das thema isch dermasse langwilissssssssssssssssssssssssssssh4xX0r hat geschrieben:aber aber er hät doch recht. ich han au nie problem gha, ich schriib am shadow e PM und ZACK subito gaht alles lol

Moderator: Avenger
das thema isch dermasse langwilissssssssssssssssssssssssssssh4xX0r hat geschrieben:aber aber er hät doch recht. ich han au nie problem gha, ich schriib am shadow e PM und ZACK subito gaht alles lol
aha... und wius bi DIR problemlos gange isch, isches dämfau e unproblematische chundedienst an sich? o wenn dr gröscht teil vo de lüt drüber flueche? ja de lahni di doch i dim gloube!Schummelschumi hat geschrieben: schnälldänker - ich erklärs der nomal. lis mit, ganz langsam:
ich - bin - mal - bi - de - cablecom - gsi. das - beinhaltet - das - ich - au - scho - han - müäse - chünde, - will - susch - wär - ich - ja - immer - no - bi - dene. es - hät - alles - perfekt - klappet - gha, - wiä - ich - vorher - au - scho - gschribe - han.
TypeJ hat geschrieben: und me als 20mbit bruch ich nid..lade nid 47373828film glichzietig abe wie de herr landolt
ich glaub gar nüt. ich ha dir nur gseit dass du en seich uselah häsch. da luäg nomal:Jones hat geschrieben:aha... und wius bi DIR problemlos gange isch, isches dämfau e unproblematische chundedienst an sich? o wenn dr gröscht teil vo de lüt drüber flueche? ja de lahni di doch i dim gloube!Schummelschumi hat geschrieben: schnälldänker - ich erklärs der nomal. lis mit, ganz langsam:
ich - bin - mal - bi - de - cablecom - gsi. das - beinhaltet - das - ich - au - scho - han - müäse - chünde, - will - susch - wär - ich - ja - immer - no - bi - dene. es - hät - alles - perfekt - klappet - gha, - wiä - ich - vorher - au - scho - gschribe - han.
Jones hat geschrieben:sorry schatte! di arbeitsgäber in ehre! produkt möge ja guet si wenn sie funktioniere aber dr service isch zum chotze! ha no NIE öpär ghöre öpis guets übere CC service/hotline säge! das isch itz eifach mau fakt!
Jones hat geschrieben:ob itz füre 8GB mkv datei 3h suugsch oder 1h isch nid würklech relevant findi! fragt sich de, was mitem server passiert, wenn jede user mit 100mbit druf zuegrift und abesuugt!
:typej: typisch für d'O_O online version!O_O hat geschrieben:für was brucht mer me als 1MB spicherplatz? i meine mit mine 20kb text dateie fülli die NIE.
i ha das gseit, wo ig bishär ghört ha! ob das i dine ouge seich isch oder nid, het für mi nume sekundäri wichtigkeit weisch!Schummelschumi hat geschrieben: ich glaub gar nüt. ich ha dir nur gseit dass du en seich uselah häsch.
äh du bruchsch eifach na öfters de "wär brucht scho.." spruch. warum wött mer nid meh speed wölle? es PC game vo steam chan bis 20Giga gross si ich wott sicher nid de ganz tag abelade, het nüt mit pirate ztüe mers muesses ja nid 24/7 bruche aber wenn mers mal brucht isch mer doch froh wenn mer 5h weniger lang muess warte.Jones hat geschrieben::typej: typisch für d'O_O online version!O_O hat geschrieben:für was brucht mer me als 1MB spicherplatz? i meine mit mine 20kb text dateie fülli die NIE.
juhuuu mal öppis positivs und denn no vum ChällerChäller hat geschrieben:Sit eis, zwei Jahr macht d'CC en super Job im Service. Chanmich nöd beklage. Früehner isches müehsam gsi...aber irgendwas händs gändered.
Und s'online Verwalte vo mine Abos isch chinderliecht und funzt perfekt.
emP hat geschrieben:De Jones isch nid grad de gröscht Checker.
LULZTypeJ hat geschrieben:und me als 20mbit bruch ich nid..lade nid 47373828film glichzietig abe wie de herr landolt
en bluray rip gaht bi voller uslaschtig (unwarschinlich) ja au nur 24h eso.Herr Rossi hat geschrieben:Pro Tip: Filme während de Arbetszit abelade, de länget au es 5000er Abo wiituse.
wahr und für das längt e 20tusiger bi wietem!ritschi hat geschrieben:wenn e schnelleri leitig hesch, chasch ebe o mal spontan e film abelade und luege und muesch nüm vorus plane.
es längt o e 5000 leitig, um das geits aber nid. es längt o es auto mit 60ps.TypeJ hat geschrieben:wahr und für das längt e 20tusiger bi wietem!ritschi hat geschrieben:wenn e schnelleri leitig hesch, chasch ebe o mal spontan e film abelade und luege und muesch nüm vorus plane.
ei ei ei, die mongoloide diskussion da ine![]()
jedem das seine!
i zahle gern paar frengg meh defür hani en super service und chan au fuessballmätch luege wo ich gad will, super
isch doch bi fasch allem so: me isch zfride mit dem wome hät, bis me mal erfahrt wiäs au besser chönt si.ritschi hat geschrieben:isch halt öppis wo di dra gwöhnsch - bevors nid hesch isch es dir aber no egal.
wenn e 500ps lotus elise hesch und dr kolleg het 1000ps seisch äuä de o: "für was bruchsch das?"O_O hat geschrieben:
äh du bruchsch eifach na öfters de "wär brucht scho.." spruch. warum wött mer nid meh speed wölle? es PC game vo steam chan bis 20Giga gross si ich wott sicher nid de ganz tag abelade, het nüt mit pirate ztüe mers muesses ja nid 24/7 bruche aber wenn mers mal brucht isch mer doch froh wenn mer 5h weniger lang muess warte.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] und 18 Gäste