Forza 4, Liga, Day 2, 24.10.11 / 21.00 Uhr
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Forza 4, Liga, Day 1, 17.10.11 / 21.00 Uhr
sägs am alcom nid mir! 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
normal oder LCE??Jones hat geschrieben:sägs am alcom nid mir!
also verdammt, mis hät de herr alcom ersch hüt abgschickt!

i ha o gstunet. geschter am späte nami online bstellt mit dr agab, dass es am 13. würdi verschickt wärde u 2-3 h später es mail becho, dass es ugerwägs isch!
isch normal version!
isch normal version!

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
ich muäs glaub mal bim andy verbiii 

challenge bini au debi. Club füllt sich ja au langsam, dä gütt!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
säged doch das er en club mached verdammt. ich ha mich eigentlich scho ame andere agschlosse ....
Mir isches ganz trümmlig worde vor luuter Hondas ide Club-Garage...han grad en alte Bimmer müesse entgägesetze 

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
morn gahts los 
wiä wärs wämmer am afang mal mit untunete chäre fahred, bis all zit gha händ zum en gschide wage zämezstelle? so M3 untuned wiäs de J im erschte post scho schriibsch, oder au muscle-cars. diä sind rächt geil zum fahre.
was mer ufgfalle isch - diä wäge wome günnt sind meischtens scho tuned uf s'maximum vonere klass, eigentlich no geil!
und ja - Michi - mindestens kurveliniä muäs sii, susch weisch ja wiäs usechunt wäme d'strecki nid kännt!
sorry nomal wägem 1. ränne am fritig abig ... bi chli unvorbereitet gsi 

wiä wärs wämmer am afang mal mit untunete chäre fahred, bis all zit gha händ zum en gschide wage zämezstelle? so M3 untuned wiäs de J im erschte post scho schriibsch, oder au muscle-cars. diä sind rächt geil zum fahre.
was mer ufgfalle isch - diä wäge wome günnt sind meischtens scho tuned uf s'maximum vonere klass, eigentlich no geil!
und ja - Michi - mindestens kurveliniä muäs sii, susch weisch ja wiäs usechunt wäme d'strecki nid kännt!

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
i han der sogar e sprachnachricht gschickt sellsch ion club cho, i glade hani di au circa 83763mal aber egalSchummelschumi hat geschrieben:säged doch das er en club mached verdammt. ich ha mich eigentlich scho ame andere agschlosse ....

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
i han eifach autos mit setups inetue wome au ka fahre, nid eifach es auto ab de stange, OMGChäller hat geschrieben:Mir isches ganz trümmlig worde vor luuter Hondas ide Club-Garage...han grad en alte Bimmer müesse entgägesetze

TypeJ hat geschrieben:i han eifach autos mit setups inetue wome au ka fahre, nid eifach es auto ab de stange, OMGChäller hat geschrieben:Mir isches ganz trümmlig worde vor luuter Hondas ide Club-Garage...han grad en alte Bimmer müesse entgägesetze
Das muesch nöd mir säge. Han nur zwei Autos ine tah

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Ah ja...ich chume erst so ca. uf di 10i online.
Ich gang go Metzgete ässe. Metzgete > Forza.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
am weekend=100% wahr!Chäller hat geschrieben: Metzgete > Forza.
ame mäntig, OLOL

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
wo du das gschickt häsch han ich scho sit ere wuchä gwüsst das ich im andere club wird biiträte. da im G isch ja nid 1 mal d'red gsi dävo.TypeJ hat geschrieben:i han der sogar e sprachnachricht gschickt sellsch ion club cho, i glade hani di au circa 83763mal aber egalSchummelschumi hat geschrieben:säged doch das er en club mached verdammt. ich ha mich eigentlich scho ame andere agschlosse ....
aber isch ja scheissegal, solangd uf de fründeslischte bisch chasch ja au gegenand Rivals fahre, und online sowieso au.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
LOL ja klar, B & A-klass häsch du natürlich scho super tuneti wäge. muscle car gaht der am arsch verbi, drum wetsch dete originalTypeJ hat geschrieben:DAY 1: Montag 17. Oktober, 21.00 UhrAblauf:
Renne 1: Maple Valley, B Klass, frei (Tuning, Antrieb..)
Renne 2: Catalunya Race Way, B Klass, Heckatrieb, American Muscle Car, neu oder alt, ORIGINAL, kein Tuning
Renne 3: Suzuka Raceway, A Klass, Heckantrieb, tuning erlaubt

wiä gsehts us mit Idealliniä? eigentlich fahr ich ohni, wenn si all dine händ muäsi si denn wohl oder übel au iä tuä

btw: isch nid mal d'red gsi vo nur ei Klass pro abig?
ich wär au wieder debii.
bitte hinzuefüege: CamelRacing
bitte hinzuefüege: CamelRacing
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
logisch chunt etz wieder de roli und find alles doof...
i han letscht wuche 2-3 mal um euchi vorschläg bäte
aso, mach gegevorschlag! Suzuken bliebt!

i han letscht wuche 2-3 mal um euchi vorschläg bäte

aso, mach gegevorschlag! Suzuken bliebt!

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
bonusinfo: wer nach dene täg naned 1-2 gueti B und A Wägä het isch en idiot! hesch nid du gseit hesgsch 1million geld? ich han weniger, defür autos :typej:

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
Schummelschumi hat geschrieben:irgend camino viejo oder e churzi amalfi coast wäred au no guät für B-klass.
Schummelschumi hat geschrieben:wiä wärs wämmer am afang mal mit untunete chäre fahred, bis all zit gha händ zum en gschide wage zämezstelle? so M3 untuned wiäs de J im erschte post scho schriibsch, oder au muscle-cars.
oh sorry, tuät mer leid hani di letschte 2 täg nid voll und ganz am vorbereite vo guäte wäge gwidmet.TypeJ hat geschrieben:bonusinfo: wer nach dene täg naned 1-2 gueti B und A Wägä het isch en idiot! hesch nid du gseit hesgsch 1million geld? ich han weniger, defür autos :typej:
meinsch forza bestaht nur us A&B-Klass? ich ha bis jetzt 0 bedarf gha zum autos tune, i de karriere günnsch au so alles (ha jetzt 4 seasons dure, ohni jeglichi fahrhilfene, praktisch alles gunne) und bi de rivals isch s'auto meischtens vorgäh.
um was es mir eigentlich gaht: mir händ im F4 no niä zäme i de gruppe gamet, di meischte scho lang nümä im forza underwägs gsi. und jetzt machemer am 1. abig gad ränne wo gwerted werded. macht irgendwiä kei sinn findi. aber easy...
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
du easy..wenns kei sinn macht löhmers eifach!
OMG, als würds um öppis weis ich wie wichtigs gah!
de ander fahrt ohni ABS und kuppled au na selber, MIT em PAD und etz machsch mümümümümü will na keis gschieds auto hesch???? nid di ernscht oder???

ich schrube eifach teili ine und fertig! setups selber mache? ja klar!
log, mer chänts au vergesse...mir isches hans wie heiri, i ha gnueg kollege woni ka de ganz obed renne fahre mit b-a-s klass!
c und d chönder würki selber mache, do schloft mer sgsicht 100% i! und mir hend das au früehner NIE gmacht
OMG, als würds um öppis weis ich wie wichtigs gah!
de ander fahrt ohni ABS und kuppled au na selber, MIT em PAD und etz machsch mümümümümü will na keis gschieds auto hesch???? nid di ernscht oder???

ich schrube eifach teili ine und fertig! setups selber mache? ja klar!

log, mer chänts au vergesse...mir isches hans wie heiri, i ha gnueg kollege woni ka de ganz obed renne fahre mit b-a-s klass!
c und d chönder würki selber mache, do schloft mer sgsicht 100% i! und mir hend das au früehner NIE gmacht

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420

krass, da chasch nüt säge, scho gaht gad di ganz wält under!
zämehang? kupple isch eifach eis chnöpfli zuäsätzlich mit em schaltchnöpfli drucke, überhaupt kei sach. ganz sicher bimer nid, aber bi de rivals mit ghost hani uf jede fall sgfühl me hät en liächte vorteil bim beschlünige gegenüber normalem schalte. nachteil: bi de stärchere wäge wänd i de kurve ufeschaltisch chas sie dass der s'heck verreist, wänd ufm gas blibschTypeJ hat geschrieben:de ander fahrt ohni ABS und kuppled au na selber, MIT em PAD und etz machsch mümümümümü will na keis gschieds auto hesch???? nid di ernscht oder???

und frag: fahrsch du öppä mit ABS?
wiä gseit, diä wäge wome günnt sind ja all scho ufs maximum vonere klass ufgrüschtet. sonig hani natürlich jeni. umegschrubed no nix, brucht vill zvill ziit. ei mal hani wele in shop go luäge wägeme tuning und do sind d'server down gsi... usserdem weisch ja bi dene tunings au nid wiä si zu dim fahrstil / strecki passed.TypeJ hat geschrieben:ich schrube eifach teili ine und fertig! setups selber mache? ja klar!
wiä au immer, hüt abig bini dänks au däbi! ich nimm mer vor ohni alli hilfene zfahre, und wirde drum nid vorne mithebe chöne. egal.