Star Wars Outlaws
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
scho bim valhalla hönds es kabutt patched damals uf allne konsole und em pc. 

Re: Star Wars Outlaws
Lol
Paar videos glueged. Meine güte isch das game dumm. Hols mir de mal für n 20er oder so. U de hocki im gebüsch und kill all wo chömed. Wenns keis gebüsch hed, ränn i eifach dur d levels und prügoe alle kapp0t...
Paar videos glueged. Meine güte isch das game dumm. Hols mir de mal für n 20er oder so. U de hocki im gebüsch und kill all wo chömed. Wenns keis gebüsch hed, ränn i eifach dur d levels und prügoe alle kapp0t...

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
glaub ned alles, was im internet staht.
es lauft en rächti hetz-kampagne gäg ubisoft wäg DEI und Baby Inc. und "AAAA games meme" und "black samurai" und "gwöned eu dra spiel ned z'owne"... und so.
Ich gseh die Videos au und chan dir gnau säge, dass das so ned stimmt.
Es gitt en TONNE accessibility optione. Stealth, Lebensenergie, KI, Schwierigkeitsgrad, alles chan mer verändere. Die stelled eifach KI uf mega-eifach und filmets
oder sie stönd inen Zwist zwüsche em Empire und paar Settler und will niemert uf sie schüssts, sägets: So dumm sind die!... weisch, sind so "event" ide wält, wo nix mit em spieler ztue händ, solang mer ned aktiv mitmischt.
ich bin au no nie dur de bode gheit oder irgendwo stecke bliibe... nur 1 crash hani gha und ich han über 20 stund gspielt bis jetzt.
ich lieb das spiel.
Don't trust the lies!
es lauft en rächti hetz-kampagne gäg ubisoft wäg DEI und Baby Inc. und "AAAA games meme" und "black samurai" und "gwöned eu dra spiel ned z'owne"... und so.
Ich gseh die Videos au und chan dir gnau säge, dass das so ned stimmt.
Es gitt en TONNE accessibility optione. Stealth, Lebensenergie, KI, Schwierigkeitsgrad, alles chan mer verändere. Die stelled eifach KI uf mega-eifach und filmets

oder sie stönd inen Zwist zwüsche em Empire und paar Settler und will niemert uf sie schüssts, sägets: So dumm sind die!... weisch, sind so "event" ide wält, wo nix mit em spieler ztue händ, solang mer ned aktiv mitmischt.
ich bin au no nie dur de bode gheit oder irgendwo stecke bliibe... nur 1 crash hani gha und ich han über 20 stund gspielt bis jetzt.
ich lieb das spiel.

Don't trust the lies!
So erbärmlich. sGliiche mit Cyberpunk, wo dHaters umsverrecke jede Glitch völlig überhöht präsentiert und dä Fokus uuf all mögliche Fähler grichtet händ, anstatt sich um e Verhältnismässigkeit zum gsamte sProduk zbemüeh. Muen au huere frustrierend si für dEntwickler, Jahre in es Projäkt zstecke, nur zum vonere Horde, im Schwarmverhalte gliichgschaltete Idiote verrisse zwerde. Nüüt gäge Protescht in Bezug uuf würkli tumme Entscheidige, gwüsse Widerstand halt ich für richtig (z.B. wänn öppis chaufsch, söttsch es au bsitze dörfe).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
De Mack hed d KI abgstellt zum dur n level seckle und all abeboxe isch dini Ussag?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
jup. settig videos gänd halt meh klicks und sind unterhaltsamer. und am änd gahts da um geld. niemert macht en yt-channel oder es tiktok als charity... das sind kei wohltätigkeitsverein, die wänd all chole mit klicks. usser de asmongold vielleicht 

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich bin iets 25 Stunde drin und han mich eigentlich vo afang a sofort verliebt
de afang isch enorm atmosphärisch und symphatisch. mer hert definitiv na nie sonen lebhaftei star wars welt gseh imene game und sich derart dri versetzt gfüehlt.
nach paar stunde und mehr gameplay gits denn scho ernüchterig, würd das spiel nur us dem geballer und stealthe bestah wärs scho unders mittelmass.
es isch halt chli wie bi witcher 3, wo au es maximal zweckdienlichs kampfsystem gha het. het aber niemer gstört will halts drumherum derart guet gsi isch
isch wie Outlaws sehr ähnlich, und da gits dezue na stealth, space combat und halt so viel mini sache womer zuesätzlich chan mache wo d'welt lebhaft mached. und das macht das spiel ebe us. ich han na nie sonen immersion gspürt imene star wars game. super au mit de fraktione, das het fasch was vo de gothic rpgs, inklusive fraktions rüschtige etc. das het vo mir us na witer chönne gah. ich wirde sit öppe 10 stund ide open world andurend vode einte fraktion überfalle will die mich hassed, super.
ich han im vorfeld nie gfunde, dasses interessant usgseht und bide reviews hani scho denkt, dasses so chunnt. was mich aber stutzig gmacht her isch, dass paar lüt gseit hend es seig vollschrott und einige aber doch es seig eis vode oder sogar das beschte star wars game ever. verstahn ich total, es zündet oder ned. bi mir hets voll igfahre, aber ich denke mer muess scho star wars fan si damit das passiert. ich finde übrigens au total erfrischend star wars ohni de mythos z'ha. d'macht oder jedi isch bi mir na nie erwähnt wurde, super. und die beide hauptcharakter findi au super symphatisch.
de afang isch enorm atmosphärisch und symphatisch. mer hert definitiv na nie sonen lebhaftei star wars welt gseh imene game und sich derart dri versetzt gfüehlt.
nach paar stunde und mehr gameplay gits denn scho ernüchterig, würd das spiel nur us dem geballer und stealthe bestah wärs scho unders mittelmass.
es isch halt chli wie bi witcher 3, wo au es maximal zweckdienlichs kampfsystem gha het. het aber niemer gstört will halts drumherum derart guet gsi isch
isch wie Outlaws sehr ähnlich, und da gits dezue na stealth, space combat und halt so viel mini sache womer zuesätzlich chan mache wo d'welt lebhaft mached. und das macht das spiel ebe us. ich han na nie sonen immersion gspürt imene star wars game. super au mit de fraktione, das het fasch was vo de gothic rpgs, inklusive fraktions rüschtige etc. das het vo mir us na witer chönne gah. ich wirde sit öppe 10 stund ide open world andurend vode einte fraktion überfalle will die mich hassed, super.
ich han im vorfeld nie gfunde, dasses interessant usgseht und bide reviews hani scho denkt, dasses so chunnt. was mich aber stutzig gmacht her isch, dass paar lüt gseit hend es seig vollschrott und einige aber doch es seig eis vode oder sogar das beschte star wars game ever. verstahn ich total, es zündet oder ned. bi mir hets voll igfahre, aber ich denke mer muess scho star wars fan si damit das passiert. ich finde übrigens au total erfrischend star wars ohni de mythos z'ha. d'macht oder jedi isch bi mir na nie erwähnt wurde, super. und die beide hauptcharakter findi au super symphatisch.

yupiii ubisoft pflanz nömm überall fragezeiche und markers ufd map

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
scho die erschte stealth games tenchu, thief und mgs hend 1998 alles besser gmacht. outlaws bringt scho noch chli pfiff dri durs viech womer debi het aber de stealth chönnt keis spiel allei träge, nie und nimmer, für das fehled ganz grundlegendi sache wie en barometer wemer entdeckt wird. in outlaws göhnd gegner sofort in search modus wenns eim gsehnd.
min gröschte kritikpunkt am spiel isch, dassmer sehr oft ned speichere chan, det hends irgendwas komplett verbockt, wemmer ame chan speichere gits zT komplette respawn, das isch ned so gwollt, det hends was komplett verhaue.
aber ebe, in witcher 3 kämpft mer au die meischt zit und s'kämpfe isch ned guet zum es spiel allei träge. uf die art chamer au in outlaws alls usenand neh, keis einzelne element in outlaws isch sehr guet, aber s'gsamtpaket funktioniert für mich usgezeichnet.
min gröschte kritikpunkt am spiel isch, dassmer sehr oft ned speichere chan, det hends irgendwas komplett verbockt, wemmer ame chan speichere gits zT komplette respawn, das isch ned so gwollt, det hends was komplett verhaue.
aber ebe, in witcher 3 kämpft mer au die meischt zit und s'kämpfe isch ned guet zum es spiel allei träge. uf die art chamer au in outlaws alls usenand neh, keis einzelne element in outlaws isch sehr guet, aber s'gsamtpaket funktioniert für mich usgezeichnet.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es isch würkli so; isches "revolutionär" ? nei, bestimmt ned. aber d'summe vo allen elemänt mached das spiel äbe üsserst unterhaltsam. hämmer so au i eusem review gschriebe. und wemmer sich so guet unterhalte fühlt - was ja s'ziel isch bim zocke - denn darf mer das scho aständig würdige. vor allem schad, wenn lüüt das spiel ufgrund vo andere meinige und yt-videos "bewärte", ohni es sälber mindestens es paar stund gspielt zha.
üüsert underhaltsam wür ich da nöd underschriibe, mir haets nach de 2 mission scho abghenkt, das huere geschliiiiche und trial and error speichere.
bin den au mal i de "open world" vom bike usgstiege und han es tierli welle verschüsse, isch natürli nöd gange
streichle chani aber alles
i ziite vo wukong eifach nur es durchschnittlichs spiel. ja verglich han ich gmacht. isch fies aber trotzdem wahr.
bin den au mal i de "open world" vom bike usgstiege und han es tierli welle verschüsse, isch natürli nöd gange

i ziite vo wukong eifach nur es durchschnittlichs spiel. ja verglich han ich gmacht. isch fies aber trotzdem wahr.
De fassts no guet zäme.
Quelle
Muss immer lache, wenn i gseh, wie sie ame Sturmtruppler mit links eis uf de Helm haut und de denn dur das usgnockt wird lol... Abgseh devo, dass die takedown animatione zimli lolig usgsehnd...
Quelle
Muss immer lache, wenn i gseh, wie sie ame Sturmtruppler mit links eis uf de Helm haut und de denn dur das usgnockt wird lol... Abgseh devo, dass die takedown animatione zimli lolig usgsehnd...

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ja, dass sie stormtooplers mit helm usnockt hani grad bim erste mal au bitz lustig gfunde 
btw:
https://www.tiktok.com/@stealthgamerbro ... 4157507845
mer chan das so "geil" spiele, wemmer will

btw:
https://www.tiktok.com/@stealthgamerbro ... 4157507845
mer chan das so "geil" spiele, wemmer will

muess dir zuestimme, es isch würkli abfall, kei ahnig was me a dem uusert de Atmosphäre vo de planete und städt chan guet finde, vorallem wemme es spielerisch guets spiel wie wukong vorher gspielt haet, wo s gameplay 10000000x besser und intuitver vo statte gat und au meh uswahl büüütet und jede input guet umgsetzt wird.
das spiel bestat us umechnünle und deckig sueche und chli schlecht schüsse. massive chan aber städt zum lebe bringe. das isch de einzig würkli grossi +punkt.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
vergliche mer jetzt öpfel mit birre ? 
niemer muess es guet finde oder gar spiele.
ich für min teil finds super. spieles sit ichs han jede tag und finds mega
mache ALLES uf jedem planet, ich hol mir platin bzw. 1000GS
geschter uf tatooine glandet... und grad de boba fett gseh

freu mi scho riesig ufs ninja-assassins creed

ich für min teil finds super. spieles sit ichs han jede tag und finds mega

geschter uf tatooine glandet... und grad de boba fett gseh

freu mi scho riesig ufs ninja-assassins creed

umsetzig vo gameplaymechanike dörfsch au genreübergriifend aluege, es isch eifach altbacke und schlecht. shootermechanik und schliichmechanik.
Das seid ja au diese im Review:
Gamewält top
Star Wars Feeling top
Grafik voll ok
Story am Afang öd, im letschte akt fägts
Schüssimechanik scheisse
Schlichmechanik scheisse
Und da sind ez Gschmäcker verschiede.
Ich chan eher uf n Story verzichte (obwohl i das sehr gärn han), wenn ich super Gameplay han. Aber geili Story und geili Wält, sind mir nid so wichtig, dass i uf guets Gameplay chan verzichte.
Han scho paar Games wäggleid, wo super Wälte etc hend, aber s Gameplay so clunky oder halt barebones isch wie ez äbe hie...
Das Game wird ich mir ime Sale chaufe, aber nur, well ich SW Lore super finde.
Gamewält top
Star Wars Feeling top
Grafik voll ok
Story am Afang öd, im letschte akt fägts
Schüssimechanik scheisse
Schlichmechanik scheisse
Und da sind ez Gschmäcker verschiede.
Ich chan eher uf n Story verzichte (obwohl i das sehr gärn han), wenn ich super Gameplay han. Aber geili Story und geili Wält, sind mir nid so wichtig, dass i uf guets Gameplay chan verzichte.
Han scho paar Games wäggleid, wo super Wälte etc hend, aber s Gameplay so clunky oder halt barebones isch wie ez äbe hie...
Das Game wird ich mir ime Sale chaufe, aber nur, well ich SW Lore super finde.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
absatz zahle sind glaub äbe nöd so guet. zviel hetze gäg ubi und äbe settig lüüt, wo games nur no ime sale nach 6 mönet chaufed sind wohl de grund. isch aber fair. sind ja selber schuld, wenn games nur no voll mit bugs erschienet. da glaubt mer nüt meh, au wenns vielleicht diesmal andersch isch.
Äbe, sälber schuld.
Ich han früehner Games so früeh preorderd wie mer nur hed chönnte etc. pp.
Warum mach ich das nüm? Genau... kaputti, verbuggti Spieli etc. z.B. Star Wars Jedi Survivor uf PC isch immer nonig gfixt, wenns mir rächt isch. Es gäb Mods, demits besser lauft. Hallo?
Und i de letschte Jahr gits eifach keini AAA Games meh, womi reized und ich bim Releas müsst ha. Isch früehenr mal andersch gsi. De hetts eifach sooo viel geile shit gäh.
Und au hie gseht mer ja, dass de Launch alles anderi als smooth gsi isch. Fett abdrücke, zum chönne paar Tag früehner Spiele, und denn zerberstled de Day one Patch alles. Heds da n Rabatt, gratis Cosmetic oder öppis defür gäh? Dänk mal nid.
Ich han früehner Games so früeh preorderd wie mer nur hed chönnte etc. pp.
Warum mach ich das nüm? Genau... kaputti, verbuggti Spieli etc. z.B. Star Wars Jedi Survivor uf PC isch immer nonig gfixt, wenns mir rächt isch. Es gäb Mods, demits besser lauft. Hallo?
Und i de letschte Jahr gits eifach keini AAA Games meh, womi reized und ich bim Releas müsst ha. Isch früehenr mal andersch gsi. De hetts eifach sooo viel geile shit gäh.
Und au hie gseht mer ja, dass de Launch alles anderi als smooth gsi isch. Fett abdrücke, zum chönne paar Tag früehner Spiele, und denn zerberstled de Day one Patch alles. Heds da n Rabatt, gratis Cosmetic oder öppis defür gäh? Dänk mal nid.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Oug, du und ig = friends. Aber bim Wukong ämu grad bi es paarne Boss Battles cha ig dir nid rächt gä, de dert zeigt z Spiel viufach das z Kampfsystem pure Trash isch, was hitboxe ageit. Und das uf dr PS5 gfüehlt zu 50% taste igabe nid funktioniere machts ou nid besserthaeye hat geschrieben: ↑04 Sep 2024 11:08muess dir zuestimme, es isch würkli abfall, kei ahnig was me a dem uusert de Atmosphäre vo de planete und städt chan guet finde, vorallem wemme es spielerisch guets spiel wie wukong vorher gspielt haet, wo s gameplay 10000000x besser und intuitver vo statte gat und au meh uswahl büüütet und jede input guet umgsetzt wird.
das spiel bestat us umechnünle und deckig sueche und chli schlecht schüsse. massive chan aber städt zum lebe bringe. das isch de einzig würkli grossi +punkt.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ig has nid gspielt, aber mir chli gameplay ine zoge... es zeigt eifach so baud die gstörte huere Wokebastarde am nä Spiel arbeite, am bestä no mit SBI, de isch eifach z Projekt zum scheiterä verurteilt. Was ig da ha gseh a Gägner AI, Charakter Designs, Gameplaymechanike etc, schreit eifach nach Trash es duet mir leid. SW hin oder här, SW isch eh tod.Master(G) hat geschrieben: ↑04 Sep 2024 12:31 vergliche mer jetzt öpfel mit birre ?
ich für min teil finds super. spieles sit ichs han jede tag und finds mega![]()
geschter uf tatooine glandet... und grad de boba fett gseh![]()
freu mi scho riesig ufs ninja-assassins creed![]()
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich vergliches eimal meh mit witcher 3
es het bi witcher 3 exakt die gliche diskussione geh gha, will das zitglich mit bloodborne erschine isch
jenschti lüt hend gseit mer chan witcher 3 nach bloodborne nüme spiele
ja, kampf und stealth in outlaws isch maximal zweckdienlich und chönnt es spiel allie ned träge, aber es bütet halt denn doch na viel sache wo Wukong ned hett, und das gsamtpaket machts denn ebe us. das isch natürlich ned so guet wie witcher 3, aber es git mir trotzdem öppis wo mir na nie es game vorher geh het und ich liebes würklich. es tuet mir iets scho weh, dasses irgendwenn verbi isch, und ich zocke au sit 30+ jahr und han eigentlich ned tüfi asprüch. aber ebe, Outlaws git mir öppis neus und tolls, au wenns sehr viel mängel het, en objektivi note wär iets für mich au schwär zum vergeh.
es het bi witcher 3 exakt die gliche diskussione geh gha, will das zitglich mit bloodborne erschine isch
jenschti lüt hend gseit mer chan witcher 3 nach bloodborne nüme spiele
ja, kampf und stealth in outlaws isch maximal zweckdienlich und chönnt es spiel allie ned träge, aber es bütet halt denn doch na viel sache wo Wukong ned hett, und das gsamtpaket machts denn ebe us. das isch natürlich ned so guet wie witcher 3, aber es git mir trotzdem öppis wo mir na nie es game vorher geh het und ich liebes würklich. es tuet mir iets scho weh, dasses irgendwenn verbi isch, und ich zocke au sit 30+ jahr und han eigentlich ned tüfi asprüch. aber ebe, Outlaws git mir öppis neus und tolls, au wenns sehr viel mängel het, en objektivi note wär iets für mich au schwär zum vergeh.