Das seit dä David Jaffe, was seisch du?

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Das seit dä David Jaffe, was seisch du?

Beitrag von Uriel »

zwirrlibatz hat geschrieben: s'Problem isch, dass me immer grad vo GUETE Gschichte redt. Es gaht doch zersch mal darum, öb Videospiel es geeignets Medium isch zum überhaupt e Gschicht verzelle. Und das isch es natürli genauso wie jedes andere Medium au, Film, Buech, Musik, Oper, Malerei, Poesie.... und chan derzue no d'Interaktion büüte.

Aber leider wird i dene Diskussione grundsätzlich mit emne Qualitätsastieg vo Videospieli- zu Filmgschichte als Grundsatz hantiert, ohni das überhaupt emal nahzdänke. Sit Jahre ghörsch immer wieder diesunddas Spieli hett e "filmriifi" Story und das isch Zuekunft vo interaktivem blablalaber. Wtf söll das bedüüte? Wenn es Spieli e bsunders gueti Gschicht hett, wär sie also filmtauglich? Als öb das es Qualitätslabel wär und au em himmeltrüürigscht Film e gueti Gschicht per default gäh wär. Und als öb en Film (oder Buech oder etc....) e gueti Gschicht bruucht zum "guet sii". Det wird ständig en komplett scheppse Dänkschtrang nahplapperet. Wiiters isch z'beobachte, dass grad die unter dem Punkt meischt globte Spieli die dümmschtplumpschte und prätentiösischte Gschichte verzelled (ebe die vo Dir gnännte defizitäre mit em "deep shit"), wahrschiinli will die sich überschätzende Spielimacher da ebe nöd wiiters nahdänked und gueti Gschichteverzeller sich wohl eh i andere Medie versueched. Aber natürli gitts Spieli mit guete Gschichte, will d'Form fum Medium das nöd behinderet.
Ja, über der Punkt han ich dr Jaffe jetzt nonig ghört rede und ich glaub, du hesch da zimi Rächt (hett nüd dr Gurgelhals mal was ähnliches über Genrebegriff gseid? Das z.B. "RPG" immer denn benutzt wird, um Tüüfs Gameplay ds suggeriere) . Ich han bim Jaffe eher dr Iidruck, dass er drüber nachedenke will, was für narrativi Möglichkeite Viideospiel chönd büüte, wenn si sich nüd dermasse starch an Film oder Büecher orientiered. Er het das mal zimli pointiert im ne Interview uf gametrailers gschildered, aber ich find grad das Video nüm...
En Huuch vo dem, was er meint, chunnt mr im Schluss vo God of War 3 mit übr.
Det, wome so lang chan sim Verlange nach Rache am Zeus nachegaa, bis mer d Nase voll het. Ich han zwar gfunde, die Szene funktioniert nüd so guet, wil me eher so lang dr Zeus prügled, bis mr checkt, dass mr ufhöre chan, als das mr ufhört, wil mr denkt: "So, jetzt hanis dem Sack zeigt".
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18405
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Das seit dä David Jaffe, was seisch du?

Beitrag von agestuffer »

Jaffe reimt sich auf Affe - habe fertig
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Das seit dä David Jaffe, was seisch du?

Beitrag von Supersonic »

agestuffer hat geschrieben:Jaffe reimt sich auf Affe - habe fertig
agestuffer
Dis Englisch schiint recht guet z'sii
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Das seit dä David Jaffe, was seisch du?

Beitrag von Uriel »

Uf Kotaku hets en Artikel wo sich ums gliche Thema dreie tuet. Ich han en nüd gläse, er söll aber guet sii.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Das seit dä David Jaffe, was seisch du?

Beitrag von Sephi »

Uriel hat geschrieben: En Huuch vo dem, was er meint, chunnt mr im Schluss vo God of War 3 mit übr.
Has gar nid sone schlächti Szene gfunge. Klar, es isch nöd s gliche - aber konzeptuell chunnt das "checke" dasme chan ufhöre doch rächt nöch a die blindi Wuet und s sich sälber vergässe vom Kratos häre. :lol:
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18405
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Das seit dä David Jaffe, was seisch du?

Beitrag von agestuffer »

Supersonic hat geschrieben:Dis Englisch schiint recht guet z'sii
Natürlich - weisch nonig - i dem Forum spricht man ja gerne DEUTSCH - darum habe ich es auch TSCHAFFE ausgesprochen
Du Dödel, verstahtsch kei Witz meh

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Das seit dä David Jaffe, was seisch du?

Beitrag von Supersonic »

Es git Witz und es git

agestuffer
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Das seit dä David Jaffe, was seisch du?

Beitrag von zwirrlibatz »

Uriel hat geschrieben:Ich han bim Jaffe eher dr Iidruck, dass er drüber nachedenke will, was für narrativi Möglichkeite Viideospiel chönd büüte, wenn si sich nüd dermasse starch an Film oder Büecher orientiered.
das wär ebe guet. es eigeständigs medium mit sine schtärchene wie jedes andere au. und "gschichteverzelle" wär eine vo vielne mögliche und nöd nötige inhält.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Das seit dä David Jaffe, was seisch du?

Beitrag von Sephi »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:Ich han bim Jaffe eher dr Iidruck, dass er drüber nachedenke will, was für narrativi Möglichkeite Viideospiel chönd büüte, wenn si sich nüd dermasse starch an Film oder Büecher orientiered.
das wär ebe guet. es eigeständigs medium mit sine schtärchene wie jedes andere au. und "gschichteverzelle" wär eine vo vielne mögliche und nöd nötige inhält.
:idea:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 1 Gast