thaeye hat geschrieben:ja glaub mir, ja es haet nah nöd klappt, gwüssi nimm ich uf mini chappe, villli sind aber au sust sehr schlecht glofe (termin vergesse vo de unternehmig, nöd vorbereitet, lohn paar tuusig franke tüüfer , eierlegendi wollmilichsau gsuecht (programmierer und marketing im gliche) etc etc.
ich schrieb den mal mini ganze erfahrige uuf, wird köstlich.
Das erläbi immer öfter. Dass de IT guy sich nid nur um Technik kümmered sondern au um d Homepage (vorallem Marketingzüg) und sust no im Marketing muess ushälfe. Ich schaffe au ca. 40/60 i zwei Abteilige. Isch halt leider so hüt das mer z wenig Lüt istellt und die defür gad mehrere scheiss dörfed mache. Aber ich gsehn das au als Chance. So chan ich erfahrige i zwei Bereich sammle, wo mir spöter garantiert wärded witerhälfe.
Temporär gaht s Agebot im Frühlig und Summer wieder rasant obsi. Halt vorallem im Bereich Bau... Min cousin schafft im Winter innere Maschineteilifabrikation und im Summer macht er de Strassebauer. Chole stimmi und im Summer dusse si. Ihm gfallts. Aber sone individuelli Lösig chan mer finde.
Wär jetzt zwar nid min Traumjob aber wenns für ihn stimmt.
@ Häxxer
nid eifach säge hegsch zwei Jahr nüt gmacht. Du bisch go Reise, hesch dir d Wält aglueged, Erfahrige gsammled, Änglisch verbessered, dich neu orientiert etc... aber ich glaube das muess i nid säge, das weisch sicher sälber.
Drücke dir de Dume und hoffe, dass du gli was findsch. Zerst mal eifach öppis, damit versorged bisch und denn öppis wo dir gfallt!