Mer fallet so uf ahieb eigentlich nur Snatcher für's Mega CD und Panzer Dragoon Saga i, wos ja meh oder weniger bekannt isch, wie viel devo usecho sind. Guet wird wohl au nur bekannt si, wils au so gsuechti games sind.
Moderatoren: Master(G), mr.raw
meh, denn sin mr also beidi dr Meinig irgendwelli absurde Spiel fürs hinterletschte unbeachtete (wills grad ime "hardcore" gamerforum nit ghypet wird) System sind die effektiv seltene Sache? Was i sage will isch, dass imo eher dr Hype bzw s Gelaber umes Game dr Pris macht und nit d'Verfüegbarkeit (z.B TMNT in Time ka niemols 20000en+ wert si weg sinere unglaubliche Selteheit, das Spiel gits wie Sand am Meer) Jetzt set meh aber aneh, dass wenn dr Fall itrifft dass "alli" ihres Törtel hei, dr Pris wider sett gheie? Das schiint mit paar usnahme aber nit dr Fall dsi, wieso? Sis d'Reseller wo alles ufkauft hei und si jetzt Dröpfliwiis zu hoche Prise uselöhn? Oder kömme schlich immer meh Retrogamer dezue? Wenn me jetz so i das Forum luegt, findi eher es sterbe an de Retrogamer als en zuewachs...evo hat geschrieben:mit tschäpper wo ähnlich heisst wie die erscht nitendo konsole? WAS IST DAS FUER EINE KOMISCHE BUUUB????? und denn erst no e nintendo first party titel wie mario, zelda und starfox? OMG the hypetrain is on, ämml sicher in europa. und in amerikla hets sich schins au nit sooooo mega verkauft. jap version wos füre 20er git kunt für vieli nit in frog weil si dr text läse müen und somit blibe nur no t US versione übrig, die kunt denn no inre schöne bigbox mit schpielberooter dahär und zäck, e kult isch entstande.
geil.sidusson hat geschrieben:öppe das![]()
beld isch nid mis.. aber ha jedes 2x.
[img]zelda%20minish%20cap[/img]
logo. choschtet hüt a di 2500.-m.o.terra kaesi hat geschrieben:R2 tüürer sogar als dini spezial hu-cards?Tatsujin hat geschrieben:emo: R-Type
hüt wert: R2
am meischte uusgeh: Darius Alpha (ca. CHF 650.-)
äs hät mal ä churzi phase gä wos billiger gsi isch, nachdem d'treasure collection fürd ps2 usecho isch...Mr. Heli hat geschrieben:hanf hat geschrieben:bi mir ischs wohl panzer dragoon saga SAT und alien soldier MD wo um di 300 stutz chostet.ich han fürs alien soldier vor wenige jahr 12'800 yen zahlt.
ich han s'bubsy aber nöd s'RR. nur demit ichs no erwähnt han.geosnow hat geschrieben:Isch luschtig. S RR händ meh Lüt da im Forum, als es bubsy uf em MD.
s last hope aes, s normale und s pink bullets sind no meh wert. aber guet sind beidi nöd.Strami hat geschrieben:Emotional: Secret of Mana, Illusion of time, Zelda - A Link to the Past, FF VII, Super Mario 64 (alles schöni Zocker-Momänt)
Geld usgäh: Last Hope, AES 1'200chf zahlt (vilecht zvell zahlt?) aber egal, ech be trotzdem stolz das dörfe z'bsitze, au wenns sackschwer zom spiele isch.
hett ich doch bloss mehreri kaufthanf hat geschrieben:äs hät mal ä churzi phase gä wos billiger gsi isch, nachdem d'treasure collection fürd ps2 usecho isch...Mr. Heli hat geschrieben:hanf hat geschrieben:bi mir ischs wohl panzer dragoon saga SAT und alien soldier MD wo um di 300 stutz chostet.ich han fürs alien soldier vor wenige jahr 12'800 yen zahlt.
Shit, das isch ja au huere tüür worde. Han's vor ca. 5-10 jahr für 50 stutz kauft gha...DeftOne hat geschrieben: Mer fallet so uf ahieb eigentlich nur Snatcher für's Mega CD
schleht ischs nöd, eifach unendlich schwierig. also so richtig hardcore schwierig. dark souls isch en dräck degäge...geosnow hat geschrieben:s last hope aes, s normale und s pink bullets sind no meh wert. aber guet sind beidi nöd.Strami hat geschrieben:Emotional: Secret of Mana, Illusion of time, Zelda - A Link to the Past, FF VII, Super Mario 64 (alles schöni Zocker-Momänt)
Geld usgäh: Last Hope, AES 1'200chf zahlt (vilecht zvell zahlt?) aber egal, ech be trotzdem stolz das dörfe z'bsitze, au wenns sackschwer zom spiele isch.eigentlich isch jedes andere neogeo spiel besser.
also de leonardo, de michele, de donatello und de raffa hätted sich im grab umdräeht.hanf hat geschrieben:euro style halt
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste