanboy wie alle immer meinen. HUHUHU!Bejita hat geschrieben:Das ha ig scho es paarne vo Sony a chopf knauet, was ps3 für e fail isch gsi hahaMastler(P) hat geschrieben:prädikat: lieblings promoter.Bejita hat geschrieben:Sony = Arschlöcher
Usserdäm isch mir das z dumm worde das gelire, i hoffe mä hets kapiert
Re: Playstation 4
han mer jetzt ps4 au inezoge nume wägem killzone und die andere exklusive wo no chömed.
muen eifach nochli warte bis si achunt.
und 4k blue ray update endli usebringeBejita hat geschrieben:Huere PS4, list eifach d heufti vo mine Blu Rays nid, oder het huere lang is Menü z cho, lol, PS3 list sä ohni Problem. Sony söu mau es fw update bringe mit neu blu ray codecs, und es HS support, has genau gwüsst das das HS update nid im Jäner chunt.
Sony = Arschlöcher
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Hätsch gschider grad uf s Infeimes Bundle gwartetGoran hat geschrieben:han mer jetzt ps4 au inezoge nume wägem killzone und die andere exklusive wo no chömed.

Ha gmeint fingsch Killzone nid so guet?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Uf 4k chasch no lang warte, und isch ou nid wichtig, aber 3D wär sicher fäuig!Goran hat geschrieben:und 4k blue ray update endli usebringeBejita hat geschrieben:Huere PS4, list eifach d heufti vo mine Blu Rays nid, oder het huere lang is Menü z cho, lol, PS3 list sä ohni Problem. Sony söu mau es fw update bringe mit neu blu ray codecs, und es HS support, has genau gwüsst das das HS update nid im Jäner chunt.
Sony = Arschlöcher
grafik gfallt mer. isch top. und spiel nach ca. 2 stund bim brüeder spiele hät mer recht guet gfalle.Bejita hat geschrieben:Hätsch gschider grad uf s Infeimes Bundle gwartetGoran hat geschrieben:han mer jetzt ps4 au inezoge nume wägem killzone und die andere exklusive wo no chömed.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Es isch bis uf d Grafik und em Onlinemodus s schlechtiste Killzone woni gspielt haGoran hat geschrieben:grafik gfallt mer. isch top. und spiel nach ca. 2 stund bim brüeder spiele hät mer recht guet gfalle.Bejita hat geschrieben:Hätsch gschider grad uf s Infeimes Bundle gwartetGoran hat geschrieben:han mer jetzt ps4 au inezoge nume wägem killzone und die andere exklusive wo no chömed.

Online Modus isch super, Pacing und aues mega, nume spielts niemer vo dä Kollegä

han di andere killzone au gspielt aber nöd fertiggspielt.
das gfallt mer bis jetzt würkli guet.
also momentan nume weg dem spiel ps4 kauft.

das gfallt mer bis jetzt würkli guet.
also momentan nume weg dem spiel ps4 kauft.

a und wägem pinball 

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
"Nicht wirklich überraschend kommt heute die Ankündigung der PS4 Firmware 1.60, die in den letzten Tagen immer wieder erwähnt wurde.
Als einzige Neuerung wird die Kompatibilität zum PULSE Wireless Stereo Headset, einschließlich der GTA V Edition und den original Wireless Stereo Headset erwähnt. Damit ist es dann möglich, 7.1 Surround Sound zu genießen, während ihr Zugriff auf den Voice Chat beim PS4 Spielen habt.
Die neue Firmware erscheint bereits am morgigen Dienstag."
Das isch aues? 2 Monet für es Firmware update, und das isch s einzige wo verbesseret / ufgschautet wird??? OMG
Nimmt mi wunger wie die dert arbeite..
Als einzige Neuerung wird die Kompatibilität zum PULSE Wireless Stereo Headset, einschließlich der GTA V Edition und den original Wireless Stereo Headset erwähnt. Damit ist es dann möglich, 7.1 Surround Sound zu genießen, während ihr Zugriff auf den Voice Chat beim PS4 Spielen habt.
Die neue Firmware erscheint bereits am morgigen Dienstag."
Das isch aues? 2 Monet für es Firmware update, und das isch s einzige wo verbesseret / ufgschautet wird??? OMG
Nimmt mi wunger wie die dert arbeite..
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich bin froh, ich han es pulse headset 7.1 ololol
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Oha, i ha scho huere hass gschobe, wo ig bim update gläse ha, das DVD wiedergabe / quali verbesseret isch worde. Da ig dänkt ha für BR isch nüt gmacht worde, aber siehe da, d BR Filme wo vorhär nid si gange, funze its iwandfrei!
Wenigstens öpis
Wenigstens öpis
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Bejita hat geschrieben: Nimmt mi wunger wie die dert arbeite..

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
hat das überhaupt acht lautsprecher?Master(G) hat geschrieben:ich bin froh, ich han es pulse headset 7.1 ololol
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Ich bin froh hani mini 7.1 alag und dicki wändMaster(G) hat geschrieben:ich bin froh, ich han es pulse headset 7.1 ololol

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
@massa: spielst du nicht eh vorm fenseher mit Surround-Anlage? Wozu dann noch ein (Virtual?) Surround-Headset, wenn die Anlage eh besser ist?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Bestimmt wollen die anderen im Haus auch mal schlafen? (Klar is im Keller, zwei Stockwerke entfernt, aber wer weiss wie laut er gern aufdreht)