Es isch Super Mario Allstars und zwar 1:1. Das stoht sogar uf dä Verpackig!zeromeier hat geschrieben:das spiel macht mich richtiggehend hässig, es isch 11mb gross und gsed us wie s'mario allstars ufm snes.TypeJ hat geschrieben:isch geil, siebenevirzgmal kassiere für s'glichi spieli
Super Mario Collection [25 Jahr Super Mario]
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
Re: Super Mario Collection [25 Jahr Super Mario]
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
machts das besser?Spaghetti hat geschrieben:Es isch Super Mario Allstars und zwar 1:1. Das stoht sogar uf dä Verpackig!zeromeier hat geschrieben:das spiel macht mich richtiggehend hässig, es isch 11mb gross und gsed us wie s'mario allstars ufm snes.TypeJ hat geschrieben:isch geil, siebenevirzgmal kassiere für s'glichi spieli
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
ca 70 Millione vo 74 Millione Wii User wüsse äuä nidemau was e SNES isch.. drum fingis guet fingesis mit dere Kollektion use 

shubidu
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
natürlich findsches du guet, was findsch du nid MEGA SUPER wo vo nintendo chunt?

- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
also nid mol filter....voll verpixelt? Lauft sogar uf min Wii emu besserSpaghetti hat geschrieben:Es isch Super Mario Allstars und zwar 1:1. Das stoht sogar uf dä Verpackig!zeromeier hat geschrieben:das spiel macht mich richtiggehend hässig, es isch 11mb gross und gsed us wie s'mario allstars ufm snes.TypeJ hat geschrieben:isch geil, siebenevirzgmal kassiere für s'glichi spieli

Geschweige das Original mit de schöne Schachtle und wohl em schönere Büechli

Motto: "fly plaything, fly....."
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
logisch wüsseds das nöd, schliesslich chamer ja numä jedes nes/snes etc. spiel zu völlig übertüürte priise im wii-shop (wo au schlächt isch) abeladesidusson hat geschrieben:ca 70 Millione vo 74 Millione Wii User wüsse äuä nidemau was e SNES isch.. drum fingis guet fingesis mit dere Kollektion use

- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
Nö, das isch jo s'trurigä.zeromeier hat geschrieben:machts das besser?Spaghetti hat geschrieben:Es isch Super Mario Allstars und zwar 1:1. Das stoht sogar uf dä Verpackig!zeromeier hat geschrieben:das spiel macht mich richtiggehend hässig, es isch 11mb gross und gsed us wie s'mario allstars ufm snes.TypeJ hat geschrieben:isch geil, siebenevirzgmal kassiere für s'glichi spieli
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
zeromeier hat geschrieben:logisch wüsseds das nöd, schliesslich chamer ja numä jedes nes/snes etc. spiel zu völlig übertüürte priise im wii-shop (wo au schlächt isch) abeladesidusson hat geschrieben:ca 70 Millione vo 74 Millione Wii User wüsse äuä nidemau was e SNES isch.. drum fingis guet fingesis mit dere Kollektion use

nidmal 10% vo de wii user sind online.zeromeier hat geschrieben:logisch wüsseds das nöd, schliesslich chamer ja numä jedes nes/snes etc. spiel zu völlig übertüürte priise im wii-shop (wo au schlächt isch) abeladesidusson hat geschrieben:ca 70 Millione vo 74 Millione Wii User wüsse äuä nidemau was e SNES isch.. drum fingis guet fingesis mit dere Kollektion use
I don't believe in orange
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
es git au kei grund zum online si mit der wii. tusch, täterätä!O_O hat geschrieben:nidmal 10% vo de wii user sind online.zeromeier hat geschrieben:logisch wüsseds das nöd, schliesslich chamer ja numä jedes nes/snes etc. spiel zu völlig übertüürte priise im wii-shop (wo au schlächt isch) abeladesidusson hat geschrieben:ca 70 Millione vo 74 Millione Wii User wüsse äuä nidemau was e SNES isch.. drum fingis guet fingesis mit dere Kollektion use
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
doch wiiware.....
übrigens lieber sly collection holle zum gliche pris ohni jubiläum und rundum verbessert....
übrigens lieber sly collection holle zum gliche pris ohni jubiläum und rundum verbessert....

Zuletzt geändert von nascarbryant am 10 Dez 2010 14:47, insgesamt 1-mal geändert.
Motto: "fly plaything, fly....."
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
echt? krassO_O hat geschrieben:nidmal 10% vo de wii user sind online.zeromeier hat geschrieben:logisch wüsseds das nöd, schliesslich chamer ja numä jedes nes/snes etc. spiel zu völlig übertüürte priise im wii-shop (wo au schlächt isch) abeladesidusson hat geschrieben:ca 70 Millione vo 74 Millione Wii User wüsse äuä nidemau was e SNES isch.. drum fingis guet fingesis mit dere Kollektion use

- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
ich hans mir au kauft! Verpackig und Büechli isch ok, aber vo dä Soundcd han ich mir au chli meh erwartet, es git soo wenig Lieder das isch echt schad! Zum Game isch halt Snes version aber ich hans nöd gah und finds volleasy 

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Und 9 devo vermuetlich wäge Mario Kartzeromeier hat geschrieben:echt? krassO_O hat geschrieben:nidmal 10% vo de wii user sind online.zeromeier hat geschrieben:logisch wüsseds das nöd, schliesslich chamer ja numä jedes nes/snes etc. spiel zu völlig übertüürte priise im wii-shop (wo au schlächt isch) abeladesidusson hat geschrieben:ca 70 Millione vo 74 Millione Wii User wüsse äuä nidemau was e SNES isch.. drum fingis guet fingesis mit dere Kollektion use

- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
e glückleche chund meLuiStyle hat geschrieben:ich hans mir au kauft! Verpackig und Büechli isch ok, aber vo dä Soundcd han ich mir au chli meh erwartet, es git soo wenig Lieder das isch echt schad! Zum Game isch halt Snes version aber ich hans nöd gah und finds volleasy

shubidu
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich han jetzt luscht uf super mario world, s'bescht spiel aller ziitä.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Der Shiggler, fantastisch ischer!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
wäg dem topic han ich es super nintendo kauft, es paar spieli und tumms zuebehör, es vermögä usgehsidusson hat geschrieben:är isch sooooooo e nätte dr shiggy