Seite 2 von 2
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 12 Mai 2011 19:33
von geosnow
hanf hat geschrieben:ja, mit 6 egg, sgameplay hät sich jedoch nöd bewährt, drum spielts au niemert...
chösch so blöck a 6 egg annenand reihe, wo denn wieder flippe oder drehe chasch.
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 12 Mai 2011 21:07
von meo
hanf hat geschrieben:meo hat geschrieben:ah ok! tönt super. Aber denn chans ou grad:
[+][o][o][o][o] zu [+][+][+][+][+] wärde. Wenn ja ou [+][-][o][o] verschwindet.
Denn chame eifach die neutrale öfter la vorcho wie die polarisirte.
Cooli idee das mache mer gloub.
dä unterschied isch, dass wänn du ganz viel [+] und nur sehr wenig [-] machsch entspricht s'gameplay 1:1 am puzzlefighter mit viele kristallstei und wenige zündende flammestei.
oder häsches du ä so gmeint?:
mer chönt mache, dass di neutrale d'polarität vo sine farbliche nachfebre aanimmt, also z.b. wänn es [+] und [o] näbetenand sind wirds zu [+][+]. das isch aber nur ä designtechnischi frag und macht gameplaymässig kein unterschied.
wänns jedoch [+], [-] und am meiste [o] git, denn häsch immer 2 zündendi element wo no muesch aafüege, das isch denn chli aaspruchsvoller und vielsiitiger vo de möglichkeite.
ok denn rede mer scho sit öppe 3 posts vom gliche

Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 12 Mai 2011 23:47
von damian
das chasch denn grafisch geil darstelle, indem dass alli chlötz inere unfertige kombination es + oder minus druf händ. denn häsch de besser überblick. häsch das gmeint? wär supi...
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 13 Mai 2011 07:39
von meo
genau das hani gmeint. Me chönnt i de neutrale steinli - order + als hintergrundtextur bruche sobald si si agsteckt wordä..
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 13 Mai 2011 23:30
von damian
das wird guet!
öppis isch mer etz aber grad no in sinn cho: was passiert wänn ä chette wieder trennt wird (du weisch scho, wänn di einte stei abegheiet und di andere dobe blibet)? bliibet dänn di einzelne stei alli plus oder minus, oder nähmets dänn ihre ursprünglich wert wieder aa?
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 15 Mai 2011 13:58
von meo
gueti frag, i würd mal säge si wärde wieder neutral.
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 15 Mai 2011 17:13
von damian
würd ich ebä au säge, d'frag isch wie du das denn darstellsch dass mer weiss weli blöck ursprünglich normal gsi sind... ich würd d'originalzeiche drum druf la, ev eifach alli blöck vonere kombi anderst iifärbe...
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 16 Mai 2011 19:04
von meo
si hei efach kres groses plus oder minus. Dhindergrund textur änderet sech.
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 22 Mai 2011 20:28
von meo
comments bitte diräckt uf de site mache
@hanf: wär fro wend dö mit de neutrale steindli o no mal chönnsch dört dri poste. Denn gseht de wos mit mir macht, das i nit de einig bi mit däre istellig

Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 26 Mai 2011 12:35
von meo
freu! är macht d'music:
http://disasterpeace.bandcamp.com/
Ha d'ffx no chli ödatet, mues aber chli mini palette im auf bhalte, ha scho chli zviel farbä.
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 31 Mai 2011 20:14
von meo
die version mit de neutrale steindli isch iz online...
http://29a.ch/ubercharge_neutrino/
weiss no nit so was i devo söll halte... sandere isch action richer gsi, das isch komplexer, het aber dür das en langsamere spielfluss...
PS: hie no d'version ohni neutrali:
http://29a.ch/ubercharge/
comments diräkt uf em formular uf de site bitte, denn gsehts de kolleg o!
merci
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 01 Jun 2011 11:29
von damian
dä sound isch geil...
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 01 Jun 2011 18:07
von meo
und süsch? findsch guet die version mit de neutrale?
Re: Puzzlegame betateschtler
Verfasst: 01 Jun 2011 21:56
von damian
hans nonig richtig chöne uusteste... also nonig so dassi combos het chöne boue, chan irgendwie nöd säge öbs am spiel oder a mir gläge isch. di neutrale übernehmet etz ja doch d'polarität vom + oder -.
ich han sgfühl es sind zwenig neutrali stei... hans aber nur churz aagspielt...