Snipperclips für Nintendo Switch
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Sgit ebe au sgegeteil vo de fanboys und die sind nöd weniger tumm.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
cha me e au konsole nöd bsitze ohni sie scheisse finde?
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Anschinend nöd.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ig finge Horizon nume Guet btw. Und trolle isch superzeromeier hat geschrieben:das wär ja no egal, aber genau das bi sony mache, woner bi nintendo kritisiert, isch bitz .... ähm ja.Skeletor hat geschrieben:hät mal en typ wo nintendo heisst dini fründin usgspannt oder wieso häsch du so en nintendokomplex?Bejita hat geschrieben:Gseht auso tatsächlech nach erä neue Nintendo innovation us. So öbis isch no nie da gsi, Wäutbewegend, Holy moly si chöme us angernä Galaxie agreist um das, und säubstverständlech Zeldler cho z spiele. Wo nid nume s Openworld Genre revulutionert het, nei nei z game im augemeine isch neu erfunge worde.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wenns nume das wär!Skeletor hat geschrieben:hät mal en typ wo nintendo heisst dini fründin usgspannt oder wieso häsch du so en nintendokomplex?Bejita hat geschrieben:Gseht auso tatsächlech nach erä neue Nintendo innovation us. So öbis isch no nie da gsi, Wäutbewegend, Holy moly si chöme us angernä Galaxie agreist um das, und säubstverständlech Zeldler cho z spiele. Wo nid nume s Openworld Genre revulutionert het, nei nei z game im augemeine isch neu erfunge worde.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Hed der de Shigy i sim Playroom sini Kugelwilli Buttplug Sammlig 'nöcher brocht'?
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
true that.thaeye hat geschrieben: da isch s noie ZELDA was absoluts nois im OPEN WORLD genre mit bahnbrechende Idee. debbiii machts eifach s bestehende einiges besser und haet s gschaffft en welt mit vill details z fülle.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Nei är het mir Verrate das 90% vo dä Nintendo agsteute Pädophil si, und ou ihri erwachsene Chunde irgendwo im Chindes Auter blibe hange si, und so ou e pädo Aderä entwickle, its versueche ig d Wäut z rettäHerr Rossi hat geschrieben:Hed der de Shigy i sim Playroom sini Kugelwilli Buttplug Sammlig 'nöcher brocht'?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
thaeye hat geschrieben:muessi en lanze für de bejita breche, er isch mal en absolute vollhardcore sony fan gsi (fanboi isch na undertribe), haet sich aber scho einiges verbesseret. bi nintendo jünger isch das aber nöd absehbar. da isch s noie ZELDA was absoluts nois im OPEN WORLD genre mit bahnbrechende Idee. debbiii machts eifach s bestehende einiges besser und haet s gschaffft en welt mit vill details z fülle.
fanbois sind eh kacke egal für was füren company. da im gschäft haets au so idiote wo z.b DE STARBUCKS u huere super findet und ihres logo und das sie so din name ufs becherli schribet. idiote. indoktrinierte wöschlappene. oder DISNEY; hey weisch wie geili company, haend grad 10'000 flüchling igstellt. :typej: WIE WIRD MAN ZU EINEM LOVE BRAND?
piss mir selber as bei, bin ja en marketing fuzzi.

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
oh ja rené, brich doch namal ä lanze für dä typ da. momol du.Bejita hat geschrieben:Nei är het mir Verrate das 90% vo dä Nintendo agsteute Pädophil si, und ou ihri erwachsene Chunde irgendwo im Chindes Auter blibe hange si, und so ou e pädo Aderä entwickle, its versueche ig d Wäut z rettäHerr Rossi hat geschrieben:Hed der de Shigy i sim Playroom sini Kugelwilli Buttplug Sammlig 'nöcher brocht'?
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
lol(ita)
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Aus würsch nid i aui Topics ga ine luege woni am wüete bi. E gwüsse Ungerhautigswärt hani auso scho SgelettSkeletor hat geschrieben:oh ja rené, brich doch namal ä lanze für dä typ da. momol du.Bejita hat geschrieben:Nei är het mir Verrate das 90% vo dä Nintendo agsteute Pädophil si, und ou ihri erwachsene Chunde irgendwo im Chindes Auter blibe hange si, und so ou e pädo Aderä entwickle, its versueche ig d Wäut z rettäHerr Rossi hat geschrieben:Hed der de Shigy i sim Playroom sini Kugelwilli Buttplug Sammlig 'nöcher brocht'?
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Als Aschauigsobjekt hesch das, ja
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Herr Rossi hat geschrieben:Als Aschauigsobjekt hesch das, ja

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
kunnt mr amigs so vor wie dr Ralph und de Coyote... do inne wird bashet und wenn "führobig", also wenn e GN isch, wird zämme es bierli trunke 

Re: Snipperclips für Nintendo Switch
wottsch mir was wichtigs mitteile? den segs und schiss kei buechstabe.Skeletor hat geschrieben:oh ja rené, brich doch namal ä lanze für dä typ da. momol du.Bejita hat geschrieben:Nei är het mir Verrate das 90% vo dä Nintendo agsteute Pädophil si, und ou ihri erwachsene Chunde irgendwo im Chindes Auter blibe hange si, und so ou e pädo Aderä entwickle, its versueche ig d Wäut z rettäHerr Rossi hat geschrieben:Hed der de Shigy i sim Playroom sini Kugelwilli Buttplug Sammlig 'nöcher brocht'?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Du =thaeye hat geschrieben:wottsch mir was wichtigs mitteile? den segs und schiss kei buechstabe.Skeletor hat geschrieben:oh ja rené, brich doch namal ä lanze für dä typ da. momol du.Bejita hat geschrieben:Nei är het mir Verrate das 90% vo dä Nintendo agsteute Pädophil si, und ou ihri erwachsene Chunde irgendwo im Chindes Auter blibe hange si, und so ou e pädo Aderä entwickle, its versueche ig d Wäut z rettäHerr Rossi hat geschrieben:Hed der de Shigy i sim Playroom sini Kugelwilli Buttplug Sammlig 'nöcher brocht'?

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Eigentlech lustig, aber nid passend, da sich es paar Lüt hie beleidiget füehle we ig Nintendo bashe, aus würd ig ihne is Gsicht säge dasi Hueresöhn si.Herr Rossi hat geschrieben:
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Herr Rossi hat geschrieben:lol(ita)

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich glaube nid das es du schaffsch mit dem Getrolle öper z beleidige. Du verwechslisch das mit beluschtige =)Bejita hat geschrieben:Eigentlech lustig, aber nid passend, da sich es paar Lüt hie beleidiget füehle we ig Nintendo bashe, aus würd ig ihne is Gsicht säge dasi Hueresöhn si.Herr Rossi hat geschrieben:
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
hä? zwenig offesichtlich gnuäg?thaeye hat geschrieben:
wottsch mir was wichtigs mitteile? den segs und schiss kei buechstabe.
Re: Snipperclips für Nintendo Switch
ich verteidige nöd nach kommando sondern den waenns sinn macht. und de bejita spricht scho en guete punkt aa (nebst sini zum teil pupertäre ergüss), nämlich das Nintendofanbois i sache kritik am empfindlichste reagieret.
aber isches guets zeiche für nintendo, ihri brandingstrategie funktioniert. d fanbois verzeihet fast alli fehler (onlineabindig siit 100 jahr us de steiziit, friendssystem immer nah mit codes etc, etc.). en schöne usred haet meh den scho parat wie z.b " isch doch gar nöd so schlimm es paar zahle igeh", aber waenns bimene andere hersteller so wäri würdets d krise schiebe. relativiere halt wie bi villne sache wome in verteidigungsmodus schaltet anstell normal und sachlich z argumentiere.
vielleicht bin ich grad will ich immer de ganz tag mit sötige marketingmöngis z tue han und ihrem grosskotzete gepose, grad so abgstumpft worde bezüglich MARKE und MARKETREUHEIT. s einzig won ich träge und zwar scho siit immer sind adidas sneaker. ansonste schiss ich uf marke und d unternehmige dehinder. branding isch indoktrinierig.
aber isches guets zeiche für nintendo, ihri brandingstrategie funktioniert. d fanbois verzeihet fast alli fehler (onlineabindig siit 100 jahr us de steiziit, friendssystem immer nah mit codes etc, etc.). en schöne usred haet meh den scho parat wie z.b " isch doch gar nöd so schlimm es paar zahle igeh", aber waenns bimene andere hersteller so wäri würdets d krise schiebe. relativiere halt wie bi villne sache wome in verteidigungsmodus schaltet anstell normal und sachlich z argumentiere.
vielleicht bin ich grad will ich immer de ganz tag mit sötige marketingmöngis z tue han und ihrem grosskotzete gepose, grad so abgstumpft worde bezüglich MARKE und MARKETREUHEIT. s einzig won ich träge und zwar scho siit immer sind adidas sneaker. ansonste schiss ich uf marke und d unternehmige dehinder. branding isch indoktrinierig.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
macht jede so mit hirn.thaeye hat geschrieben: vielleicht bin ich grad will ich immer de ganz tag mit sötige marketingmöngis z tue han und ihrem grosskotzete gepose, grad so abgstumpft worde bezüglich MARKE und MARKETREUHEIT. s einzig won ich träge und zwar scho siit immer sind adidas sneaker. ansonste schiss ich uf marke und d unternehmige dehinder. branding isch indoktrinierig.