fair. mir isch im fall au gliich, wenn du dich über gnet luschtig machsch.
info: gnet hett MASSIV meh hits!
sind aber wahrschiinli viel dütschsprachigi und die verstönd en schiisdräck ime schwiizerdütsche forum. die gönd grad wieder wenn das gekritzel da inne läsed...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben:
euse rss-feed wird dette publiziert...
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Master(G) hat geschrieben:ich ha din post jetzt 4x gläse und nüt verstande
aber emp, glii hämmers. weisch de messiah isch programmierer und ich chan ihn nöd stresse. nöd für de wenigi lohn wo ich (chan) zahle.
und mir alli mached das als hobby und nöd professionell, au wenn dsite so usgeht.
aber ich luege, dass die features bis im februar drin sind. versproche. de willi aber au dini comments gseh, okay?
Säubscht wenns nid bezahlti Schouspilerinne si isch d Wärbig weder nützlech no luschtig no bsungers gschiid. Ehner gad im Gägeteil. Do spiuts e gringi Rolle welles gschätzte alter die hypothetische Söhn vo dene Froue hätte.
Zuletzt geändert von Sephi am 19 Jan 2011 12:07, insgesamt 1-mal geändert.
wer interessieret "einigermasse kritisch veralagti magazin"? die chaufeds game ja nöd.
tonnewiis user im internet händs äbe sehr luschtig gfunde und de werbeeffekt vo dem ganze isch nöd zverachte.
PS: ich han das video im facebook postet. hesch reaktione gseh? ich han soviel likes gha wie no nie ufen bitrag und en tonne antworte. durchwegs positiv und/oder beluschtigendi sache.
Master(G) hat geschrieben:wer interessieret "einigermasse kritisch veralagti magazin"? die chaufeds game ja nöd.
tonnewiis user im internet händs äbe sehr luschtig gfunde und de werbeeffekt vo dem ganze isch nöd zverachte.
PS: ich han das video im facebook postet. hesch reaktione gseh? ich han soviel likes gha wie no nie ufen bitrag und en tonne antworte. durchwegs positiv und/oder beluschtigendi sache.
Ahja, chaufe die das nid? Olol. I kommentiere jetz d Reaktione uf din Facebook post mou gschider nid Aber luegsch süsch mau uf diverse Internet-Sitene d Kommentär vo de USERS (wo nach dir das Spiel ja denn chaufe) ah.
Kommentär zu Videospiel-News si grundsätzlech nid gad für intelligänti Biiträg bekannt, aber wenn sogar hie d Vernunft Überhand nimmt sött der das z dänke gäh.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
info: mier bechömed news zu 80% per email direkt vom distributor und/oder publisher.
info2: wenn, denn wärs höchschtens "übersetze" und nöd abschriibe abschribe chamer sich nüm leischte, wenn de rss-feed i die ganz welt verteilt wird. fallt zschnäll uf.
info3: dir gib ich au wieder mal es game zum reviewe.... rolf!
Master(G) hat geschrieben:info: mier bechömed news zu 80% per email direkt vom distributor und/oder publisher.
info2: wenn, denn wärs höchschtens "übersetze" und nöd abschriibe abschribe chamer sich nüm leischte, wenn de rss-feed i die ganz welt verteilt wird. fallt zschnäll uf.
:typej:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Master(G) hat geschrieben:PS: ich han das video im facebook postet. hesch reaktione gseh? ich han soviel likes gha wie no nie ufen bitrag und en tonne antworte.