muess aber würklich voll gsi si wenns das gmacht het.iiwisekiiwi hat geschrieben:Mir isch s Handy voll is WC gheit...
(chchchchch)
Moderator: Avenger
muess aber würklich voll gsi si wenns das gmacht het.iiwisekiiwi hat geschrieben:Mir isch s Handy voll is WC gheit...
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
DCkraut hat geschrieben:OMG itz hani mi doch grad zwo stund lang dürne scheiss huere dungeon vo skies of arcadia gschlage, u was passiert churz vorem spicherpunkt??? ja, genau: Mi verdammt DC chratzt ab!! der letscht savepoint isch vor 2 stund gsi!!! no einisch vo vore!! nie meh spieli dä scheiss!![]()
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
DCMarco_in_motion hat geschrieben:
DC
tapatalkh4xX0r hat geschrieben:Ich han mit tapatalk is revolutiontopic gluegt und isch alles abgstürzt. Ich bin de ärmscht uf de welt würdi meine.
kraut hat geschrieben:OMG itz hani mi doch grad zwo stund lang dürne scheiss huere dungeon vo skies of arcadia gschlage, u was passiert churz vorem spicherpunkt??? ja, genau: Mi verdammt DC chratzt ab!! der letscht savepoint isch vor 2 stund gsi!!! no einisch vo vore!! nie meh spieli dä scheiss!![]()
genau so isches. jedes mau weni imne settige dungeon bi schwöri mir, dasi das spiel nie me alänge, aber när chöme wider die super ortschafte und so wo eim das ganze wider lö la vergässe.evo hat geschrieben:kraut hat geschrieben:OMG itz hani mi doch grad zwo stund lang dürne scheiss huere dungeon vo skies of arcadia gschlage, u was passiert churz vorem spicherpunkt??? ja, genau: Mi verdammt DC chratzt ab!! der letscht savepoint isch vor 2 stund gsi!!! no einisch vo vore!! nie meh spieli dä scheiss!![]()
uiuiui do kömme erinnerige hoch![]()
so schön arcadia au isch, gwüssi dungeons sin direkt us dr höll gsi. höllehöllehölle.
und ich has ufem cube gspielt wos scho bizeli "entscherft" gsi isch. aber immer no hölle
Pussy! Spiel mal Grandia Xtreme! 5h min ne Dungeon und am Schluss no en Super schwäre Obermotz. De Savepoint chunt ersch nachher. Wenn ihn no erreichsch.kraut hat geschrieben:aber trotzdem: es isch scho gäbiger, wemer nid uf savepoints muess luege sondern immer und überall cha spichere. vorallem bi somne rpg.
:typej:NERV hat geschrieben:Pussy! Spiel mal Grandia Xtreme! 5h min ne Dungeon und am Schluss no en Super schwäre Obermotz. De Savepoint chunt ersch nachher. Wenn ihn no erreichsch.kraut hat geschrieben:aber trotzdem: es isch scho gäbiger, wemer nid uf savepoints muess luege sondern immer und überall cha spichere. vorallem bi somne rpg.
Also denn nid motze wäge kei Gäld und so.Vyse hat geschrieben:sicher nöd. Nie mehr wieder!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 7 Gäste