MD forever
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
...dä MD esch au drom so super well mer merkt dass vell (sega)games ehre uusprung im arcade händ = "plug&play" style: kä onnötigi Menüs, actiongladnigs gameplay vo ahfang ah, knakigi schwerigkeitsgrad.
Diä Konsole wo dä Arcade, näbscht em Neo Geo, am schönschte heibrocht häd!
Diä Konsole wo dä Arcade, näbscht em Neo Geo, am schönschte heibrocht häd!
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
..find ich isch den aber doch eher d PC Engine.m.o.terra kaesi hat geschrieben: Diä Konsole wo dä Arcade, näbscht em Neo Geo, am schönschte heibrocht häd..
Elei scho wege de authentischere farbpalette und meischt bessere umsetzige als uf em MD säleber (leider). Logisch giz bi beidne uusnahmefäll.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
also arcadeports sind nöd würkli das wo sich dä md defür lohnt. guets parallay scrolling und schlechti farbpallette isch genau das wo i dä arcade amel umgekehrt gsi isch...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
...de MD esch au dromm so guet well eim s'Pad als erwachsnige Mensch eifach meh liid als das vom SNES. Säb esch jo 1991 d'Revolution schlecht hin gsi, aber hött schiiset eim d'links/rächts-Taschte ond d'Mini-Grössi nor no ah.
3-Buttons, that's enough! + Black is beautiful!

- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
:typej: Sorry, aber das isch jetzt aber Bullshit.m.o.terra kaesi hat geschrieben:...de MD esch au dromm so guet well eim s'Pad als erwachsnige Mensch eifach meh liid als das vom SNES. Säb esch jo 1991 d'Revolution schlecht hin gsi, aber hött schiiset eim d'links/rächts-Taschte ond d'Mini-Grössi nor no ah.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
pads sind vom layout her beidi guet. dä snes isch natürli mit dä schulterchöpf revolutionär gsi.
allerdings hani sgfühl d'taste und s'digichrüüz vom md pad (zummindest hüt nach 20 jahr gebruuch) di eidüütig besser qualität händ... chan mir das öpper bestätige oder gits lüüt wo sichs snes pad eidüütig ringer druckt?
allerdings hani sgfühl d'taste und s'digichrüüz vom md pad (zummindest hüt nach 20 jahr gebruuch) di eidüütig besser qualität händ... chan mir das öpper bestätige oder gits lüüt wo sichs snes pad eidüütig ringer druckt?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich chan mit em original MD pad, rein spielerisch hüt eifach nix meh aafange. es gseht na schön uus, meh aber au nöd. zum glück giz alternative.

- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
So isch es. 6-Button-Pad for win und es git au gueti Third-Party-Pads für dä MDTatsujin hat geschrieben:ich chan mit em original MD pad, rein spielerisch hüt eifach nix meh aafange. es gseht na schön uus, meh aber au nöd. zum glück giz alternative.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
md 3 button pad findi genau so super wied 6 button. allerdings nur di neu version mit em rote start button. die mit em wisse sind meistens scho ziemli am arsch...
Re: MD forever
Tatsujin hat geschrieben:ich chan mit em original MD pad, rein spielerisch hüt eifach nix meh aafange. es gseht na schön uus, meh aber au nöd. zum glück giz
alternative.
MD I Pad ist relativ träger gegenüber MD II.Das Mega Drive 2 zumindest palpad halte ich für schneller und besser shmupgeeigneter wie ein SFC-Pad.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
s alte pad chasch rauche.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
öpe so, wiäas US saturn pad.
- elnino
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
950
's isch ebe scho so. Er lid huere unbequem i de Händ und s D-Pad isch au nid das Wahre.geosnow hat geschrieben:s alte pad chasch rauche.

He could be my friend, if he weren't my enemy...
PCE Shmupscountown: 109/110 (1to go)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:109/110枚 (1枚余る)
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
also säb isch di grösst katastrophe wos git...geosnow hat geschrieben:öpe so, wiäas US saturn pad.
darum gibts genug coole Alternativen

mal davon abgesehen ist das PCE-Pad auch alles andere als Super.Es ist gut , aber mir definitiv zu kleines Steuerkreuz.Besser Avenue 6 Button Pad.
Gegen Sega Saturnpad hat eh kein SNES,PCE oder MD-Pad was zu sagen.Alles Schrott dagegegen

mal davon abgesehen ist das PCE-Pad auch alles andere als Super.Es ist gut , aber mir definitiv zu kleines Steuerkreuz.Besser Avenue 6 Button Pad.
Gegen Sega Saturnpad hat eh kein SNES,PCE oder MD-Pad was zu sagen.Alles Schrott dagegegen

Gäge SNES game Ninja Warriors chunt de Mega Drive nöd ane ussert Gunstar Heroes das isch no guet ...
und de SNES hät de besser Sound findich und me ekslusiveri Games wo kei arcade Umsetzige sind
und de Mega Drive 1 hät im Verglich zum Mega Drive 2 viel es bessers Bild über RGB aber defür hät er nur mono Sound ussert über de Chopfhörer aschluss, wo aber unbruchbar isch wills grüsch git
und de SNES hät de besser Sound findich und me ekslusiveri Games wo kei arcade Umsetzige sind

und de Mega Drive 1 hät im Verglich zum Mega Drive 2 viel es bessers Bild über RGB aber defür hät er nur mono Sound ussert über de Chopfhörer aschluss, wo aber unbruchbar isch wills grüsch git

und spad vom SNES isch eifach besser
ich finde MD II Pad Steuerkreuz besser zum gamen.Ich habe keine Baggerhände aber auch keine Kinderpatschis und mir sagt ein grösseres D-Kreuz besser zu.mit MD 2 pad kann ich gleich genau diagonal lenken, ohne erst mal nach links oder oben zu fliegen.Die Digischeiben haben da einfach Vorteile.Für mich ist genaues spontanes Diagonalschrägfliegen wichtig und da ist ein Kreuz ala SNESpad und PCE unterlegen.Wie gesagt am besten geht das mit Saturn oder Saturnstylepad alles andere reicht nicht ran.nach dem kommt für mich zum Shootergamen md 2 pad dann PCE Avenue 6 button und zuletzt dein so *tolles* Snespad das mal abgesehen davon am schnellsten futsch ist bzw abgenutzt ist.Die Schultertatsten waren auch anfällig.Am wenigsten gespielt habe ich mit dem SFC und am schnellsten lassen die Pads nachZoran hat geschrieben:und spad vom SNES isch eifach besser

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
6-button MD isch super zum gamen. s guete am MD isch au, dass d Konsole ohni Lüfter uschunt. 
lüfter sind au erscht mit em DC cho. lol, was laberisch au wieder?

lüfter sind au erscht mit em DC cho. lol, was laberisch au wieder?
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
s'bild isch identisch... ev hät bi dir s'einte kabel ja di nötige widerständ drin und s'andere nöd...Zoran hat geschrieben:und de Mega Drive 1 hät im Verglich zum Mega Drive 2 viel es bessers Bild über RGB
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
...s'esch eifach di bäscht oder (mind. zwoitbescht nach dä pce). früener (bis 2000) beni au en nintendo-nerd gsi, aber je älter dasi werde, desto klarer esch dä MD the one and only 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
jede isch glaubs mal en SNERD gsi, wiel d grafik eifach so wunder schön bunt und soft isch gsi. aber mer het eifach irgend einisch gemerkt (oder müesse merke), dass hüt nüm alles so schön uusgseht i dem bestimmte look wie denzumal ebe.
au findi das d BGMs bi vielen games schlächt galtered hend. was mer früener zwar mal als de schier "state of the art viel besser chans glaubs eh nüme töne" ghalte het, isch hüt nur na dumpfs low-fi instrumäntesamplegedüdel ohni viel charakter und stärki.
über technik müend mer ja eh nüm viel verlüüre. und au de ololol mighty "mode-7" effekt het mer mal gseh gha und isch hüt i 97% vo allne iigsetzte fäll nur no en üble gähn0r.
au findi das d BGMs bi vielen games schlächt galtered hend. was mer früener zwar mal als de schier "state of the art viel besser chans glaubs eh nüme töne" ghalte het, isch hüt nur na dumpfs low-fi instrumäntesamplegedüdel ohni viel charakter und stärki.
über technik müend mer ja eh nüm viel verlüüre. und au de ololol mighty "mode-7" effekt het mer mal gseh gha und isch hüt i 97% vo allne iigsetzte fäll nur no en üble gähn0r.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich bin sicher kei SNERD gxi! SEGA DOES WHAT NINTENDONT!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja aber au du heschs sicher mal u hueren megen gfunde. d farbe, de moseg, erschts street fighter II, sipler G'n'G etc.

ich bi glaub hauptsächlich weg de RPG's und de action adventschts sone SNES fan. und wegem zauber mario WELT 1+2Tatsujin hat geschrieben:ja aber au du heschs sicher mal u hueren megen gfunde. d farbe, de moseg, erschts street fighter II, sipler G'n'G etc.