Cooli Mäss gsi! Ich ha ehrlich gseit viel meh Lütt erwartet (bin am Samschtig Nomittag gsi), wills immer gheisse hett, am Samschtig/Sunntig siggs brätsche voll. Min Sohn (3.5j) hett sini freud kha und sini Auge hend glüchtet. Au bini stolz uff ihn gsi, will er kei inträsse a de Pads kha hett, sondern lieber uffe in 1. stock isch go züggs zämme baue

Immer wo mr aabe sinn go dr sidu sueche (nie gfunde!!!, drfür dr Ettore und dr Vale), hett er mi gfrogt kha, wenn mir wieder uffe gönd (lach)
Nintendo Stand hett aber grocket. Wär ich ellei gange, wär i glaubs dr ganz Tag dört umme gschlenderet. Gmietlichi stimmig gsi, sexy girls wo zu just dance ihri füdli gschwunge hend und tolli games zum teschte. Zwar ha i Zelda triforce scho duure, aber ha glich schnäll miesse e rundi mit de andere zocke zum luege wie s niveau so isch. s GAme macht e riese spass und isch e absoluti kaufempfählig.
Überrascht (positiv) bini vo starfox. Wird guet...sehr guet. Die Zitt bis 2016 bruchts scho. De riese Yoshi ha ich, nachdem ich en gseh ha, grad miesse bstelle. Seht jo

uss!
Tolli Mäss gsi. Nöggscht Johr gang i wieder.