(¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Re: (¯`·._.·(¯`·._.· Meine Gedankenwelt·._.·´¯)·._.·´¯)·

Beitrag von chind »

PS: hüt hanni vo amazon 2 büecher übercho.
2 büecher für lüüt, wo z'vill interesse händ.

ich will z.b. musig mache (metal, world, film musig, rap), manga & anime produziere und veröffentliche, die ganz wält gseh und uf de mond und film mache und websiite mache und male und aktzeichne und abschtrakt und konkret und surreal und all gueti büecher und film und serie und anime und musig und games vo de wält känne und ich will ca. no 4 inschtrumänt lerne und au blues guitar und keyboard und choche lerne und au fische und fotographie und rpg-abig und larp und alternative friseur werde und masseur werde aber au animationsstudium mache i de klubschule migros will ich ca 500 kürs mache, und teleskop chaufe und abigs in himmel luege und überlegge wieni uf de mond chan wänni ca. 50i-60i bin, das isch huere tüür, atm space sattion iss = 12-20 mio$$$ und numme richi mänsche chönd uf de mond

gemäss buech channi alles das mache ohni e qual der wahl z'verschpüre (cuz die viele möglichkeite im läbe quäled mi scho lang, DIE UNETRÄGLICHE LEICHTIGKEIT & VIELFALT DES SEINS) und me läbt nöd lang, drum hanni die 2 büecher k auft, aber jetz ganni go ässe, ps: ich schriib so will ungeduldig und hibbelig und hungrig und fiirabig, hahahahahahahahahahaha.

pps: ich han e idee re: facebook & arbet: ich mach eifach mehreri facebook accounts:
-eine wonni nüt schriib und jedi person wonni me oder weniger scho mal gseh chan chan mi adde
-eine wonni schribe chan wassi will, au über nazis, jude, vergasig, fäkalfetischismus, ALLES WONNI WILL HAHAHAHA, ALSO WIE IM GFORUM, det ladi numme gueti fründe ii ====> d'wahrschinlichkeit wäg facebook e chündigung z'erhalte wird so automatisch chliinner. hahahahaa
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Wosch nid zersch mau dermit aafah, mit ere Fachperson amne gsunde eigete Fundament z'arbeite statt di derart mit Konsum/externem zuezdröhne?
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

meinsch mit fachperson en psychiater? ich gan scho sit 2003 i d'psychotherapie.
mit fundamänt meinsch...sälbschtvertroue? glasseheit & kontroll-abgab? gern nimm ich din ratschlag zur känntnis, wänn en es biirebitz gnauer schpezifiziersch.

und ich gsehn uf minere lischte eigentli nöd numme konsum, sondern mindeschtens zu 50%, eigentli sogar überwiegend kreation.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

ich würd gern wüsse ah was denkt hesch wo in Basel bisch gsi und gmerkt hesch dasn ach Gasel muesch goh.
I don't believe in orange
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

weakfish sperre. mersi.
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

O_O hat geschrieben:ich würd gern wüsse ah was denkt hesch wo in Basel bisch gsi und gmerkt hesch dasn ach Gasel muesch goh.
im zug vo züri uf basel hanni en schwarze gseh. ich han zerscht dänkt: "hey, das isch vlt de supersonic".
de schwarz hät mer im zug dänn en blick zuegworfe. und will de supersonic mich scho mal ganz churz gseh hät, hanni dänkt: "ah, vlt isch das würkli de supersonic und er hät mich erchännt drum hät er mir churz en blick zuegworfe, aber ich schprich en nonig a, cuz vlt ischs nöd de supersonic und ich glaub nöd, dass sich de SS a mich erinnered".

bim uusschtige in basel hanni de schwarz nomal gseh, und er hät mer nomal en blick zuegworfe. det bini mer zu 80% sicher gsi, dass es de supersonic isch. und willi nöd gwüsst han woanne, bin em nagloffe zur zentrale tramstation. dänn hanen churz us de auge verlore und uf em stadtplan nagluegt und tatsächlich e schtrass gfunde: bodenackerstrasse. tramlinie 11.

dänn hanni de nigger aber zum glück gseh, wiener is 10i iigschtige isch. zerscht hani au is 10i welle iischtige. abr zum glück isch er mir vor de nase abgfahre. de schwarz hät mer im tram übrigens nomal en blick zuegworfe.*

*es isch übrigens kein bubba-type fätze schwarze gsi, sondern au en normalgrosse. schuscht hetti en nöd für de supersonic ghalte sondern für eine, wo uf schlanki asiatischi bois schtaht. aber ich han mer scho überleit, häh, de supersonic isch doch nöd so bruun gsi?!

EGAL

dänn hani em sidu aglüüte. und extra nöd min name gseit, will es hett ja chönne sii, dass er mich tumm findet wäg mim foreverhalte.

und dänn hannis erfahre.

und ich bin sehr erschrocke gsi zerscht. e halbi sekunde lang hanni würkli dänkt, de siddu will mi am telefon verarsche. "er will mi verarsche will er findet mich im forum tumm." aber nach enere halbe sekunde hanni dänn zum glück dänkt "nei, irl sinds meischtens nett, d'chance dass er sones arschloch isch, isch chleu. und de name hanni em ja au nöd agäh." dänn häts mi würkli agschisse ca 20 minute lang und ich bin es fanta bluetorange go chaufe und han e jungi gruppe frauepfadis gseh. dene hanni bitz zuegluegt.

ich würd no gern wiiter schriibe. aber uf jede fall hanni dänn überleit obi hei uf züri söll fahre, cuz kolleg hät mi ane goa party iiglade. aber dänn hanni im chopf dänkt: "hm es street fighter 3 third strike turnier wie damals im 2009 oder 2010 wär no geil und für pardy bini zmüed."

eigentli hanni wie de hanf au no e non-forum-person welle mitnäh, en basler. dem hanni nachane müesse säge:

"sorry, ich han dänkt es seg in basel, debii ischs in gasel (bern). sorry gäll. isch ok wämmer eus erscht in oktober gsehnd?"

ich würd no gern wiiterschriibe, aber z'müed und hungrig und scho viel z'viel gschribe, hahaha. zerscht hanni mer überleit, obi e churzi antwort söll gäh, will du willsch ja vlt numme e churzi antwort (oder gar kei antwort, cuz rhetorischi frag). aber nachane hanni gmerkt, "hey, du würsch dich verschtelle, und du würsch numme e churzi antwort schriibe, so dass dich de pony nöd wieder tumm find." drum hanni so gschribe, wieni mi grad gfühlt han. und drum ischs en zimli lange biitrag worde hahaha.

THE END

PS: ich han dänkt, de sidduson hät das im sinn gha: Gamenight + Basel = Gasel, haha
PPS: ich han zerscht no am Vyse und am Mastler aglüüte und sie gfröged obs mitcho wännd. schad hät keine welle mitcho, schuscht wäreds vlt mit mir uf basel schtatt uf gasel, hahahaha.
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Holy fark, riss dich mal chli zäme.
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
no 7 täg bis zur operation.

Beitrag von chind »

no 7 täg bis zur operation.
ich chum dänn e vollnarkose über.
vollnarkose: jedi 1o'ooo. vollnarkose ändet afaik imene todesfäll.
drum wirdi ich vor de operation wahrschinli no zimli ufdringlich sii im forum. sorry, gälled.

@meier: sorry, siehe oben, ich han bald en operation und chönnt debii schterbe oder glähmt werde. drum will ich mich vor de op nöd zämmeriisse, sondern im gägeteil, alles schriibe wonni dänk und fühl und gsehn, sogar meh als i de letschte 2-4 wuche. will, wänn ich schtirb, wird weder facebook no es tagebuech no en blog no schuscht irgendes medium züüge vo mine letschte 6 mönet sii.
numme s'gforum.

du häsch e fründin und facebook und wahrschinli 1000 kollege/fründe. ich han mini iiträg im gforum (und mini schwö (und es paar wenigi fründe)).

no 35 täg bis phase IV: sozial aktiver werde. villicht bini vorher scho tot. wahrschinli nöd (cuz numme 1 vo 1oooo ändet tödlich und 1 vo 1000 oder mit enere lähmig), aber wer weiss. ich han kei angscht, aber ich fänds schad, wänni schterbe würd ohni jemals e fründin gha z'ha oder ohni jemals d'wält bereist z'ha. i minere magechräbsphase (siehe vor ca 7 wuche) hanni panikartig angscht gha um mis läbe. jetzt ischs eher e gwüssi rueh. peace, mal luege.

ps: meier, bald (nämli i 35 täg, siehe phase iv) wirdi uf facebook aktiv, dänn wirdi de thread hie im gforum immer weniger aktualisiere, will ich mis züügs dänn det poste chan, d.h. dänn wirsch de thread immer weniger obe im offtopicforum gseh und irgendwänn nümme. ok?

pps: ich finds nöd cool, wänni eui gforum experience mit mim thread vermies und ich machs würkli nöd absichtlich, aber ich chan nöd immer a anderi dänke, amigs chum ich eifach vor. ok? sorry gäll.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

chind hat geschrieben:
O_O hat geschrieben:ich würd gern wüsse ah was denkt hesch wo in Basel bisch gsi und gmerkt hesch dasn ach Gasel muesch goh.
im zug vo züri uf basel hanni en blablabla...
hahahaha.
Hauly uberfark :shock: :shock: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel: :groel:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Re: no 7 täg bis zur operation.

Beitrag von zeromeier »

chind hat geschrieben:no 7 täg bis zur operation.
hani das jahr im april gha und letscht jahr im auguscht, isch geils flash nachher.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

erzähl
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

mini op vor zwöi johr hed mi ums haar mis lingge bei koschtet.
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

ändi wuche, bruch es ventil

# ich han jetzt zwei wuche ferie, nach dene zwei wuche ferie hanni no zwei wuche de alt job, nachane gits en neue vertrag, neue lohn, neui skillset erlerne

#ich muen no e lösig für facebook finde. ich weiss z.b. nöd, ob min vorgsetzte, wo würkli en zwäge siech isch, freud het a facebook posts à la
-"ich mag juden und schwarze sehr."
-"hüt hanni sit langem wieder mal es schwarzes meitli gseh, wommer sehr gfalle hät."
-"hüt zum erschte mal koks gha. @_@"
-etc zzz

aber nöd als friend adde channi en vorgsetzt au nöd, wänner en friend request macht.
ergo: ich muess en zweitaccount mache.

#ich han immer weniger angscht vor enere kündigung. grund: meh sälbschtvertroue.
wänn ich de job verlüür, find ich en neue.
wänn ich d'wohnig verlüür, find ich e neui.
wänn person x seit "nei ich will dich nöd kännelerne/mit dir abmache", findi anderi persone.
wänn person x seit "nei ich find dich komisch. han lieber bitz normal tickendi type", dänn find ich anderi persone.
es chan nüt passiere, alles isch guet. ich bin praktisch unverwundbar.

#natürli bini nonig sowiit, dassi 100% furchtlos bin im läbe. ich bin jetzt öppe bi 15% furchtlosigkeit. das dänke muess mer trainiere, wie en muskel maintaine. ich bin zudem vor allem was de job agaht furchtloser worde. fraue und so immer no relativ furchtsam. au was mini schönheit & s'altere betrifft bini sehr furchtsam. aber au das wird sich ändere.

#ich will es grosses notizbuech. also so eis wie im micky maus fantasia 2000 oder so. also sones grosses alts, bundenes, 40cm * 60cm wär toll. a de bahnhofstrass gits glaubs en lade wo chugelschriiber für 3000 CHF verchauft, det mal go luege, ob sie settig "notiz"büecher..notizbänd händ. es sött leer sii, unliniert, unkariert, blank. und e textur haa wommer gfallt.

#ich han vor ca. 5-6 mönet beschlosse, dass mer fründe, abmache, sozials, e fründin etc wichtiger isch als kunscht, musig, hobbies. ich merk, dass isch immer no so. me muess sich im läbe zum glück nöd zwüsched dene zwei sache entscheide, aber wänni mi für öppis entscheide müesst (jugo mit knarre wo entscheidig verlangt), dänn würdi mi für sozialläbe entscheide. was bringt mer die erchänntnis? ganz eifach, es bringt mer insofern öppis, als dass ich weiss, dass ich zerscht mini soziale bedürfniss befriedige will. drum isch phase iv = sozial aktiver werde und nöd "kunscht, musig, hobbies".

#sit ca. 2006 schrib ich mini biiträg im gforum. mal weniger, mal nüt, mal meh. scho 2006 hanni gschribe, dassi sozialer sii werde wiil. jetzt isch 2011. isch nüt passiert? doch..aber ich han e gwüssi kritischi masse nonig erreicht..e soziali singularität. sobald ich die erreiche, wird mis sozialläbe a eigedynami gwünne. ich merk das scho jetzt.

zb häts in wetzike e kulturfabrik, det hanni welle fuess fasse, und jetzt känni öppert, wo det i de nöchi wohnt.
zb. han ich scho sit langem x welle mache, und jetzt känni öppert, wo au x mache will. oder ich känn öppert, wo öppert kännt, wo au x mache will. es isch wiene lawine.

mini bisherige soziale fortschritt sind wie einzelni pünktli wo i de letschte jahr sich zu chreisli entwicklet händ. die chreisli händ sich bis jetzt aber nie überschnitte, so dass ich nie vo synergieeffäkt han chönne profitiere.
all die chliine chreisli fanged sich jetzt langsam aa überschniide. ou ich han grad es passends bild gfunde, lueg:

Bild

früener sind die einzelne chreis alles winzigi pünktli gsi. jetzt sinds zu chline chreisli worde. bald isch alles voll, und dänn gats fucking los, hahaha. bzw, es gat jetzt scho los, aber halt nonig fucking. schpöter, wänn alles volle isch, gats fucking los, hahaha.

wänn de schüeler bereit isch, wird de meischter erschiine. so ischs es bitzeli. ich bin im momänt grad drah, e kritischi soziali masse z'erreiche..bald überschriitti si, und dänn eigedynamik ahoi, hahahaha.

peace, ich wiederhol mi, bin müed.

#ich han mis samsung galaxy s2 sit enere wuche, aber ich hans nonig chönne uflade. hahaha.

#ich will mis läbe sculpte, forme, wie es schtuck chnät. wänni interessanti lüüt gsehn, will..wird ich die aaschpräche und sie versueche kännezlerne. und wänns nei säged, sozäge en chorb gänd, tja, wenigschtens hannis versuecht. cuz ich läb numme eimal, hahaha. ps, jede weiss das natürli uf e gwüssi art, ancient news. aber schamlos uf öppert zuezgah und diräkt/indiräkt säge, "hey ich würd di gern kännelerne, du bisch glaubs no cool hahaha", a das hanni erscht vor 3 jahr zum erschte mal dänkt und bald willi das au läbe.

#mini buchmuskle raged (wämme mich vo de siite aluegt) fascht wiiter use als mini bruschtmuskle. nöd schön. entweder bruscht me trainiere, oder buch weniger.

#überleg mer, das krasse anti-akne medikamänt z'näh, cuz all 2-3 mönet hanni uf em rugge rächt viel püggel, und i sonere phase dänn au im gsicht ca 2 wuche lang püggel. das suckt. ich will en makellose rugge haa. aber mal luege. priorität: low.
(glaubs zimli derbs medi, cuz huut = troche, oschteoporoserisiko = +++, greiztheit +++, depressionsrisiko +, etc) und me muess es glaubs 6-12mt lang näh. s'interessante isch, es würkt kumulativ, ich han nöd gwüsst, dasses so medis bzw. medikamäntösi heiligsasätz git.

#han mer 2 büecher kauft. für lüüt, wo z'vill interässe händ. für lüüt, wo sich nöd schpezialisiere wännd i de hütige ziit, obwohl die hütig ziit ja e schpezialisierig erfordered, wännd jobtechnisch erfolgrich si willsch und finanziell überläbe willsch. jetzt hanni 2 wuche zit zum läse.

#ich weiss jetzt, wieso ich numme uf de eint bagge en 3mm langi falte han. will, min schädel isch asymmetrisch, somit au mis gsicht. somit isch es keis wunder, dass die eint gsichtshälfti meh belaschtet wird oder anderi spezifikatione hät. bin froh drüber, wenigschtens isch die ander gsichtshälfti makellos. und die siite mit de falte, für das channi immer no botox näh, fallsi will.

#ps: ich schrib mer jetzt grad alles uf, wo mich i dere wuche beschäftigt hät.

#milch: sit ca 8 mönet channi milch nümme in kombination mit cereals ässe/trinke, cuz schuscht durchfall. wtf??? ungeili sach, cuz ich lieb kellogs n shit. kei ahnig wieso das so isch. au comella und schoggimilch channi sit ca. 2007 nümme trinke. vorher: no problem. aber sit 2007: problem. wtf??? ungeil.

#hippie-chleider: ich will mer scho sit längerem hippie-chleider chaufe, aber kei ziit + sehr pinglig bim ussueche n shit, sux. vlt i de ferie. han jetzt ja ferie, haahahaha. ps: de post hanni vor ca 15 minute agfange. drum wiederholi mi amigs, hahahaha.

#i 3 täg wirdi operiert

#i 28 täg fangt phase iv: sozial aktiver werde aa.

#bald machi e lischte vo allne games und musig und büecher wonni will schpile/lose/läse. du seisch jetzt vlt: häh, wieso ufschriibe. mach doch nach luscht und luune!!
ja, aber am ändi vom läbe will ich gwüssi sache _unbedingt_ gschpilt/glost/gläse haa. durch de everyday noise chunnt me leider amigs oft nöd dezue, die sache z'mache, wo mer UNBEDINGT mal gmacht(/gschpilt/glost/gläse haa will, sondern irgendwas anderes.

#ich mach au e lischte, vo allne sache wonni im läbe mal gmacht haa will

#psps: händer scho mal überleit? es lohnt sich nöd, en negative/schlächte gedanke zwei mal z'ha. wänn en negative/schlächte gedanke 1x gha häsch, söttisch du bereits e lösig sueche oder de gedanke schriftlich erfasse und irgendwo ufbewahre. dänn musch en nümme dänke. ich schrib es andermal me dezue, cuz bin atm nöd i de verfassig öppis rübersdzbringe.

#ich will vertikaleri pecs haa. mini pecs sind relativ breit. aber ich will, dass sie gäg abe länger sind. prolly declined bench press, cuz underi pecs

#han letschthin mini farbige kontaktlinsemüschterli vom fielmann usprobiert ,total blöd häts usgseh, cuz unnatural. vlt gits besseri.

#pps: nach enere vollnarkose hät me oft en schluuch im pimmel. schisst mi jetzt scho aa, srs. : ((

#haarfarb und frisure, es wichtigs thema. will viel usprobiere. hi prio: en dutt für längeri haar erlerne, etc

peace, bin müed hahaha. 0044, überlegge, ob shclafe oder no game oder 30 minute count of monte cristo luege
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Re: no 7 täg bis zur operation.

Beitrag von chind »

zeromeier hat geschrieben:
hani das jahr im april gha und letscht jahr im auguscht, isch geils flash nachher.
häsch nachane au en schluch im pimmel gha?

und wie häsch di gfühlt, wo's en usezoge händ? findsch das lässig? es git lüüt wo das lässig findet. aber me empfiehlts ja nöd, will d'harnröhre sehr empfindlich isch. ich finds also nöd toll, wänn d'chrankeschwöschter de schluuch usezieht.

ich han mi au gweigered, wo si mir s'arschloch hät welle putze. ich chönnt das nöd, v.a. wänns e schöni frau isch, ahahahaha. ps: mim bettnachbar händs oft de arsch putzt. aber er hät au en töffumfall gha und isch zimli am arsch gsi, ahahahaha. si händ em de arsch putzt und ich bin dänn jewiils us höflichkeit use gange go schpaziere, hahahahahahahahaha

ich würd gern im schpital als pfläger schaffe (au wänns nüt wär für mich). es cools team, pflichtbewusstsii, i de nacht nach em fudi putze no mit de kollegin en kafi trinke und im flüschterton im pikettrüümli über de fründ oder so schnurre. hahahahaha. aber irgendwänn bisch ca. 60i, und all 60jährigi chrankeschwöschter wonni bis jetzt känneglernt han sind zimlich unsanft und so egal ibi nimüed. ps, känneder de isnogud. ich mach bald en thread über ihn. bitten öd idee schtälle, isch mini idee. cuz:

niemert dänkt an iznogud, numme ich. aber agnoh öppert in hollywood würd en iznogud-film mache, jede mongo im forum würd im entschprächende iznogud-thread über de iznogud diskutiere, OBWOHL SIE VORANE SICH EN DRÄCK GSCHERT HÄND UM DE IZNOGUD.

ICH DÄNK ABER OFT A DE IZNOGUD. ICH BIN EN WAHRE FÄN. SO GATS MER BTW AU BI CA 1000 ANDERE SACHE. FUCKING CASUAL MOTHERFUCKERS. wänn also en iznogud thread machsch ohni mich z'erwähne, ich schwör musch ufpasse uf em troittoir
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

chind hat geschrieben:
Nei
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Chouf mau laktosefreii Miuch.
/tapatalk
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

chind hat geschrieben:"dmt isch overrated, ketamin isch viel besser, aber fascht scho zu brutal. was haltisch du vo dmt?"
-"quake 2 ischs beschte quake,
sorry, die frau isch bloed. ich faend sie aber au interessant.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0
Beitrag von chind »

chind hat geschrieben:
Nei
bini der uf de schlitz träte, hanni öppis falsches gseit, oder wieso bisch plötzlich so knapp aabunde? : (

Astroboy hat geschrieben:Chouf mau laktosefreii Miuch.
/tapatalk
en guete tipp. ich bin zwar gschiid, extrem gschid. aber nöd sehr praktisch veraalagt. mir wärs glaubs würkli (ich meins würkli ernscht) nöd in sinn cho, laktosefrei milch uszprobiere. ich gang mal im coop und im migros go sueche.

ps: han letschthin en jugo ghört "migroS" (mit s) säge. han müesse lache, cuz ich säg amigs au migros mit s, und en kolleg hät mer dänn gseit numme jugos säged migros mit s hahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahaha.

Mastler(P) hat geschrieben:
chind hat geschrieben:"dmt isch overrated, ketamin isch viel besser, aber fascht scho zu brutal. was haltisch du vo dmt?"
-"quake 2 ischs beschte quake,
sorry, die frau isch bloed. ich faend sie aber au interessant.
hehehe, gäll. wänns es pornoheftli gäbt, wo nöd de körper vo de frau abbildet wird sondern d'interessantheit, die frau wär sicher dinne. ich wär btw au dinne, wänni e frau wär. cuz die frau wonni beschriebe han, bin quasi ich, hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. d.h. du findsch eigentlich MICH interessant d.h. du bisch schwul hahaha.hahahaha.

ps: morn oder übermornhanni operation. han der hüt aglüüte aber dänn gmerkt es geit nit, cuz bruch atm (ass to mouth) rueh.

pps: ketamin isch vo dem wonni gläse han mindeschtens glich "geil" wie dmt. musch mal wikipedia läse "k-hole" und so, ächt derbi droge.

ppps: villicht weisch das ja scho alles, und bisch wieder gnervt, dassi klugscheisse tuen, hahahaha.

pppps: quake 2 isch fucking hammer. würkli. es fägt so fucking hert. mir müend emal coop quake2 duremache. ich han vor ca 5 mönet quake2 + beidi expansions duregmacht, es isch de shit. peace nigglet. vlt chömmer ja 1x im monet via internet quake game, während du in venezuela bisch hahaha, aber in venezuela tuesch du eh nöd game ahahaha, sondern hahahahahaha.
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

morn hanni d'OP. bin gschpannt, wie d'implantat sich dänn afühled.

ich han extra d'bettwösch no gwächslet, cuz will nöd nach de OP erschöpft hei und es isch alles alti bettwösch und alles unordentlichi wohnig und so. drum hanni hüt no ufgrumt, ca. zu 70%.

jetzt bini müed und gan go schlafe. ich tuen vor em schlafe nöd no ______, will ich für d'OP mini virilität bruch. ihr wüssed ja, kampfschportler und chrieger händ vor em kampf bzw chrieg au nie _________ oder _____.

ps: vlt hanni d'OP au erscht am mäntig, kei ahnig wieso si mich scho am sunntig iiliefere wännd.

peace nigglets (pps: en nigglet isch en chliine schwarze bueb. im änglische bedüütet d'ändig "-iglet" e chlineri version oder es jungs*.

pig, piglet -> es chlises säuli, bzw ferkel.
nigger, nigglet. -> en chline nigger

jfyi.

*quelle: ich han 8.5 jahr latiin (latein) gha, ich weiss alles über wortbildig und so. guet nacht.
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

ps: wänner de post obe gläse händ und eu tumm fühled, will ihr nöd wüssed, was virilität heisst - no problem. nöd jede isch so gschiid wien ich, aber das heisst ja nöd, dass ihr wäg dem schlächter sind als ich, oder dass ich wäg dem besser bin als ihr.

zb en behinderte isch genau gliich viel wert wie ich, au wänn er viel tümmer isch. drum isch es ok.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

dmt isch es verfluechts ticket in eh anderi dimension, du idiot.

hahahahahahahahahahahaha
hahahahahaha
haaa
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:weakfish sperre. mersi.
No e Mönsch wo sich mues durch di Ussage gross mache?
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

ketamin isch es ticket i d'dimensionslosigkeit. häsch di überhaupt informiert wieni der im vorige biitrag empfohle han?
offesichtlich nöd. : |
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

ketamin, nie meh. de spruch "ines loch gheie" isch glaub genau dür das entstande. :lol:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ket muesch mit mdma kombieniere, versterkts öppe ums 10 fach :lol:
Antworten