Suisse Toy 2015 inkl Stimm vom Super Mario!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: Suisse Toy 2015 inkl Stimm vom Super Mario!

Beitrag von Herr Rossi »

LuiStyle hat geschrieben:Was mich wunder würd näh wie viel Lüt händ d'Mess bsuechet?!?
Google ma fren'
...Mehr als 47‘000 Besucherinnen und Besucher tauchten an der Suisse Toy ins grösste Spielparadies der Schweiz ein...
http://www.suissetoy.ch/desktopdefault.aspx/tabid-239/" onclick="window.open(this.href);return false;
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Cooli Mäss gsi! Ich ha ehrlich gseit viel meh Lütt erwartet (bin am Samschtig Nomittag gsi), wills immer gheisse hett, am Samschtig/Sunntig siggs brätsche voll. Min Sohn (3.5j) hett sini freud kha und sini Auge hend glüchtet. Au bini stolz uff ihn gsi, will er kei inträsse a de Pads kha hett, sondern lieber uffe in 1. stock isch go züggs zämme baue 8-) Immer wo mr aabe sinn go dr sidu sueche (nie gfunde!!!, drfür dr Ettore und dr Vale), hett er mi gfrogt kha, wenn mir wieder uffe gönd (lach)
Nintendo Stand hett aber grocket. Wär ich ellei gange, wär i glaubs dr ganz Tag dört umme gschlenderet. Gmietlichi stimmig gsi, sexy girls wo zu just dance ihri füdli gschwunge hend und tolli games zum teschte. Zwar ha i Zelda triforce scho duure, aber ha glich schnäll miesse e rundi mit de andere zocke zum luege wie s niveau so isch. s GAme macht e riese spass und isch e absoluti kaufempfählig.
Überrascht (positiv) bini vo starfox. Wird guet...sehr guet. Die Zitt bis 2016 bruchts scho. De riese Yoshi ha ich, nachdem ich en gseh ha, grad miesse bstelle. Seht jo :herzli: uss!
Tolli Mäss gsi. Nöggscht Johr gang i wieder.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

recht nerdig.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Sidu hoffe du hesch die Freakshow no guet überschtande, die 3x5 Minute bi öich am Schtand hend mer glänget :lol:

Super tag gsii btw., nid so vil Lüüt wie au scho und sehr vil geili nöii Rolleschpil und suschtigi Gsellschaftsschpili
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

isch cool gsi. und ich hoffe, dass die, wo dä mario kart turnier organisieret in zuekunft wüssed, uf was sie achte müend, demits nöd es einzigs chaos isch.
stelled dä bildschirm mit dä info in letschter sekunde ufem tisch, wonen nur die gsend, wo grad devor stönd und erchläred d'regle mal so schnell mündlich. :typej:
und dänn wundered sie sich, dass 2341235436 mänsche bi ihne im 'büro' stönd und wüsse wänd, was gaht.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Antworten