emP hat geschrieben:frei ha isch diskussionslos ds beschte a dere zit. die schöne lego sache bechunt all mi sohn

ich freu mich aber druuf ihm zuezluege, wie er sini gschänkli uspackt!
das isch für mich gschänk gnueg!

Moderator: Avenger
emP hat geschrieben:frei ha isch diskussionslos ds beschte a dere zit. die schöne lego sache bechunt all mi sohn
sidusson hat geschrieben:been there done that wiehnachte close
O_O hat geschrieben:du chunsch demfall nid s "coolest dad ev0r" kaffitassli.
doppelAvenger hat geschrieben:Wiehnachtsgschänkli hei mer abgschafft. Sehr guet.
Leider isch ds Timing das Johr sehr schlecht. Alles uf Sa/So, do freut sich nume der Arbeitgeber.
ich finds das jahr perfectReinforced hat geschrieben:doppelAvenger hat geschrieben:Wiehnachtsgschänkli hei mer abgschafft. Sehr guet.
Leider isch ds Timing das Johr sehr schlecht. Alles uf Sa/So, do freut sich nume der Arbeitgeber.![]()
zwirrlibatz hat geschrieben:sidusson hat geschrieben:been there done that wiehnachte close![]()
scho abem dritte vierte mal hetts mich nüme gfläscht.
das jahr en 3ds, win.evo hat geschrieben:macheder eu amigs sälber wienachtsgschänkli?
emP hat geschrieben:evo hat geschrieben:s "wiehnachts feeling" nimmt jede jahr ab. ich glaub das kunt denn erst mit eigeter famillie wider.
wobi dr emp bestätigt das nit grad
ig ha itz grad de Frau aglütet und "bestimmt" dass mer e Baum ufstelle.![]()
viellecht änderet das di sach chli.![]()
han nacher 2 wuche pferie =)Tatsujin hat geschrieben:ich finds das jahr perfectReinforced hat geschrieben:doppelAvenger hat geschrieben:Wiehnachtsgschänkli hei mer abgschafft. Sehr guet.
Leider isch ds Timing das Johr sehr schlecht. Alles uf Sa/So, do freut sich nume der Arbeitgeber.![]()
![]()
am 23. na en andere pfiertig iniklepft becho und den 24, 25 weekly. sipler isch.
was hett e baum mit baby jesus z tüe?thaeye hat geschrieben: ähä, atheiste machet das! durs band![]()
![]()
zwunge vo de gsellschaft zum wiehnachte fiire. sprechen mit gespaltener zunge
ich nach 4 wiitere täg na chli schaffle au na mal 10 täg. immerhinReinforced hat geschrieben:han nacher 2 wuche pferie =)Tatsujin hat geschrieben:ich finds das jahr perfectReinforced hat geschrieben:doppelAvenger hat geschrieben:Wiehnachtsgschänkli hei mer abgschafft. Sehr guet.
![]()
am 23. na en andere pfiertig iniklepft becho und den 24, 25 weekly. sipler isch.
verwöhnte saugoof!O_O hat geschrieben:mühühühü wienachte suxx ich bin soo cool mühühü
O_O hat geschrieben:mühühühü wienachte suxx ich bin soo cool mühühü
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste