mach mit bim batrider highscore-topicThe Sheep hat geschrieben:
muess sage, das isch tatsächlich e gueti Strategie. I spiele jetzt sit es paar Tag wieder am Batrider und i wird laufend besser so.

Moderatoren: Master(G), mr.raw
mach mit bim batrider highscore-topicThe Sheep hat geschrieben:
muess sage, das isch tatsächlich e gueti Strategie. I spiele jetzt sit es paar Tag wieder am Batrider und i wird laufend besser so.
Hebs in Titel ini OlDirty, suscht wird das eh nüd.The Sheep hat geschrieben:btw. Chan das Topic nid ändlich mol öpper ins Retro verschiebe ?
sam hat geschrieben:mach mit bim batrider highscore-topicThe Sheep hat geschrieben:
elnino hat geschrieben:Hebs in Titel ini OlDirty, suscht wird das eh nüd.The Sheep hat geschrieben:btw. Chan das Topic nid ändlich mol öpper ins Retro verschiebe ?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
wenni mol öppis vorzwise han, mäldi mi denn schohanf hat geschrieben:sam hat geschrieben:mach mit bim batrider highscore-topicThe Sheep hat geschrieben:
aber ich gseh din Batrider Score au nid in der lischtehanf hat geschrieben:ach chum, min score isch au nöd guet. und es macht au viel me spass wän d'scores nöd vo aafang aa so höch sind...
wär bestimmt sinnvoll, aber mir goht de Autobomber ufe Sack. De löst scho us wenn feindlichi Schüss nur einigermasse in der Nächi sind. Und wenni d'Bombe denn mol tatsächlich bruch isch de Stock leer.sam hat geschrieben:wiso nöd eifach bim trainingsmode afange und freud drah ha wenn dä 1cc klappt
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste