Re: Fallout: New Vegas
Verfasst: 19 Okt 2010 07:46
wer spielt dä hardcore modus?
hamn die nicht kotor2 gemacht?Moff hat geschrieben:als obsidian hends zwar na keis einzigs richtig guets spiel gmacht, aber was sölls,.
Gurgelhals hat geschrieben:- Sandboxe sind Scheisse. Säg ich scho sitt ere halbe Ewigkeit (gnau gno sitt em GTA3). Unabhängig vo däre Tatsach entschuldiget sie minetwäge en chli "lockerere", weniger stringente Storyverlauf, aber ganz sicher nöd e Story, wo ganz grundsätzlich tumm isch und zum Himmel schreiendi Logiklöcher ufwiist.
- Die angebliche Verwiis uf d'50er-Jahr Ästhetik sind tatsächlich viel banaleri Verwiis uf die beide Vorgänger, wo me die Bezüg alli au scho findet, aber halt viel kreativer und konsequenter demit umgange worde isch (s'Fallout 3 würkt i däre Beziehig wie es Konglomerat vo amateurhafter Fan Fiction). Logischerwiis sind's dänn au genau die Moment, wo Bethesda *eigeni* Ideeä implementiert hätt, wo sich d'Logiklöcher und die allgemeini Tumm- & Flachheit bsunders dütlich bemerkbar mached (z.B. de Brotherhood of Steel Roboter wo antikommunistischi Parole vo sich gitt :typej: Huhuhuhuhihihihihihohohoho, wie unglaublich originell und witzig und *geischtriich*!!!).
- Entsprächend isch es, gelinde gseit, ziemlich gwagt, am zentrale Designkomitee vom Bethesda-Planigsbüro Witz und Originalität zuezschriibe. Eidüütig lachhaft (bzw. en gröbere Fall vo déformation professionelle dur d'Literaturwüsseschaft) isch es hingäge, i dem Spieli au no metanarrativi Element erchänne z'welle (usgrächnet bi eme Bethesda-Spieli!!!).
isch geil ich gang au!zeromeier hat geschrieben:ich freu mich immer meh druf, hangt wohl demit zäme, dass ich z.Z. grad Las Vegas lueg und glii uf Vegas gang, das isch s'Jahr vo Vegas
mit wem und wenn? frag gad an röné und dich.Skeletor hat geschrieben:das isch aber s'neue vegas!
btw. ich gang nägscht jahr sehr wahrschinlich au wieder uf vegas
das sind so gründ zum nie meh zum huus usegah.zeromeier hat geschrieben:hausmeister
ich bins erst nah am ufgleise, bald gahts ab. ich buech hotel glaubs direkt. rio all suitezeromeier hat geschrieben:mit wem und wenn? frag gad an röné und dich.Skeletor hat geschrieben:das isch aber s'neue vegas!
btw. ich gang nägscht jahr sehr wahrschinlich au wieder uf vegas
das oder nächscht jahr?thaeye hat geschrieben:ich bins erst nah am ufgleise, bald gahts ab. ich buech hotel glaubs direkt. rio all suitezeromeier hat geschrieben:mit wem und wenn? frag gad an röné und dich.Skeletor hat geschrieben:das isch aber s'neue vegas!
btw. ich gang nägscht jahr sehr wahrschinlich au wieder uf vegas
Da würd ich mir kei allzu grossi Hoffnige mache, will Fallout 4 offebar bereits in Produktion isch (eifach no nöd offiziell akündiget) - und zwar wieder bi Bethesda. Und bi dene isch es ja mittlerwiile klar: S'schlächte Writing isch kein bewusste Design-Entscheid zum sich bi ere bestimmte Zielgruppe azbiedere - sie chönd das schlicht und eifach nöd besser.zwirrlibatz hat geschrieben:Ich hoff nur eis, dass dä Vegas öppis für Lüüt mit bitz meh Asprüch wird und dass es, nachdäm sich's vorussichtlich super verchauft ha wird, säb für e besseri Spielizuekumft allgemein goutiert wird.
Wänn das so stimmt, dänn super. Will genau die Sache im Fallout 3 gfählt händ.You'll forgive me, then, for focussing on the things that are different. Because in some respects Fallout: New Vegas is a very different game from Fallout 3, and that's largely because it's better written. It understands that sometimes you must do awful things for a greater cause, or choose the best of two bad options. It offers you decisions all the time, but it rarely forces you to make any. It understands that morality is ambiguous, and subjective, and that games shoving obvious choices in your face undermines their emotional maturity. It knows that sometimes there is no right choice.
[...]
Fallout: New Vegas has strong, clever dialogue as well as good writing and quest design. Characters are duplicitous, foul-mouthed, desperate, broken, suave, or all of the above. The voice acting is much better, too, which really helps carry the game's hundreds of interlocking stories. It's a serious game, overall, with moments that are genuinely sobering, but there's also a wicked undercurrent of black humour; in the face of such desolation, the Wasteland's inhabitants have developed an amusingly cynical worldview. Fallout's uncompromising violence, too, is double-edged; seeing crucified Caesar's Legion victims dying in agony isn't funny in any way, but watching a raider's head explode really is.
han mir grad vorher dänkt, wie's chäm wenn d'bethesda mit de stalker lüüt würde schaffe.Bethesda knows how to build a game world that works, and Obsidian knows how to write quests and dialogue that aren't bland. They're a perfect fit.
Cha me no hoffe, dass en Erfolg vo de Obsidians d'Bethesdas no gnueg früeh wachrüttled, drmit die die logisch Konsequänz drus ziehnd.Gurgelhals hat geschrieben:Da würd ich mir kei allzu grossi Hoffnige mache, will Fallout 4 offebar bereits in Produktion isch (eifach no nöd offiziell akündiget) - und zwar wieder bi Bethesda. Und bi dene isch es ja mittlerwiile klar: S'schlächte Writing isch kein bewusste Design-Entscheid zum sich bi ere bestimmte Zielgruppe azbiedere - sie chönd das schlicht und eifach nöd besser.
En guete Typ. Und er fasst s'Hauptproblem wo au mir s'Wiiterspiele versiechet hett, i eim Satz zäme:Gurgelhals hat geschrieben:Und für d'Vollständigkeit no s'beschte will fairschte & usgwogeschte Fallout 3-Review, wo ihr jemals chönd läse:
http://www.nma-fallout.com/article.php?id=47347
In fact, I'm not sure that the people you meet are even aware that they are living in a post-apocalyptic environment.
fand grad s gameplaygerüst n tiefen abfall zum oblivion. ne ansammlung von missed opportunities (s VATS hat grad null sinn mehr gemacht, weils eh immer s effektivste war aufn kopf zu zielen... keine learningbydoing-skills mehr usw.)Gurgelhals hat geschrieben:PIMMEL!! hat geschrieben: S'grundlegende Gameplay isch ja bim Vorgänger eigentlich ok gsi.