es GA ha

Moderator: Avenger
was söll das ? eifach was iwerfe, um das gats doch gar nöd, es gat um die ganz wiiterbildigsindustrie und wie mir alli zwunge werdet ois privat wiiterzbilde in zuekunft und de lohn wird trotzdem sinke. lerne isch nie schlecht, aber was hüt gmacht wird isch akademisierig vo chlinstusbildige damit es paar idiote millionär werdet.geosnow hat geschrieben:ah ja, nimmsch Mal ah, du machsch nach de Lehr e Schriinerei uf, will chli Geld gerbt häsch. Plötzlich gahts richtig ab und du häsch nach 5 Jahr 5 Mitarbeiter. Irgendwie bisch aber glich nöd so de Cheftyp, muesch dini MAs trotzdem unterstütze. Diä verlanged das, sus tubeds ab. Du häsch aber kein Plan, will du de Meister nöd häsch, wo mer das lernt. Machsch e Wiiterbildig oder nöd?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Stimmt so nid. Machi alles uf dr Fahrt zur Arbeit…geosnow hat geschrieben:Machi au 2 Mal pro Wuche. Voll iisi. Chasch inetle, chattä, gamen, esse und uf de Schiisi wixe. Was wotsch no meh. Gaht im Auto alles nöd.
STERBENAvenger hat geschrieben:und? was heisst das? wa mahe?
De Schriiner zwingt sich ja selber, e wiiterbildig zmache. Mues niemerd. Wenigstens chasch mit Wiiterbildig meh Lohn verlange. Vor 100 Jahr bisch idR arm bliebe.thaeye hat geschrieben:was söll das ? eifach was iwerfe, um das gats doch gar nöd, es gat um die ganz wiiterbildigsindustrie und wie mir alli zwunge werdet ois privat wiiterzbilde in zuekunft und de lohn wird trotzdem sinke. lerne isch nie schlecht, aber was hüt gmacht wird isch akademisierig vo chlinstusbildige damit es paar idiote millionär werdet.geosnow hat geschrieben:ah ja, nimmsch Mal ah, du machsch nach de Lehr e Schriinerei uf, will chli Geld gerbt häsch. Plötzlich gahts richtig ab und du häsch nach 5 Jahr 5 Mitarbeiter. Irgendwie bisch aber glich nöd so de Cheftyp, muesch dini MAs trotzdem unterstütze. Diä verlanged das, sus tubeds ab. Du häsch aber kein Plan, will du de Meister nöd häsch, wo mer das lernt. Machsch e Wiiterbildig oder nöd?
IdR verdiensch mit em Master- meh, als mit Bachelorabschluss.thaeye hat geschrieben:lol meh lohn verlange, aber na klar. verlange chasch nah vill. und den nah de verglich zu 100 jahr zrug, das häsch au scho besser chöne gege.
Als Agschtellte sicher nid. De fuul Mitarbeiter schlängled sich düre. De flissig wächslet d Schtell will de fuul e Wixer isch und meh verdientgeosnow hat geschrieben:scho immer so gxi. En fliissige handwerker verdient au meh als en fuule.
gib mer din choläHerr Rossi hat geschrieben:Ja geil, meh Gäld, meh meh immer meh. Huere kapitalistisches Saupack
Was isch denn guet? Selbstständig oder Ahgstellte?Herr Rossi hat geschrieben:Als Agschtellte sicher nid. De fuul Mitarbeiter schlängled sich düre. De flissig wächslet d Schtell will de fuul e Wixer isch und meh verdientgeosnow hat geschrieben:scho immer so gxi. En fliissige handwerker verdient au meh als en fuule.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast