Heute erhalten - Retro Edition
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
richtig, wie kasch Fan vo öbis si wo nit asatzwiis verstande hesch? Cave si imo pur zum score desingt (het halt schöni Bulletfürwerk gäll?)
usswiche bisch glaub mit Psikyo oder ältere Toaplan besser bedient. I wür mol ans Espgaluda drahogge wenn no iistiger bisch. Bi dem hesch ä relativ schnälli Erfolgskurve.
@no continue, so dänki nit. Spiel immer s ganze Spiel durre, egal wieviel Coin de bruchsch, eso lehrsch es schneller
als wenn nach jedem Game Over wider vo Anfang afosch, eso weisch denn scho was uf die zuechunnt (Und das isch e shitload bi Cave).
Und kriegsch nid grad voll uf d'Schnurre wenn mol 10cm witer chunnsch als bim letsche Run, also vergiss die no Continue Gebätt, s 1CC chunnt denn scho wenn's Game gnueg kennsch.
Ha so alli mini Shooter 1CC gmacht, in relativ churzer Zyt (Chunnt halt immer uf spiel Stunde a)
Score dito, het kei Sinn Part für Part us Superplays kopiere, machsch di selber nit froh und e gute Spieler wirsch au nit,
= kei freud Schlussändli.
usswiche bisch glaub mit Psikyo oder ältere Toaplan besser bedient. I wür mol ans Espgaluda drahogge wenn no iistiger bisch. Bi dem hesch ä relativ schnälli Erfolgskurve.
@no continue, so dänki nit. Spiel immer s ganze Spiel durre, egal wieviel Coin de bruchsch, eso lehrsch es schneller
als wenn nach jedem Game Over wider vo Anfang afosch, eso weisch denn scho was uf die zuechunnt (Und das isch e shitload bi Cave).
Und kriegsch nid grad voll uf d'Schnurre wenn mol 10cm witer chunnsch als bim letsche Run, also vergiss die no Continue Gebätt, s 1CC chunnt denn scho wenn's Game gnueg kennsch.
Ha so alli mini Shooter 1CC gmacht, in relativ churzer Zyt (Chunnt halt immer uf spiel Stunde a)
Score dito, het kei Sinn Part für Part us Superplays kopiere, machsch di selber nit froh und e gute Spieler wirsch au nit,
= kei freud Schlussändli.
Re: Heute erhalten - Retro Edition
also ich ha cave sache au nie gross uf score gspiet und s het mer einewäh spass gmacht.
aber hamer au nit e egret mit xx platine kauft sondern zu de günstigere ps2 teii griffe
aber hamer au nit e egret mit xx platine kauft sondern zu de günstigere ps2 teii griffe

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
halt wie anglä uf konsole oder am see...evo hat geschrieben:xx platine kauft sondern zu de günstigere ps2 teii griffe
ha kei interässe so viel zit drizstecke dass sich e cab mit platine lohne würd. do kaufi mer vom däm gäld lieber hundert anderi games
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
mängisch isch dr ei game meh wärt alls e kischte voll "anderi"
und mängisch isch der e kischte "anderi" mehr wärt als eins
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
chunnt druf ah was dinne isch sir,
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
tonnewiis SNES, MD, und PCEngine züggs 

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
alles majong und 500en rosssimulatione helfe denn au nix gege e gueti PCB, also do miest scho öbis cools dinne si nit oder doch?
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
dodonpachi und espgaluda sind perfekt umgsetzt. mushihime sama und ibara ziemli schlächt.evo hat geschrieben:ha kei interässe so viel zit drizstecke dass sich e cab mit platine lohne würd. do kaufi mer vom däm gäld lieber hundert anderi games
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
dodonpachi oder ddp doj?
Es ist ja schon nicht so, dass ich NULL auf Score spiele oder den Mechanismus von Muchi Muchi Pork nicht verstehe. Das Problem ist nur, dass wenn ich versuche noch dort und hier Punkte abzugrabschen es mich viel mehr hat als wenn ich einfach versuche durch zu kommen. Werde mich auch jetzt längere Zeit dem Schweinchen Game widmen um da richtig rein zu kommen. Wie gesagt ich bin noch blutiger Anfänger, aber das wird schon. 

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
es git nur doj fürd ps2geosnow hat geschrieben:dodonpachi oder ddp doj?

oder au nit. ich wird mir in mim ganze läbe kei cab und kei pcb kaufe wils mir eifach nit wärt isch.Panther hat geschrieben:chunnt druf ah was dinne isch sir,
ich spiel die spiel nit so intensiv dasses für mi irgend e role spiele würdhanf hat geschrieben:dodonpachi und espgaluda sind perfekt umgsetzt. mushihime sama und ibara ziemli schlächt.evo hat geschrieben:ha kei interässe so viel zit drizstecke dass sich e cab mit platine lohne würd. do kaufi mer vom däm gäld lieber hundert anderi games
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
Denn hoffi no uf paar gueti disskusione, git leider nit viel wo das züg au wirklich zocke. Bi mim E2OlDirty hat geschrieben:Wie gesagt ich bin noch blutiger Anfänger, aber das wird schon.
isch de oberi Liechtabdekig in fall au broche gsi, isch glaub fasch normal lol, biz Uhu dra und guet isch.
Ha nach 2 Johr DOJ jetzt wider mit Mushihime Sama agfange, bring das tapping eifach nit suber ane...
theorie hani dinne, aber jo ebbe...bullet hell
Jo i wött mi eigentli scho recht ine henke bi de cave games.Problem isch nur i ha no hundert anderi Hobbies.Aber Muchi macht definitv Bock.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
du häsch niä öpis vo ps2 gxeit und d ddp uf de psone isch nöd schlecht.hanf hat geschrieben:es git nur doj fürd ps2geosnow hat geschrieben:dodonpachi oder ddp doj?
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
es cab isch aber no geil und gar nöd so tür. wenn mal guet platz häsch, würdis mache.evo hat geschrieben:oder au nit. ich wird mir in mim ganze läbe kei cab und kei pcb kaufe wils mir eifach nit wärt isch.Panther hat geschrieben:chunnt druf ah was dinne isch sir,
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
80
Sunset Riders Arcade PCB!
Danke an Sam.

Danke an Sam.
kei lust nomol e fass ufzmache. ha scho zviel konsole games und pc spieli au no.geosnow hat geschrieben:es cab isch aber no geil und gar nöd so tür. wenn mal guet platz häsch, würdis mache.evo hat geschrieben:oder au nit. ich wird mir in mim ganze läbe kei cab und kei pcb kaufe wils mir eifach nit wärt isch.Panther hat geschrieben:chunnt druf ah was dinne isch sir,
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
das hät dä geosnow vor ca. 2 jahr au gseit. und etz hät er öppe 3 cabs und 100 platine 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Hani nöd. Nur no 1 cab und max 20 platine.
dr geosnow isch au e finanz hai mit eme fünfstellige lohn. ich ha mit 30i no afo studiere und läb vo erspaartemhanf hat geschrieben:das hät dä geosnow vor ca. 2 jahr au gseit. und etz hät er öppe 3 cabs und 100 platine

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
evo hat geschrieben:dr geosnow isch au e finanz hai mit eme fünfstellige lohn. ich ha mit 30i no afo studiere und läb vo erspaartemhanf hat geschrieben:das hät dä geosnow vor ca. 2 jahr au gseit. und etz hät er öppe 3 cabs und 100 platine
Zuletzt geändert von geosnow am 15 Apr 2015 06:03, insgesamt 1-mal geändert.