was, insbesondere in ZH city, aber eigentlech agebrachter wär!agestuffer hat geschrieben: Ich klatschä ja bim Taxichauffeur au nid, nur willer mich vo A nach B bringt!!

Moderator: Avenger
was, insbesondere in ZH city, aber eigentlech agebrachter wär!agestuffer hat geschrieben: Ich klatschä ja bim Taxichauffeur au nid, nur willer mich vo A nach B bringt!!
Die Sälbstverständlichkeit, mit dere me alles ahnimmt wo ume isch, zbsp mirnixdirnix mit 1000km/h uf die ander Planetesiite flüüge und drbii no wele über s'Ässe reklamiere, isch mit en Hauptgrund für dä katastrofali Zuestand vo de Wält.Vyse hat geschrieben:sKlatsche isch e Beleidigung bzw. en Infragestellig vo dä Kompetänz vom Pilot, es isch als ob jede devo uusgäch, dass er nöd fähig wär sFlugzüüg zlande; Aber whoa, er häts doch gschafft!!!
Es isch e Beleidgung an Pilot. Schriibet eu das bitte hinder dOhre. BITTE!!!
Es klatsch ja au nimmert wänn dä Zugchoiffeur ohni Unfall im Züri HB oder in Winti ahchonnt. Also bitte.
dForm vom Dankeschön em Pilot gägenüber isch bestimmt nöd sKlatsche, ussert es isch siini erscht Landig. (oder e Notlandig, aber das müesst ja würkli nöd explizit erwähnt werde)
Es git Situatione, wo Applaus eifach gang und gäb isch, dFrag isch eher uuf Situatione bezogge gsi, wo sApplaudiere unüblich isch.zwirrlibatz hat geschrieben: du hesch mich nach em gfüehl bi zeigter anerchännig gfrööged.
im flugi chlatsche tuesch ja nöd nume für dä pilot, sondern em ganze service, dä flugbegleiter/inne, dä erfreuliche filmuswahl, dä suubere toilette und dä mitpassagier wo sich nöd drnäbe benoh händ.
Niemert häts gärn, wämme in Egge drängt wird.Skeletor hat geschrieben:keine klatschet, wenn ich ihm en ischätzigsentscheid schicke. keine.
zwirrlibatz hat geschrieben:ich finds na nätt wenn d'lüüt klatsched wenn ich es lied gspielt han, aber vilech gaht das nur mir eso.
ebe dänn gilts ersch bsunders was. bi gang und gäb cha me's sii lah.Vyse hat geschrieben:Es git Situatione, wo Applaus eifach gang und gäb isch, dFrag isch eher uuf Situatione bezogge gsi, wo sApplaudiere unüblich isch.
rüefsch halt "bravo!".Vyse hat geschrieben:Und im Flugi isch so es Zwüscheding, me weiss es eifach nöd, ob me sött oder nöd. Für dich ischs offebar klar, dass me klatscht, für anderi nöd.
Übrigends, isch e schöni Iistellig![]()
Ich wirds trotzdem nöd mache, evtl. getrau mi au eifach nöd.
aber ich bedank mich und find's nöd eifach sälbschtverschtändlich.Jones hat geschrieben:chlatschisch ja o nid, wenn d'verchäuferin di guet berate het oder richtig tippet het ar kasse!
moll eh.turntablism hat geschrieben: oder
DAS isch klar! das hani ja gschriebe dass das oftmals lüt nid mache! danke ja, chlatsche nei!zwirrlibatz hat geschrieben:aber ich bedank mich und find's nöd eifach sälbschtverschtändlich.Jones hat geschrieben:chlatschisch ja o nid, wenn d'verchäuferin di guet berate het oder richtig tippet het ar kasse!
ich mein du soetsch ma mit chli relevantere frage cho.SinGinSmith hat geschrieben:Was meinsch?
Gäl du hesch ke Chind? Einisch hanis gmacht, nie meh wird is mache (ussert als Aktör).Tatsujin hat geschrieben:es zwingt dich niemerts in zirkus ds gahweakfish hat geschrieben:Ich hasses! Also wenn d Lüt im Takt klatsched.Tatsujin hat geschrieben:klatsche chaschm zirkus.
Mastler(P) hat geschrieben:ich mein du soetsch ma mit chli relevantere frage cho.SinGinSmith hat geschrieben:Was meinsch?
churz: ich bin sehr sparsam und klatsch eich nume um minere zuestimmig oder begeischterig usdruck zverleihe.
da mini begeischterig, was unterhaltigsverahstaltige ahgaht oft es hoechers niveau zha schiint als das vo dae maengi ghoer ich ehnder zu dene wo zwuesched applaudierende wartet das s programm wieter gaht. aber das haet wohl au mit ahstandsklatschte ztue oder so.
frag: haend er au scho mal mitleid oder sympathieklatscht?
findi müehsam... wenn d Band nach jedem Lied n "Pause" ileged und was über de nöggsti Song labered. Sehr lahm... eifach durespiele. Wenns de Lüt gfallt merkt mers relativ rassig!weakfish hat geschrieben:@zwirrlibatz
Ich finds au schön wenn nach em ne glungne Song klatscht wird. Ich sälber Klatsche ab Konzärt nur nach Songs wo mir persönlich gfalled. Egal was für e Band.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 2 Gäste