The Road
Eine vo de beschte Film überhaupt. Dä Film ahluege isch so öppis unergründbars vertrauts, sGfühl en Überläbende zsi, mitme funke Hoffnig, aber ohni e Richtig. Und die Szene am Ändi: En Momänt imne Gfühl vo Heicho.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
zwirrlibatz hat geschrieben:
nur de guy pearce hätt chli fründlicher chöne sii i sire szene. bitz en billige spannigskniff gsi.
die ganz szene mitem pearce isch mir schräg vorcho. es het halt denn eifach doch no müesse es happy end mit familie und hund (!) ghä, irgendwie unnötig. aber vilicht bini da ds düster
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara hat geschrieben:die ganz szene mitem pearce isch mir schräg vorcho. es het halt denn eifach doch no müesse es happy end mit familie und hund (!) ghä, irgendwie unnötig. aber vilicht bini da ds düster
ich muess em vyse da nöd unrächt gäh. unmittelbar ischs türli verhältnigsmässig es versöhnlichs ändi, wemme es herz us stei hett und scho über de tod vom papi hinwäg cho isch.
aber ebe, dass de pearce mit dere mimik us stei de bursch und somit au s'publikum verunsichert, isch bitz billig.