nur scho für de spruch sött mer dir d'waffe verwehre!

:typej: :typej: :typej:
Moderator: Avenger
Cool - fasch so eifach wie bi Digitec en PC ds bstelle. Mach ich i dem Fall mal grad eso. Dangg!G-ay-lien hat geschrieben:Ich machs mal churz : https://www.gunfactory.ch/div/faq.htmNERV hat geschrieben:Ja, bitte frag mal!G-ay-lien hat geschrieben:Was sind denn das so für lüüt? Beschrieb si mal chli, nimmt mich wunder!
Zwei Kollege hend bed en Waffeschiin gmacht und jenschtes demit kauft, au sone riese Magnum :typej: Wennsder würklich ernscht isch, chani si ja mal fröge.Naja, halt so Pack und kei gueti, aständigi Schwizer Qualitätsbürger. Wobi es gibt natürlich au unter de schwizer vil Pack, wo keine wott/brucht.
Musch nüt trainiere o.Ä. sobald si kauft hesch isches sowiit dini eiget Sach wasd demit machsch, soferns ämel nöd gägä s Gsetz verstosst.Ich bin Schweizer Staatsbürger, über 18 Jahre alt und lebe in der Schweiz.
Wie komme ich zu einem Waffenerwerbschein (WES)?
Antwort:
Falls Du eine Kurzwaffe (Feuerwaffe) oder eine bewilligungspflichtige Langwaffe
(Feuerwaffe) per Postweg oder bei uns im Verkaufslokal erwerben willst, benötigen wir diese Papiere von Dir:
- eine Kopie oder das Original eines amtlichen Ausweises (ID, Paß)
und
- einen gültigen Schweizer Waffenerwerbschein (Im Original, d.h. das weiße, grüne & blaue Formular)
Vorgehen:
1. Einen Auszug aus dem Zentralstrafregister anfordern
(Download des Formulars)
2. Den Auszug (wenn er von Bern zurück gekommen ist) zusammen mit dem Gesuch
um Ausstellung eines Waffenerwerbscheines ( Hilfe zu den Bedingungen)
(Download des Formulars)
und einer Kopie oder dem Original eines amtlichen Ausweises (ID, Paß, Führerausweis)
an die jeweilige Behörde abgeben oder senden:
Im Kanton Zürich: Wohnortgemeinde, Stadt- oder Gemeindepolizei
Stadt Zürich: Stadtpolizei Zürich
Kanton Aargau: Polizeikommando Aarau
Übrige Kantone: siehe Liste
Übrige Schweiz: Wohnortgemeinde, Stadt- oder Gemeindepolizei
Kosten:
Auszug aus dem Zentralstrafregister CHF 20.-
Waffenerwerbschein CHF 50.-
Böh, ja eifach nöd so Gesindel, wo bi eus regelmässig in Hüser istiget und üs am wohlverdiente Hab und Guet beraubet. D'Schwiz isch schliesslich kei Selbstbedienigslade. Was immer meh am cho isch. Leider. Meh sött hie scho lang so Gsetz wie in de USA ifüehre, sodass meh oder weniger jede chasch über de Hufe schiesse, wo sich illegal uf din Grund und Bode wagt.PacWoman hat geschrieben:gueti, schwiizer qualitätsbürger???
nur scho für de spruch sött mer dir d'waffe verwehre!
:typej: :typej: :typej:
Was söll dran nöd guet si? Isch emel super, jederzyt en Waffe griffbereits ds ha, sobald meh sich muess afah werhre. Ebe z. B. denn, wenn d'Regierig hett ufgrhöt, ds existiere und dir de Pöbel an Lib und Läbe wott.geosnow hat geschrieben:eine meh zum abschriebe. waffe dihei. :typej:
Dä Keller hett entweder bereits ganz vil Waffe und Mun dihei oder er ignoriert eifach, was üs da in naher Zuekunft wird erwarte.Chäller hat geschrieben:
frogt sich numme was es bi dir z'hole git usserd Figürli und PfiumNERV hat geschrieben:Böh, ja eifach nöd so Gesindel, wo bi eus regelmässig in Hüser istiget und üs am wohlverdiente Hab und Guet beraubet.
fair, dä hanni scho in real gseh. isch dr grandmasta vo mim wing chun masta gsiSamuel Kwok
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
lol, mit fascht 30 no in d'RS zu de 20-jährige Leftis :typej:Reinforced hat geschrieben:Nerv gang doch no is Militär es isch no nid zspät(?) dört bechunsch es Stgw wott sogar dehei chasch ufbewahre und Munition bechunnsch au ganz liecht bim obligatorische Schiesse. Du chasch dem Gwehr au en Name gäh z.B. Mathilda. Dir wärdet zäme durch dick in dünn ga ide 21 Wuche RS.
Nerv + Stgw90 =
Hä? Gitt hie emel viel halbautomatischi Waffe zum chaufe:blackraini hat geschrieben:Nerv, bisch wieder am umescherze..?
Kaufsch dr gschieder a Teleskopschlagstock oder Pfefferspray, wobi bei beidna a Kurs mache söttisch, wenn's dr wirklich ernst isch.
Seriefürwaffe und halbautomatischi Fürwaffe sind ir Schwiz übrigens genauso verbotte wia Elektroschocker, Steischleudere, zweischneidige Dolch etc....
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
"... Eine Waffe in der Hand eines schlechten Mannes ist eine schlechte Sache, in der Hand eines guten
Mannes ist eine Waffe aber für niemanden eine Bedrohung, ausser für schlechte Leute..."
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast