Problem: Aliens isch huere super. Weiss jede Ig hasse aber Videospiel, wo im dunkle handle. Nüt gseht meh, mi weis nid wo häre schiesse etc-->Ig glaub ig chaufes nid.
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 24 Aug 2011 08:57
von h4xX0r
händ aliens kei süüribluet meh?
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 24 Aug 2011 09:35
von Master(G)
warum meinsch?
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 24 Aug 2011 11:10
von h4xX0r
will die da rechts links unne und obe a mensche aliens verballered, id schnurre boxed usw. isch jetzt nöd grad de "perfekti organismus"
Das wird nüüt. Null Spannigsuufbau, dDialög wie uuf em Pauseplatz und au suscht würkts wie en Arcade-Shooter und nöd wie es nervezeriisends Spiel.
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 01 Okt 2011 10:19
von Stranger
de hesh du en sehr atmosphärishe pauseplatz gkha!
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 01 Okt 2011 10:25
von BrainBug
Das wird nüüt. Null Spannigsuufbau, dDialög wie uuf em Pauseplatz und au suscht würkts wie en Arcade-Shooter und nöd wie es nervezeriisends Spiel.
wahr. null spannungsaufbau in dem abschnitt. fürn aliengame absolut unangebrachter pace. hab zuerst gedacht s wär s erste kapitel "aha verfeuern ihr pulver schon in der ersten viertel stunde". aber am end sagen se ja s wär schon akt 2 ...scheint als würden se einen auf REACH mache.
naja uf jedenfall zeichnen sich schon einige sau dumme sachen ab. vor allem dass die aliens wie die fliegen fallen ist recht bescheuert. ja und coop hat in nem alienspiel eigentlich auch nüd verlohre.
gut find ich wie die viecher über die umgebung kraxeln. ok die animatione sind nid unbedingt state of the art aber siehts trotzdem irgendwie gut aus.
is das jetzt eigentlich noch ne orginal gearbox entwicklung oder hamn se schon wieder n gecanceltes projekt aufgekauft?
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 01 Okt 2011 18:11
von Master(G)
scheisse das isch geil!
genau so muess es si! es isch wie teil 2, eifach geil!
naja.. gseht so chli dürftig us.. sicher viu fanservice.. aber ds gameplay gseht huere längwilig us
aja u süri macht niemerem me öppis? innoväischen!
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 04 Okt 2011 13:20
von zwirrlibatz
sidu check0r.
aber hey genauso muess es sii, wie dä film
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 04 Okt 2011 13:34
von Master(G)
im aliens film killed dmarines öppe 5 milliarde aliens, sie dropped wie dflüüge.
händer de directors cut nöd gseh?
auto-turrets, etc...
sie werdet nur besiegt, wills äbe SO VIEL viecher gitt.
und will sie schlau sind und strom underbräched.
und süri macht au nur im nahkampf was.
händ ihr schomal aliens glueget?
wenn gearbox schlau isch, macheds es genau so.
am afang vom game vollgas, ratatatata tuusig toti aliens, schlachte und so
und de werdet dmarines dezimiert und immer weniger und munition gaht langsam us
und de wirds langsam kritisch
und de ^überläbet nur 2 am schluss und sie müend flüchte
wills eifach kei chance händ.
so wirds. muesch luege!
gearbox sind die gröschte alien-nörds!
und wenn das video kei aliens-atmosphäre hett, de weissi also au nöd.
de händer würkli no nie teil 2 glueget
und de koop modus isch ja wohl dkrönig. jede aliens-fan hett sitt de 80er devo träumt mit kollege dur dunkli, blitzendi gäng zschliiche und mit em pulse rifle uf xenomorphs zschüsse. absolut jede.
usser die wo kei kollege gha händ.
aber es isch schwer, 4 spieler gliichziitig zerschrecke, das gibi zue. aber dänn isch de teil 2 ja au weniger zum verschrecke, sondern meh bum-bum... denn passts au wieder
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 04 Okt 2011 14:47
von zwirrlibatz
Master(G) hat geschrieben:laberlaber und süri macht au nur im nahkampf was blabla
so wie i dim tolle clip bi 5'15"?
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 04 Okt 2011 14:48
von zwirrlibatz
Master(G) hat geschrieben:und wenn das video kei aliens-atmosphäre hett, de weissi also au nöd.
wer bhaupted wo was anders?
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 04 Okt 2011 14:59
von emP
alli wänd am sascha d freud verderbe. lol.
ich find es gseht intressant us. aber nüt für mi. ig hasse so dunkles züg wo meh nüt gseht. zudem glaubi eifach dass das alien thema nüt für videospiel isch. zudem hett ds siddel vermuetlich recht. isch meh interaktive film als spieli.
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 04 Okt 2011 17:50
von PlanetHarrieR
Super wird's bestimmt!
Alien 2
btw: meine Blaustrahl-Box aus England dürfte die Tage eintrudeln. ^^
Re: ALIENS: Colonial Marines (360/PS3/WiiU)
Verfasst: 04 Okt 2011 17:52
von Master(G)
zwirrlibatz hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:laberlaber und süri macht au nur im nahkampf was blabla
so wie i dim tolle clip bi 5'15"?
er schlag en ja zerscht weg mit de shogtun und schüsst denn, denn flügts alien furt.
ich bin sicher, dass süüri uswirke wird ha uf dini gsundheit. 110% sogar!