http://www.3dcenter.org/news/hardware-u ... maerz-2016" onclick="window.open(this.href);return false;EuroGamer können aus eigener Quelle bestätigen, das Sony an einer "Playstation 4K" arbeitet – und breiten nachfolgend verschiedene Möglichkeiten aus, wie dies zu verstehen sein könnte. Wirklich realistisch ist jedoch nur der kleinstmögliche Sprung: Mehr Features, jedoch nicht mehr Hardware-Power. Natürlich wird dies dann in einem neuen, sogar technisch verändertem SoC resultieren müssen – aber das jener "besser" ist, deutet nicht auf eine regelrecht höhere Leistungsfähigkeit hin. Vermutlich wird Sony schlicht und ergreifend die Umstellung des PS4-SoCs von der 28nm-Fertigung auf eine kleinere Fertigung dazu nutzen, ein paar neue Features einfließen zu lassen, die anno 2013 noch keine Rolle spielten: HDR bei 4K-Videowiedergabe sowie 4K-Aufskalierung von Spielen. Dazu wird man zum einen HDMI 2.0 Displayausgang liefern müssen, aber auch im PS4-Grafikchip selber werden ein paar Transistorengruppen zugunsten von HDMI 2.0, 4K-HDR und der 4K-Hochskalierung unter Spielen verändert werden.
Dieser minimale Eingriff ist aufgrund AMDs Baukastensystem bei den Semi-Custom-Lösungen aber wohl recht einfach zu realisieren – und da der PS4-SoC aufgrund der neuen Fertigungsstufe (womöglich schon 14/16nm) sowieso alle Evaluierungsstufen erneut durchlaufen muß, ist dies ein perfekter Zeitpunkt für eine kleine Hardware-Änderung zugunsten von mehr 4K-Features. Mehr Performance ist hingegen die wirklich unwahrscheinlichste Lösung: Neben dem Mißmut der bisherigen PS4-Nutzer würde man es vor allem einer zukünftigen PS5 schwerer machen, zu glänzen, wenn man jetzt bereits die Hälfte auf dem Weg zu dieser zurücklegt. Es ist damit vor allem wirtschaftlich ineffektiv für Sony, der PS4 schnellere Hardware zu spendieren: Für einen begrenzten Markteffekt und zuungunsten zukünftiger Konsolenentwicklungen regelrecht Geld für einen leistungsfähigeren Chip auszugeben (anstatt mit einer puren Chipverkleinerung in der neuen Fertigung Geld einzusparen), lohnt sich einfach nicht.
PlayStation 4.5
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Da no e relativ vernünftigi Ischätzig zu dene Bricht:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
350
Eba nid würklich. Normal isch langwiliggeosnow hat geschrieben:hehe, bisch du normal?

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Denn bisch ebbe normal. Ussert du lebsch inere gschlossene Astallt.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
350
Das betrifft nur "institutionalisierti (A)Normalitätsasichta". Wer/Was (a)normal isch, bliebt subjektiv. Wenn dia Welt normal isch, stufi mi liebend gern als anormal i. Aber schluss mit offtopic 
@ topic: wär guat, wenn dia Ischätzig vo "Eurogamer" stimmt

@ topic: wär guat, wenn dia Ischätzig vo "Eurogamer" stimmt
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
PS4K information (~2x GPU power plus clock increase, new CPU, price, etc)
OsirisBlack on NeoGAF (Verified by moderators): Related info from a meeting we had yesterday was waiting for it to be approved before posting.
Price is currently $399.99 they were discussing a better CPU which would raise the price to $499.99 we were guaranteed the price will be no higher than $499.99 (He mentioned the CPU upgrade quite a bit almost as if they haven't really decided on a final spec could be a pricing issue.) also there is currently no plan for any type of trade in program for current PS4 users but that could change.
They stated that the GPU is twice as powerful as standard PS4 and much faster. They did not say exactly how fast but that is was running at a higher clock speed while being much smaller than the original.
It will have a 4k blu ray player and will upscale games that are not natively 4k.
Also there was talk of some sort of VR lounge for the media player app which is supposed to be getting a substantial upgrade.
It was stated plainly and with no room for interpretation that there are developers that already have development kits for the PS4K and that they are making games that will directly target and take advantage of the higher specs of the PS4K. It was also stated that these games will in fact work for the PS4 but with considerable sacrifices made to performance.
It was also made very clear that current games would not be getting any type of performance upgrades by being played on the system and any benefits to older games would come via patch per game and per developer. When asked if this was going to happen the response was "Its a possibility but doubtful with the exception of a handful of games."
We were also given a list of games that will be available at launch that will directly take advantage of the PS4K where the differences are and I will quote him "Significant."
• EVE: Valkyrie (PlayStation VR)
• Robinson: The Journey (PlayStation VR)
• Gran Turismo Sport (PS4, PlayStation VR)
• Deep Down (PS4)
• GOW4 (presumably God of War 4) (PS4)
There were more games on the list but these are the ones that stood out to me.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
brontal fundierti fachkenntisaber auch im PS4-Grafikchip selber werden ein paar Transistorengruppen zugunsten von HDMI 2.0, 4K-HDR und der 4K-Hochskalierung unter Spielen verändert werden

und sonen Die Shrink isch de au nid eifach mal eso easy gmacht..
bits meh steckt scho dehinder und choscht es paar milliönli!

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Hoffentlech wird die neui CPU mindestens dopplet so starch wie die auti, die isch nähmlech für gar nüt. Aber aui Spiel i 1080p und 60fps sowie schönerer und besserer Grafik wär scho rächt easy, und 3 Jahr nach realese vor aute Hardware geit das i Ordnig finge ig. Würd sofort zuegrife. Hoffentlech grad mit patches zu Bloodborne und Dark Souls 3

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Sony mached ständig Die Shrinks vo ihrne Konsole-CPUs und Grafikchips (und im übrige au MS und sogar au Nintendo, bim WiiU allerdings mangels Absatzmöglichkeite wohl nödTypeJ hat geschrieben:und sonen Die Shrink isch de au nid eifach mal eso easy gmacht..
bits meh steckt scho dehinder und choscht es paar milliönli!

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
logisch rechnet sich das.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
bis zume gwüsse grad lohnt sichs absolut! meh chips uf eim Waver isch puurs geld..Gurgelhals hat geschrieben:Sony mached ständig Die Shrinks vo ihrne Konsole-CPUs und Grafikchips (und im übrige au MS und sogar au Nintendo, bim WiiU allerdings mangels Absatzmöglichkeite wohl nödTypeJ hat geschrieben:und sonen Die Shrink isch de au nid eifach mal eso easy gmacht..
bits meh steckt scho dehinder und choscht es paar milliönli!). Bi de PS3 händs sowohl bi de CPU wie em Grafikchip 2x eine gmacht (90nm -> 60nm -> 45/40nm), bi de PS2 sogar no meh (vo afänglich 250nm uf zwei separate Chips bis sie am Schluss beides uf ein 90nm-Die händ chöne packe). Das rächnet sich also uf jede Fall, susch würdeds es nöd mache.
irgendwenn isch de Choschtefaktor de aber höcher als de Nutzefaktor!
aber soooo easy isches nid gmacht..das hani gmeint

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Bejita hat geschrieben:Hoffentlech wird die neui CPU mindestens dopplet so starch wie die auti, die isch nähmlech für gar nüt.:

Re: PlayStation 4.5
jetzt ohne hier en bejtler irgendwie zum technikexperte erkläre zu wollen, aber was lachst du da?
dass der CPU-part bei denen konsoleAPUs ne katastrophe ist, sollte ja bekannt sein. ig mein das ding in der PS4 ist im realworldbetrieb kaum besser als der cell. im gegensatz zur x360-cpu ist die im Xknochen nur so marginal besser, dass es miggrosoft nid hinkriegt ihre alten spiele anständig zu emulieren
dass der CPU-part bei denen konsoleAPUs ne katastrophe ist, sollte ja bekannt sein. ig mein das ding in der PS4 ist im realworldbetrieb kaum besser als der cell. im gegensatz zur x360-cpu ist die im Xknochen nur so marginal besser, dass es miggrosoft nid hinkriegt ihre alten spiele anständig zu emulieren

Zuletzt geändert von BrainBug am 01 Apr 2016 11:41, insgesamt 1-mal geändert.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
lahn mich doch lache 
ob cpu doppleti power het isch bim zocke eifach sowas vo EGAL...es interessiert schlichtweg nid!
GPU mues pusht werde weme wüki vo 4k will rede und do glaub ich schlichtweg nid dra!
es git no paar Baustelle wome verglichswies mit wenig ufwand me Komfort chönti schaffe, zum Bispiel mit em Speicherbus..das die aktuelle SSD's SSD Hybrids au was würded bringe...ladeziete wie ide PS4 sind sowas vo veraltet..
und s'OS an sich chöntime sicher au na viel gschmeidiger mache... aber bitte nid id richtig vode xbox..

ob cpu doppleti power het isch bim zocke eifach sowas vo EGAL...es interessiert schlichtweg nid!
GPU mues pusht werde weme wüki vo 4k will rede und do glaub ich schlichtweg nid dra!
es git no paar Baustelle wome verglichswies mit wenig ufwand me Komfort chönti schaffe, zum Bispiel mit em Speicherbus..das die aktuelle SSD's SSD Hybrids au was würded bringe...ladeziete wie ide PS4 sind sowas vo veraltet..
und s'OS an sich chöntime sicher au na viel gschmeidiger mache... aber bitte nid id richtig vode xbox..

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Du sorry aber s doppletä a GPU ohni öpis am CPU z mache bringt huere nüt, so lang dä CPU so scheisse blibt, de hesch grad no e viel heftigere Bottleneck. U 4k Games chasch sowieso vergässe, brucht ou kei Mönsch, aber wie scho einisch gschribe 1080p (oder mir a e Uflösigsstuefe drüber ) mit 60fps und chli besserä efektä, texture etc, und das Grät wird kouftTypeJ hat geschrieben:lahn mich doch lache
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Isch dr Cell ir PS3 ir Theorie nid sogar leistigsfähiger aus d CPU vor Ps4?BrainBug hat geschrieben:jetzt ohne hier en bejtler irgendwie zum technikexperte erkläre zu wollen, aber was lachst du da?
in der theorie ist der immer noch leistungsfähiger als das meiste von intel heute
aber es is halt chli en unterschied zwischen theorie und real life performance
trotzdem irgendwie schade, dass man die macken nid hat minimieren können. dann gäbs heut vielleicht ne brauch- und kaufbare alternative zu intel.

trotzdem irgendwie schade, dass man die macken nid hat minimieren können. dann gäbs heut vielleicht ne brauch- und kaufbare alternative zu intel.
Sie könnte t gpu, cpu und analpu verzähfache, solangs keini guete games für die kiste git wirds schrott bliibe.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Das wär när quasi s umgekehrtä vo Nintendo, die hei kei Games und derzue no scheiss Hardwareevo hat geschrieben:Sie könnte t gpu, cpu und analpu verzähfache, solangs keini guete games für die kiste git wirds schrott bliibe.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Blablamühmüh...
Gid uf allne System super Games, unabhängig vo Tech Specs. Das isch scho immer so gsii und wird au immer so bliibe
Gid uf allne System super Games, unabhängig vo Tech Specs. Das isch scho immer so gsii und wird au immer so bliibe
jez nit vom thema ablänkeBejita hat geschrieben:Das wär när quasi s umgekehrtä vo Nintendo, die hei kei Games und derzue no scheiss Hardwareevo hat geschrieben:Sie könnte t gpu, cpu und analpu verzähfache, solangs keini guete games für die kiste git wirds schrott bliibe.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440

Und wie jede weiss, trifft de Spruch uf d xone zue, nid uf d ps4.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Sit dem ich 4k ufem pc game wötti nüme zrugg uf 1080pBejita hat geschrieben:Du sorry aber s doppletä a GPU ohni öpis am CPU z mache bringt huere nüt, so lang dä CPU so scheisse blibt, de hesch grad no e viel heftigere Bottleneck. U 4k Games chasch sowieso vergässe, brucht ou kei Mönsch, aber wie scho einisch gschribe 1080p (oder mir a e Uflösigsstuefe drüber ) mit 60fps und chli besserä efektä, texture etc, und das Grät wird kouftTypeJ hat geschrieben:lahn mich doch lache
macht eigentlich nur sinn, wenn der bildschirm zu groß fürn sitzabstand ist. aber naja...
BrainBug hat geschrieben:macht eigentlich nur sinn, wenn der bildschirm zu groß fürn sitzabstand ist. aber naja...
Ich game uf mim lg 65" direct (nano) led oder wies au immer heisst tv
Mit 60 frames.
De hät eifach leider kei free- oder g-sync
ja und was hat das mit dem zu tun, was ich geschriebe hab?
und dass du sonderlich oft mit 60fps uf 4k zockst, wage ich mal zu bezweifeln (
)
und dass du sonderlich oft mit 60fps uf 4k zockst, wage ich mal zu bezweifeln (