Seite 2 von 5

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 27 Jan 2011 23:02
von Tatsujin
ds problem isch halt de cd-rom und eventuell d elkos uf em board. die chan mer ber uustüüschle :)

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 28 Jan 2011 08:54
von geosnow
ich han uf em MD und SFC und PCE kei cd-rom ;)

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 28 Jan 2011 11:30
von Tatsujin
ja guet, wenn nur uf hucards tuesch begränze. macht aber bi de engine nöd würkli gross sinn.

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 28 Jan 2011 12:38
von geosnow
hehe, stimmt scho, aber selbst diä laufed no supi. und de Wolfsoft und de ander sepp uf ebay us japan wird d Duos au no in 50 jahr flicke chönne.

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 28 Jan 2011 13:22
von Tatsujin
ja chani au :)

so langs rep. teili defür git.

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 01 Feb 2011 08:03
von damian
TypeJ hat geschrieben:Turrican spielt mer ufem Amiga oder notfalls na ufem PC als Emu!
ufem snes gahts au na so...aber d'mega drive variante isch ja huere beschisse, vorallem de Sound :groel:
s'mega turrican wo für dä md entwicklet worde isch isch ziemli guet (viel besser au als turrican 3 wos amiga pendant derzue isch), du häsch vermuetli sonen verschissene amigaport mit gaggimusig gspielt. natürli spielt mer s'originale ufem amiga oder c64 und nöd eini vo dene konsoleport...

d'snes turricans sind eh vome andere hersteller aber beidi au guet. s'2 isch va. grafisch ziemli guet.

vom manfred sind nur s'1 und s'2 und die sind au ganz anderi spiel (es total anders genre findi) wie die spätere...

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 01 Feb 2011 08:21
von Tatsujin
hanf hat geschrieben:
vom manfred sind nur s'1 und s'2 ...
[/quote]
und au nur die uf em c64er :idea:

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 01 Feb 2011 09:22
von damian
di andere versione sind aber däre nahempfunde, also eigentli di gliiche spiel.
und ich han gmeint er hebi au no bi dä grafike a de amiga versione mitgwürkt...

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 01 Feb 2011 09:54
von Tatsujin
vo dem staht ämel nirgens was. aber richtig isch scho, das uf de c64 vorlag d amiga version ufbaut isch.

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 01 Feb 2011 10:00
von damian
Turrican Intro (Amiga) hat geschrieben: Idea, Gamedesign & Graphics
Manfred Trenz

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 01 Feb 2011 10:50
von Tatsujin
ah rächt hesch. sogar au na bim T2. isch mer gar nüme im chopf gsi. hmm :oops:

freut mi grad wieder meh :)

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 01 Feb 2011 11:15
von geosnow
muesch bstelle.

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 08 Feb 2011 09:22
von Kretinou
The music alone is 512 MEGS, so yes it will be bigger than 512 ;-)
As pixel art is very expensive, we can't deliver Metal Slug 3 quality
here :-) (afterall MS3 costs several millions to make) But it already
looks great...

Gun Lord will be indeed a new kind of game, that never was on NEO GEO
before...

Best regards,
Timm

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 08 Feb 2011 14:09
von geosnow
:wix:

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 08 Feb 2011 22:23
von Marco_in_motion
Hülsbeck... machts nöd wider dä Dyll?

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 09 Feb 2011 13:35
von Andy
Bstelli für neogeo,wie Fast Striker,logisch. :1thumb:

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 09 Feb 2011 13:37
von Tatsujin
Andy hat geschrieben:Bstelli für neogeo,wie Fast Striker,logisch. :1thumb:
für mvs: ja! für aes: nei!

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 09 Feb 2011 13:46
von Andy
Tatsujin hat geschrieben:
Andy hat geschrieben:Bstelli für neogeo,wie Fast Striker,logisch. :1thumb:
für mvs: ja! für aes: nei!
Klar mvs,aes chont denki leider ned.

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 09 Feb 2011 14:11
von Tatsujin
Andy hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:
Andy hat geschrieben:Bstelli für neogeo,wie Fast Striker,logisch. :1thumb:
für mvs: ja! für aes: nei!
Klar mvs,aes chont denki leider ned.
drum ja au es nei :)

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 09 Feb 2011 14:35
von geosnow
mvs gfallt mer nöd, janu

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 03 Mai 2011 22:30
von m.o.terra kaesi
erschti screenshots vom neue ng/dc run'n'gunner!
http://www.gun-lord.com/

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 04 Mai 2011 08:25
von nascarbryant
super, kirschbaum und sülle erinnert a last samurai....hoffentlich werdet level nid zu linear.

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 04 Mai 2011 12:30
von Shadow
grad gseh dass es au fürs MVS chunt :wix:

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 04 Mai 2011 13:31
von damian
nascarbryant hat geschrieben:super, kirschbaum und sülle erinnert a last samurai....hoffentlich werdet level nid zu linear.
es staht "explore" was scho nach entdecke im stil vo dä alte manfred-turricans tönt.

Re: [DC] GUN-LORD (aka es neus turrican)

Verfasst: 04 Mai 2011 16:04
von nascarbryant
hanf hat geschrieben:
nascarbryant hat geschrieben:super, kirschbaum und sülle erinnert a last samurai....hoffentlich werdet level nid zu linear.
es staht "explore" was scho nach entdecke im stil vo dä alte manfred-turricans tönt.
:1thumb: