das vermuet ich also au.emP hat geschrieben:Ig vermuete ig chume nid drus bi dem Film

villicht lueg en au bald mal wieder. eine vo mine alltime favs. nolanler

jepper s buech glaese?
das vermuet ich also au.emP hat geschrieben:Ig vermuete ig chume nid drus bi dem Film
Weiss nöd, ob ers gwüsst hät, dass siini Maschine klont, uuf jede Fall isch sie chli schlächt kalibriert gsi, all das klonte Züügs isch usserhalb vo siim Labor im Garte glandet.Guave hat geschrieben: D Maschine muess ja funktioniere, suscht wäre in dem Käller nid all die Wassertanks mit sine "Zwilling"
Der Hugh isch eifach z dumm zum em Bale sin eifache Trick mit em Zwilling z schnalle und er grifft zu drastische Mittel um ihm nid nur ebebürdig z sii, sondern ihn irgendwie z überbiete.
Isch au scho e zittli här, aber er isch ja nid zum Tesla wege der Copy-Cat Maschine, sondern nur für "Effects". Aber denn het er gschnallt das die Katz klont worde isch.
Het der Tesla am Aafang überhaupt gwüsst, dass sini Maschine als Näbe-effekt au no klont? Nid oder?
buech?Mastler(P) hat geschrieben:jepper s buech glaese?
zwirrlibatz hat geschrieben:es wird eim ca 10mal gseit "are you watching closely?". alles isch offesichtlich und me wird ständig abglänkt und achtet sich uf s'falsche. wie im richtige läbe.
S krasse isch ja, das er nid sin Klon umbringt. Er bringt sich sozusage jedes mal selber um.Vyse hat geschrieben:Aber dä Witz isch ebbe genau dä, dass dä eint siini Klon nach jedem Vorfüehrig im Wassertank versuufe laht und dä ander dä Trick mitm Zwilingsbrüeder duurezieht.
bitte wer was wo?Guave hat geschrieben:Wo er s erschte mal in d Maschine gstande und im Garte glande isch, het der Film bereits der Klon verfolgt.
das passiert? han ich mich jetz nüme gerinneret.Guave hat geschrieben:well er mit all dene Katze im Garte glande isch.
are you watching closely?Vyse hat geschrieben:Aber dä Witz isch ebbe genau dä, dass dä eint siini Klon nach jedem Vorfüehrig im Wassertank versuufe laht und dä ander dä Trick mitm Zwilingsbrüeder duurezieht.
zwirrlibatz hat geschrieben:das passiert? han ich mich jetz nüme gerinneret.Guave hat geschrieben:well er mit all dene Katze im Garte glande isch.
häsch en 2x gluegt? s'gaht nöd ums rätselrate an sich. das sälber isch au nur de ufhänger. und de übernatürlich aspekt isch eis erzählinstrumänt vo vielne, wo au wieder (siehe untere poscht, das da isch editiert) ein flashy ablänker isch.Acid hat geschrieben:Ich find de Film Gnadälos überbewertet, und ich bin au de Meinig das de übernatürlich aspekt en billigä und störende Usweg isch.
Aber de Film isch tatsächlich wiä en Zaubertrick, er loht de Zuäschauer de ganz Film Rätselraten, und länkt demit devo ab dasser suscht gar nüt z bütä hed.
na für mich halt scho. nimmi grad mit is richtige läbe. de ganz karsumpel vo ursache vo wahrnehmig und beurteilig und konsequänz drus wie felsefeschte überzügige intressiert mich sehr.Acid hat geschrieben:Ja hanen 2 x gseh. Mit rätselratä hani unter anderem au ugmeint was du seisch, tüschig, ablänkig, etc. etc.
Es isch en Zaubertrick. wiä gseit. Das isch alles guet und recht, aber vil blibt devo nid übrig.
i dem film gitts ja ebe nöd nur eis wilds umegefuchtel mit chliinschtbeschtverschtecktischte wahrheite. vieles wahrs isch hundertpro in front, anders imne nur ghuuchte, halbusgschprochne satz. anders wird nie nödemal annähernd bestätigt aber für vieli lüüt, au da ine, isch das dänn wieder trotzdäm en indiskutable fakt. das isch de genius vo dem film.In lesser hands, The Prestige could have become an empty exercise where the twists and turns might seem at best arbitrary or, at worst, manipulative. Thankfully, the editing and imagemaking is so precise, and the screenplay so beautifully layered, that the finished result tickles the audience with anticipation and bewilderment. The Nolans and their talented cast never play the viewers for suckers, even when fooling them right in front of their eyes.
Nei isch nid richtig.zwirrlibatz hat geschrieben:das passiert? han ich mich jetz nüme gerinneret.Guave hat geschrieben:well er mit all dene Katze im Garte glande isch.
Guave hat geschrieben: Er het die Maschine glaub au nid grad selber teschtet sondern wirklich nur d Katz. DIe het er denn bim weglaufe zwische de Hüet gseh.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste