De Masuka finde ich immer wieder köschtlich

nid wahr. sie gseht sehr ungwöhnlech us. das findi no guet.derinderinderinderin hat geschrieben:Julia Stiles finde ich sowas vo gruusig.
wahr. vor allem sis lache isch super.derinderinderinderin hat geschrieben:De Masuka finde ich immer wieder köschtlich
in de aktuelle folg isch er wieder super gsi, sini theorie OLOLOLOOOL !Shadow hat geschrieben:Masuka = bescht Chara! Harhar!
Mi hettsch schier fascht vertätscht. Die Mimikrandy hat geschrieben:in de aktuelle folg isch er wieder super gsi, sini theorie OLOLOLOOOL !Shadow hat geschrieben:Masuka = bescht Chara! Harhar!
geili folg !!
das isch d'folg vom scheiss writingritschi hat geschrieben:i weiss nur das i früecher amigs chuum uf die nächst episode ha chönne warte und jetzt hani (mindestens) scho 3 eps nid gluegt.
bin jetzt bi s3e5 und finds eher schwach im verglich zu s1&2Chäller hat geschrieben:Ich als blinde Dexter-Fanboy finds super. S02 und S03 händ mich vill meh ufgregt als die letste einehalb Seasons.
schriibs namalh4xX0r hat geschrieben:wow ich han en riise text gschriebe und er isch nöd dure.
isch so chli zämefassig gsi, warum dexter scheisse worde isch. kei bock das alles nomal durezcheue usserd 2 parts:zeromeier hat geschrieben:schriibs namalh4xX0r hat geschrieben:wow ich han en riise text gschriebe und er isch nöd dure.
isch vilich scho chli billig. aber was wäri d alternative gsi? uuuh, wär chönnti äch de suit (me schribt übrigens "suit", ohni e am schluss. ha nämli gad es zitli müesse studiere wasd meinschh4xX0r hat geschrieben:- saufutz: mühühü eine isch fies gsi, de suite, de hät IMMER de suite zämegleit. *schnitt* znacht im sumpf stiigt eine im aazug uus und leit en zäme und is auto.
so scheisse macht mich rasend. das isch zuegschniidered fürs a-team publikum, kei SEKUNDE sälber öppis überlegge lah.
so öppis stört di ärnschthaft? find ig jitz nid so wichtig.h4xX0r hat geschrieben:ohni liecht znacht in Sumpf use. ????
h4xX0r hat geschrieben:logischerwiis ghört niemerd öppis weisch wieso? will die die spannend musig tatsächlich gspielt wird i de fabrik. die 3 cops ghöred vor luuter musig gar nix.
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 2 Gäste