ich glaubs zum "abschalte" händ alli chli ihri eigne ritual, und ich glaube dass das wo dir guet würd tue genau das isch wo du selber vorgschlage häsch:
Vyse hat geschrieben:z.B. immer wieder erstuunt, wie guet dass es tuet, egal wie gschlisse dass me isch, mit es paar guete Lüüt sich irgendwo
träffe und mitenand e churzi, gueti Ziit ha mit chli Ummeschnurre und die Erinnerig als Abschluss vom Tag mit iin Schlaf näh.
etz muesch eifach das no irgendwie organisiere dass das amel stattfindet... so freiwillige fiirabigsstammtisch sozäge...
ich gang zum büro us, laan am auto oder am töff de motor aa und s'büro isch extrem vergässe... dehei isch mit de familie so vill los, dassi au kein gedanke as büro verschwände.
Reinforced hat geschrieben:Game mag ich praktisch nüm... wennd film luegsch isch de abig au bald wieder verby.
Ich haus ufs Velo. Sehr guet chasch fruscht abreagiere. Es brucht aber au immer en motivation zum gah.
bin au recht viel am velofahre. bisch uf em rennvelo oder mountain bike? oder dirt oder BMX?
Mountainbike
Schad isch rund um Langethal alles so dammi flach Z' Davos hani abem 6i immer schnell +/- 500 Höhemeter chöne mache und han mi Spass kah. Da une gurkts mi amigs richtig a uf's Bike, alles flach
Letschin hani Langethal - Solothurn - Burgdorf - Langethal gmacht; sind zwar 86km gsi aber drecks langwiilig
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
blackraini hat geschrieben:
Mountainbike
Schad isch rund um Langethal alles so dammi flach Z' Davos hani abem 6i immer schnell +/- 500 Höhemeter chöne mache und han mi Spass kah. Da une gurkts mi amigs richtig a uf's Bike, alles flach
Letschin hani Langethal - Solothurn - Burgdorf - Langethal gmacht; sind zwar 86km gsi aber drecks langwiilig
Shadow hat geschrieben:Äh ja wenn vu 6 Autos bis jetzt 4 vw's gsi sind isch das offesichtlich oder?
sind aber recht vill autos. goend die denn so schnell kabutt?
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
blackraini hat geschrieben:
Mountainbike
Gurte hät doch e DH Strecki?
Guat möglich, kenni nid. Aber dr Gurte isch wia z.B. au Weissenstein nid direkt vor der Huustür vo Langethal
Shadow hat geschrieben:mitere guete Kollegin treffe, was trinke und zäme lache. logisch!
machsch das na glägentlich? seit da d frau amigs nüüt?
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
oh, sachsen. wo die schoenen maedchen an den baeumen wachsen(?)
geosnow hat geschrieben:Gurte hät doch e DH Strecki?
genau. nöd sehr technisch, dafür vill kurve und guäti sprüng. chame empfehle wäme mal i de gegend isch. usserhalb vo de bikeparksaison au immer guät, will s'bähnli ja s'ganze jahr fahrt. http://www.trailnet.ch/
ich bruche de MTB jede tag für uf de werk. und für mini hard off tüürlis
han gard letschti de city sliks druf tha. gaht den andersch ab uf em asphalt.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.