hanf hat geschrieben:psp hät genau gar nüt exklusivs ussert lumines und every extend extra.
Gitt huere vil RPGs, wos nume uf PSP gitt! Öppe genau 848778878721. Aber eben ume in Japan und z. T. in USA. PAL isch huere verschisse, s'gliche gilte eigentlich für PS3.
dä 1000000st abklatsch vom gliiche spiel würd ich nöd als exklusiv bezeichne. rollespiel sind eifach alli glich, und öb ich etz d'wahl zwüschet 10000 oder 10100 rpgs han spielt denn nümm sone rolle. d'story isch immer gliich, d'charaktere sind immer gliich, s'kampfsystem isch immer gliich. eifach alles. bin gad am final fantasy 10. es isch alles gliich wie im grandia 2. bsunders d'charaktere chani mittlerwil scho gar nümm usenand halte... trotzdem natürli es super spielkonzept wo mir sehr viel spass macht...
hanf hat geschrieben:psp hät genau gar nüt exklusivs ussert lumines und every extend extra.
Gitt huere vil RPGs, wos nume uf PSP gitt! Öppe genau 848778878721. Aber eben ume in Japan und z. T. in USA. PAL isch huere verschisse, s'gliche gilte eigentlich für PS3.
Das Problem an den Rollenspielen ist aber, dass es Rollenspiele sind.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Das Problem an den Rollenspielen ist aber, dass es Rollenspiele sind.
Egal. Ich mag japanische 08/15 Rollenspiele. Japaner übrigens auch.
endlich e würdiges remake...fählt nur no e würdiges sequel...übrigens starfox erfinder Q games(Argonaut)...hend für dsiware no öpis "ähnliches" usebrocht..--x-scape
nascarbryant hat geschrieben:endlich e würdiges remake...fählt nur no e würdiges sequel...übrigens starfox erfinder Q games...hend für dsiware no öpis "ähnliches" usebrocht..--x-scape
:fideo:
Geil, danke für den Tipp! Muss ich unbedingt kaufen!
(Wo) gibt's schon Prepaid-Karten für den 3DS-eStore?
The original was known for its audio, with full voiceovers and a suitably epic soundtrack, and the remake doesn’t disappoint. The original voice cast returned to re-record every line of dialog. It sounds a lot better, and they do a serviceable job of recreating the cheese of the original, right down to the flapping mouths of each character when they speak. The soundtrack is completely redone, and sounds wonderful and crisp on the system’s speakers. This is a game worth busting out headphones for
PlanetHarrieR hat geschrieben:gibts hier wohl nicht
keina Ahnung...AMAZON?
Das Spiel gibts aber auf DSiWare
da habe ichs ja eben nicht gefunden. vielleicht nut japan/usa?
shantae z.B. kam hier ja später noch raus.
hast du x-scape?
Bei uns heisst es 3D Tank unter premium zu haben...800 punkte
So, habs im Flugzeug gespielt. Ist ein Shooter im Stil von Thunderhawk (Mega CD) und Guardian (Amiga CD32), mit kurzen Reaktionstests in Warp-Sequenzen. Es hat nen geilem Tron-ähnlichehn Monochrom-Stil. Aber die Steuerung ist recht blöd gelöst. Insgesamt also nur mäßig leider.