Lass mich raten, weil du sie als futuristischen SS-Verschnitt siehst?Master(G) hat geschrieben:gerade das artdesign von killzone find ich etwas vom besten überhaupt! shit die helghast!

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Lass mich raten, weil du sie als futuristischen SS-Verschnitt siehst?Master(G) hat geschrieben:gerade das artdesign von killzone find ich etwas vom besten überhaupt! shit die helghast!
Keine Ahnung, die Hintergrundgeschichte interessiert mich noch weniger als das Spiel selbst.Master(G) hat geschrieben:das sind sie ja wohl auch!
ischs de killer?Master(G) hat geschrieben:
Isch nid so schlimm gsi, het eifach chli können brucht, villech verfüegsch du nid über das, wär weissTypeJ hat geschrieben:findsch na guet, indirekti schwammigi stürig?Master(G) hat geschrieben:Killzone 2: han ich gspielt, isch no besser gsi als teil 1
Bejita hat geschrieben: Isch nid so schlimm gsi, het eifach chli können brucht, villech verfüegsch du nid über das, wär weiss![]()
Skeletor hat geschrieben:killzone 2. 19.95 hani däfür zahlt. sind 19.95 zviel gsi.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Das haben bekiffte Holländer entwickelt, die bemerken die Verzögerung nicht.TypeJ hat geschrieben:Bejita hat geschrieben: Isch nid so schlimm gsi, het eifach chli können brucht, villech verfüegsch du nid über das, wär weiss![]()
Si sich diräkter worde, nume muesch es ersch mau i COD Style umsteue, di vorgänigi Stürig isch e katastropheMaster(G) hat geschrieben:Morn, open-beta! nur so zur Info... bi gspannt, hauptsächlich wäg de stürig.
Mitglieder in diesem Forum: Majestic-12 [Bot] und 1 Gast