Ja, mit 3 jährigä Chind uf Vegas.. Sorry Gege, wenn Du das machsch isch das dini Sach, aber wender Kind no Du hend öpis devo... Wotsch mit de Chind go Pokerä oder was??
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
Ja, mit 3 jährigä Chind uf Vegas.. Sorry Gege, wenn Du das machsch isch das dini Sach, aber wender Kind no Du hend öpis devo... Wotsch mit de Chind go Pokerä oder was??
agestuffer
isch en witz gxi. wobi en roadtrip vo California über Nevada, Arizona, Colorado und zrugg nach SF isch für mich America. Das chasch guet au mit Chind mache. Also Chind, wo scho öppe 14i sind.
agestuffer hat geschrieben:Mier doch scheissegal!!! Hehe
vill spass!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Was sorry Pitsch... Ich bin genau dinnerä Meinig. Woni dazumal uf Hong Kong Gflogä bin isch au sonen Bängel hinter miir gsii und het 5 Stund am Stuhl grüttlet, dri pünget etc. Unter 8 Jährig würd ich nie mit minä Chind is Flugi stiiigä
agestuffer
geosnow hat geschrieben:isch en witz gxi. wobi en roadtrip vo California über Nevada, Arizona, Colorado und zrugg nach SF isch für mich America. Das chasch guet au mit Chind mache. Also Chind, wo scho öppe 14i sind.
Das machi denn au nomal.. Aber erscht i ca. 7-8 Jahrn wenn mini Chind 10 und 13 sind!!! Gang denn mini Kollegin go Bsucheä wo id USA uusgwandert isch oder schuscht halt es paar Chinese wo mini Frau kännet.. Und hend fascht i jeder Statt es paar Bekannti + Verwandti. Hehe
agestuffer
Was sorry Pitsch... Ich bin genau dinnerä Meinig. Woni dazumal uf Hong Kong Gflogä bin isch au sonen Bängel hinter miir gsii und het 5 Stund am Stuhl grüttlet, dri pünget etc. Unter 8 Jährig würd ich nie mit minä Chind is Flugi stiiigä
agestuffer
gasch dänn nie zu de "andere" grosseltere mit de chind?
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Tatsujin hat geschrieben:gasch dänn nie zu de "andere" grosseltere mit de chind?
Die halb verwandtschaft wohnt ja grad im Kanton Schwiiz vo minnerä Frau.. D.h. die einzigeä woni chönt go Bsuechä wäred grosselterä vo miner Frau wo vor 3 Jahr zrugg uf China sind.... Aber da tue ich mier und de Chind aktuell nid ah.. Au hemmer nid sooo en nöchi Beziehig gha zum eifach schnell mal uf China is Hinterland jettä!!!
Darum isch das nid sones Thema... Chämti vorhär mal uf Tschepen
agestuffer
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Han ab hüt 6 Wuche Ferie - unbezahlt, aber wayne? Han iz 1 Jahr lang büglet und Geld verdient/gspart daher darfi das!! Die erschte 2 Wuche gönd fürd Vorbereitig für Schwiizermeisterschafft druff, denn gids 2 Wuche erholig woni alles Ässe wirde woni ide letschte 4 Mönet so vermisst han, und denn gads no 14 Täg i die Dom. Rep. mit der Fründin: Tauche, Sünnele und natürlech FRÄSSE all. inkl. mit Whirlpool ufem Balkon und so Gspäss...
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!