het i gern gseh.
mila kan tschute wie die sonne überm fujiama...
Moderator: Avenger
Overdose hat geschrieben:bi einige teams hesch scho recht. det hammer au denkt wtf. aber da chasch ned uf alli münze find i . d franzose zb. hend teilwies wirkli guets u taktischs passspiel botte. sowie wirkli e gueti leischtig bracht. u das alles gad als under dorf niveau z stelle isch de scho bitz derb.
nei, stimmt nid ganz: http://www.youtube.com/watch?v=5Lm6OW_N6awOverdose hat geschrieben:mila kan tschute wie die sonne überm fujiama...
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
zwirrlibatz hat geschrieben:miesemumpf!
isch ja jetz nöd würkli so dass jedes em, wm, champiens und susch -liga mannespiel wo me gebannt luegt mal prinzipiell uf höcherem niveau isch. und hallo schwiizer mannenati...
Trunks hat geschrieben:Chäller hat geschrieben:[Hands
:typej:
Chäller hat geschrieben:hör emal uf. Durch de inszenierti Hype in Dütschland han ich würklich mal Spiel gluegt. Ich has au welle guet finde....aber sorry...kei Chance
Chäller hat geschrieben:btw: http://www.heise.de/tp/artikel/35/35041/1.html
OMFGIn der Vorbereitung auf das Turnier spielte die Frauenelf "unter strengster Geheimhaltung" und "Ausschluss der Öffentlichkeit" gegen zwei männliche B-Jugendmannschaften, die des deutschen Meisters und gegen ein zusammengestelltes Regionalteam. Dabei verlor das Frauenteam ein Spiel knapp und gestaltete das andere unentschieden. Setzt man noch voraus, dass die Sechzehn- und Siebzehnjährigen den Auftrag hatten, auf Härte in Zweikämpfen zu verzichten, damit sich niemand der deutschen Frauen vor dem Turnier noch ernsthaft verletzt, dann bekommt man einen Begriff von der Qualität der weiblichen Leistungen auf dem Platz.
derinderinderinderin hat geschrieben:Chäller hat geschrieben:btw: http://www.heise.de/tp/artikel/35/35041/1.htmlOMFGIn der Vorbereitung auf das Turnier spielte die Frauenelf "unter strengster Geheimhaltung" und "Ausschluss der Öffentlichkeit" gegen zwei männliche B-Jugendmannschaften, die des deutschen Meisters und gegen ein zusammengestelltes Regionalteam. Dabei verlor das Frauenteam ein Spiel knapp und gestaltete das andere unentschieden. Setzt man noch voraus, dass die Sechzehn- und Siebzehnjährigen den Auftrag hatten, auf Härte in Zweikämpfen zu verzichten, damit sich niemand der deutschen Frauen vor dem Turnier noch ernsthaft verletzt, dann bekommt man einen Begriff von der Qualität der weiblichen Leistungen auf dem Platz.
gisch mer par frengg pro match und i schwärme sogar vo der schönheit vo de spielerinne!zwirrlibatz hat geschrieben: alli moderatore schwärmed immer vo de qualität vo de spieli.
es hett eh viel schöni. bi de norwegerinne am meischte dunkts mich.kraut hat geschrieben:gisch mer par frengg pro match und i schwärme sogar vo der schönheit vo de spielerinne!
Schomol ghört was d Moderatorä und de Kommentator bim Klitschko - Haye Kampf gseit händ? Super Kampf händs gseit... sensationell händs gseit... am liebschte würdmer grad mit denä RTL Joggels boxä, will 12 Rundä lang en gott verdammtä Stink isches gsie, nid meh. Do chani au nur mit dem Clip obä scho sägä das Frauäfuessball tusig mol besser isch.zwirrlibatz hat geschrieben:ihr sind so schnurris. alli moderatore schwärmed immer vo de qualität vo de spieli. und wer verstaht da wohl meh, die wo jedes spiel luege oder ihr trottle wo nach em erschte verstolperer grad "bestätigt" umschalte und CSI miami gaffe? peinlich isch das wieder mit euch.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 3 Gäste