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Re: PS4

Verfasst: 05 Apr 2012 19:27
von Gurgelhals
BrainBug hat geschrieben:meinste wegen kosten fürs netzteil?

verbrauch --> komm se jetzt nümmer weiter runter bei de leiterbahngrößen?
Nö, nicht wg. Netzteilkosten, sondern wg. Stromverbrauch & Abwärme. Nur schon rein physikalisch (Gehäuseform) gibt's da im Bereich der Consumer Electronics wesentlich weniger Spielraum als bei PCs.

Und was die Fertigungstechnik betrifft scheint man da auch langsam aber sich an Grenzen der Wirtschaftlichkeit zu stossen. Sieht man ja aktuell bei den Grafikchips: Die 28nm-Fertigung will einfach nicht auf Touren kommen, daher die hohen Preise für aktuelle HighEnd-GraKas. Nvidia hat sich kürzlich sogar öffentlich dazu geäussert - die haben ernsthafte Zweifel daran, dass die kommende 20nm-Fertigung jemals wirklich wirtschaftlich sein wird. Vgl.: http://www.extremetech.com/computing/12 ... -worthless" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: PS4

Verfasst: 05 Apr 2012 20:10
von Uriel
Gurgelhals hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:meinste wegen kosten fürs netzteil?

verbrauch --> komm se jetzt nümmer weiter runter bei de leiterbahngrößen?
Nö, nicht wg. Netzteilkosten, sondern wg. Stromverbrauch & Abwärme. Nur schon rein physikalisch (Gehäuseform) gibt's da im Bereich der Consumer Electronics wesentlich weniger Spielraum als bei PCs.

Und was die Fertigungstechnik betrifft scheint man da auch langsam aber sich an Grenzen der Wirtschaftlichkeit zu stossen. Sieht man ja aktuell bei den Grafikchips: Die 28nm-Fertigung will einfach nicht auf Touren kommen, daher die hohen Preise für aktuelle HighEnd-GraKas. Nvidia hat sich kürzlich sogar öffentlich dazu geäussert - die haben ernsthafte Zweifel daran, dass die kommende 20nm-Fertigung jemals wirklich wirtschaftlich sein wird. Vgl.: http://www.extremetech.com/computing/12 ... -worthless" onclick="window.open(this.href);return false;
Wobii mer anmerke muess, dass Nvidia vermuetlich au deshalb jammered, wills für die langsam würklich düschter usgseht. Ufm Tablet Markt sinds no niened, und d Wirtschaftlichkeit vo ihrne Grafikcharte isch, we me dim link au vernee chan, zimli bedroht. AMD chan fertigungstechnisch wenigschtens CPU und GPU Arbeite (zumindescht teilwiis) «Synergie» nutze.

Re: PS4

Verfasst: 05 Apr 2012 22:16
von Gurgelhals
Das isch sicher au en Faktor (wobi ja grad Nvidia ja trotz nöd würklich optimaler Märtsituation überraschenderwiis doch immer relativ solidi Gschäftszahle schriibt - isch ebe glaubs scho e rächt straff gfüehrti Buude). Aber es isch halt scho au so, dass i de letschte Jahr im PC-Bereich de Stromverbruuch starch gstiege isch und chlinneri Fertigungstechnike das nüme würklich kompensiered. 2005 hätt me en High-End PC (mit ere Single-Chip Grafikcharte) no chöne mit eme 350 Watt Netzteil betriibe und das isch nonig so viel meh gsi als e Xbox 360 under Vollascht gsuugt hätt. Inzwüsche brucht en High End-PC es 600 Watt-Netzteil und produziert entsprächend Abwärmi, wo irgendwie mues abgfüehrt wärde (d.h. mit eme entweder luute oder eme komplexe Chüelsystem i eme grüümige, guet glüftete Ghüüs).

Ich haltes drum für praktisch unmöglich, dass d'Next Gen-Konsole wie bi früehnere Generatione bim Launch no relativ guet mit aktueller PC-Hardware wärded chöne mithalte. Für das müessted d'Härsteller e verglichbari Leischtig büüte, aber das under wesentlich härtere Bedingige: De Stromverbruch mues uf eme für es Consumer Electronics-Grät akzeptable Niveau ligge, s'Ghüüs mues im Verglich zu eme ATX-Tower viel kompakter si (was s'Problem vo de Abwärmi verschärft - Wasserchüelig chasch da logischerwiis grad vergässe und z'luut dörfs au nöd si) und last but not least sött s'Grät eso designt si, dass me vo Tag 0 wäg e problemlosi Masseproduktion chan afahre (susch gitt's dänn wieder es RRoD-Debakel).

Natürlich chan me Konsole wohl einiges effizienter Baue als en PC, aber au e 400 Watt-Konsole chasch grad vergässe.

Re: PS4

Verfasst: 06 Apr 2012 09:46
von agestuffer
Software sells Hardware... De Wii hets zeigt.. Höred doch uuf über Specs redä - bin scho halbä Plemplem

gruss agestuffer

Re: PS4

Verfasst: 11 Apr 2012 11:44
von PlanetHarrieR
Gurgelhals hat geschrieben:Das isch sicher au en Faktor (wobi ja grad Nvidia ja trotz nöd würklich optimaler Märtsituation überraschenderwiis doch immer relativ solidi Gschäftszahle schriibt - isch ebe glaubs scho e rächt straff gfüehrti Buude). Aber es isch halt scho au so, dass i de letschte Jahr im PC-Bereich de Stromverbruuch starch gstiege isch und chlinneri Fertigungstechnike das nüme würklich kompensiered. 2005 hätt me en High-End PC (mit ere Single-Chip Grafikcharte) no chöne mit eme 350 Watt Netzteil betriibe und das isch nonig so viel meh gsi als e Xbox 360 under Vollascht gsuugt hätt. Inzwüsche brucht en High End-PC es 600 Watt-Netzteil und produziert entsprächend Abwärmi, wo irgendwie mues abgfüehrt wärde (d.h. mit eme entweder luute oder eme komplexe Chüelsystem i eme grüümige, guet glüftete Ghüüs).

Ich haltes drum für praktisch unmöglich, dass d'Next Gen-Konsole wie bi früehnere Generatione bim Launch no relativ guet mit aktueller PC-Hardware wärded chöne mithalte. Für das müessted d'Härsteller e verglichbari Leischtig büüte, aber das under wesentlich härtere Bedingige: De Stromverbruch mues uf eme für es Consumer Electronics-Grät akzeptable Niveau ligge, s'Ghüüs mues im Verglich zu eme ATX-Tower viel kompakter si (was s'Problem vo de Abwärmi verschärft - Wasserchüelig chasch da logischerwiis grad vergässe und z'luut dörfs au nöd si) und last but not least sött s'Grät eso designt si, dass me vo Tag 0 wäg e problemlosi Masseproduktion chan afahre (susch gitt's dänn wieder es RRoD-Debakel).

Natürlich chan me Konsole wohl einiges effizienter Baue als en PC, aber au e 400 Watt-Konsole chasch grad vergässe.
Interessanter Punkt

Re: PS4

Verfasst: 11 Apr 2012 15:52
von BrainBug
Gurgelhals hat geschrieben:Das isch sicher au en Faktor (wobi ja grad Nvidia ja trotz nöd würklich optimaler Märtsituation überraschenderwiis doch immer relativ solidi Gschäftszahle schriibt - isch ebe glaubs scho e rächt straff gfüehrti Buude). Aber es isch halt scho au so, dass i de letschte Jahr im PC-Bereich de Stromverbruuch starch gstiege isch und chlinneri Fertigungstechnike das nüme würklich kompensiered. 2005 hätt me en High-End PC (mit ere Single-Chip Grafikcharte) no chöne mit eme 350 Watt Netzteil betriibe und das isch nonig so viel meh gsi als e Xbox 360 under Vollascht gsuugt hätt. Inzwüsche brucht en High End-PC es 600 Watt-Netzteil und produziert entsprächend Abwärmi, wo irgendwie mues abgfüehrt wärde (d.h. mit eme entweder luute oder eme komplexe Chüelsystem i eme grüümige, guet glüftete Ghüüs).

Ich haltes drum für praktisch unmöglich, dass d'Next Gen-Konsole wie bi früehnere Generatione bim Launch no relativ guet mit aktueller PC-Hardware wärded chöne mithalte. Für das müessted d'Härsteller e verglichbari Leischtig büüte, aber das under wesentlich härtere Bedingige: De Stromverbruch mues uf eme für es Consumer Electronics-Grät akzeptable Niveau ligge, s'Ghüüs mues im Verglich zu eme ATX-Tower viel kompakter si (was s'Problem vo de Abwärmi verschärft - Wasserchüelig chasch da logischerwiis grad vergässe und z'luut dörfs au nöd si) und last but not least sött s'Grät eso designt si, dass me vo Tag 0 wäg e problemlosi Masseproduktion chan afahre (susch gitt's dänn wieder es RRoD-Debakel).

Natürlich chan me Konsole wohl einiges effizienter Baue als en PC, aber au e 400 Watt-Konsole chasch grad vergässe.
einleuchtende analyse.
raw-power brauche mer also von der neue generation schonmal nicht erwarten. sonst irgend ne chance nen gewissen technologiesprung zu sehen? evtl. was GPU-seitiges? de carmack scheint ja mit seiner megatextures ufm holzweg gewese zu sein. wie siehts aus mit zufallsgenerierten texturen/shadern für nen sprung bei der texturqualität. könnt man sowas hardwaremäßig unterstütze?

Re: PS4

Verfasst: 12 Apr 2012 06:56
von feeshlee
wänn mer die letschte tage so chli d'wirtschaft nuus gläse hät, wirds ziemlich härt für sony en neui konsole zbringe.
was sie sich sehr wahrschinli nöd leischte chönt, isch es teil, wo 800 frengg choschtet und sony debii no druffzahlt, wills eigentli 1400 frengg choschte sött.
sowas chasch eifach nöd, wenn 6G verluscht amälde muesch.

Re: PS4

Verfasst: 12 Apr 2012 11:34
von zwirrlibatz
dä ms chauft dä sony. muesch luege.

Re: PS4

Verfasst: 12 Apr 2012 12:23
von NERV
Die PlayStation 4/Orbis wird die OpenGL API nativ verwenden, so ein TSA Bericht, der von einer VG247 Quelle bekräftigt wird. OpenGL ist auf der PlayStation 3 eine geschichtete API und viel einfacher als LibGCM zu verwenden – das Hauptsystem der PS3. Zudem kam das Gerücht auf, dass die PS4 DirectX 11 unterstützen wird. Was davon aber stimmt, muss sich erst noch zeigen. Die Next-Gen PlayStation soll laut einem weiteren Gerücht um die Weihnachtszeit im kommenden Jahr erscheinen und vor Microsofts neuer XBox.

Re: PS4

Verfasst: 12 Apr 2012 12:23
von zwirrlibatz
http://www.zeit.de/2012/16/Sony" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: PS4

Verfasst: 12 Apr 2012 12:57
von Uriel
zwirrlibatz hat geschrieben:http://www.zeit.de/2012/16/Sony
Nja. Ich finds zwar guet, dass da probiert wird, e kulturanalytischi Perspektive ids Spiel ds bringe. Allerdings verhebed die nüd ganz:
Sony bezieht eifach viel ds viel vo ihrem Kerngschäft vo anderne: sie sind us dr Panel Herstellig usgstige, sind währenddem ihri PS3 all Gwünn ufgfrässe hät, us mehrere Forschigszämeschlüss usgstige (u.a. mit IBM, Sharp etc.)
2. Isch dr Verluscht au deshalb so gross, will sie jeenschtes Stüürtechnisches müend abschriibe.

Das hät alles nüüt dermit ds tue, dass Sony als Marke vom Papi, nüm cool isch. Sondern dass Sony wichtigi Trends verpasst oder - no schlimmer - ds Gfühl händ, sie chömed im Alleigang geg Trends aa.

Guet, hämmer ja eigentlich alles schu 100 mal gha.

Re: PS4

Verfasst: 12 Apr 2012 13:37
von zwirrlibatz
jo aber "cool" als Label isch doch ufem Markt wichtiger denn je? Grad will sie nüme en Trendmarke sind, liidet au s'Image und demzufolge d'Absätz.

Re: PS4

Verfasst: 12 Apr 2012 16:18
von BrainBug
zwirrlibatz hat geschrieben:http://www.zeit.de/2012/16/Sony

recht en dummer artikel

Re: PS4

Verfasst: 14 Apr 2012 10:32
von feeshlee
Uriel hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:http://www.zeit.de/2012/16/Sony
Nja. Ich finds zwar guet, dass da probiert wird, e kulturanalytischi Perspektive ids Spiel ds bringe. Allerdings verhebed die nüd ganz:
Sony bezieht eifach viel ds viel vo ihrem Kerngschäft vo anderne: sie sind us dr Panel Herstellig usgstige, sind währenddem ihri PS3 all Gwünn ufgfrässe hät, us mehrere Forschigszämeschlüss usgstige (u.a. mit IBM, Sharp etc.)
2. Isch dr Verluscht au deshalb so gross, will sie jeenschtes Stüürtechnisches müend abschriibe.

Das hät alles nüüt dermit ds tue, dass Sony als Marke vom Papi, nüm cool isch. Sondern dass Sony wichtigi Trends verpasst oder - no schlimmer - ds Gfühl händ, sie chömed im Alleigang geg Trends aa.

Guet, hämmer ja eigentlich alles schu 100 mal gha.
nöd z'vergässe, dass sie en riese fählinvestition id bluray disk gmacht händ (unglaublich fight gäge hd-dvd) zumal VoD scho ide türschwelle gstande isch.

Re: PS4

Verfasst: 14 Apr 2012 11:42
von NERV
feeshlee hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:http://www.zeit.de/2012/16/Sony
Nja. Ich finds zwar guet, dass da probiert wird, e kulturanalytischi Perspektive ids Spiel ds bringe. Allerdings verhebed die nüd ganz:
Sony bezieht eifach viel ds viel vo ihrem Kerngschäft vo anderne: sie sind us dr Panel Herstellig usgstige, sind währenddem ihri PS3 all Gwünn ufgfrässe hät, us mehrere Forschigszämeschlüss usgstige (u.a. mit IBM, Sharp etc.)
2. Isch dr Verluscht au deshalb so gross, will sie jeenschtes Stüürtechnisches müend abschriibe.

Das hät alles nüüt dermit ds tue, dass Sony als Marke vom Papi, nüm cool isch. Sondern dass Sony wichtigi Trends verpasst oder - no schlimmer - ds Gfühl händ, sie chömed im Alleigang geg Trends aa.

Guet, hämmer ja eigentlich alles schu 100 mal gha.
nöd z'vergässe, dass sie en riese fählinvestition id bluray disk gmacht händ (unglaublich fight gäge hd-dvd) zumal VoD scho ide türschwelle gstande isch.
Was isch falsch an BDs? Isch super!

Re: PS4

Verfasst: 14 Apr 2012 12:25
von Shadow
sölled doch en 12 core cpu und en quad core gpu näh, das wäred dänn zäme 16 cores :wix: weisch wie geil... flutsch flutsch.

mit em Vita zäme evtl. sogar 20 cores! läck das wär denn hardcore















:typej:

es wird genau kein Generationesprung meh gäh, evtl. Full HD bi dä PS4, sie müend jetzt meh kohle mache mit em Grundgrät und usserdem wird dä nächschti richtigi Sprung erscht 2020 wieder cho (imo). früheschtens. bis dahin heissts alli macheds wie nintendo und mached chlini gümp. und tablet / portable controllers zügs und bewegigs und umegumpi shizzle.

einzig überrasche i dere kommende generation (Y) chönt nur Microsoft no... mal gucken. Sie händ meh Kohle und evtl. wird d'Xbox so massiv meh power ha ....

Re: PS4

Verfasst: 14 Apr 2012 14:58
von Trunks
Massiv meh power :sabber:

:he-man:

Re: PS4

Verfasst: 15 Apr 2012 13:27
von zwirrlibatz
BrainBug hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:http://www.zeit.de/2012/16/Sony
recht en dummer artikel
triffts dein lebensgfühl noch?

Re: PS4

Verfasst: 15 Apr 2012 13:31
von PlanetHarrieR
:typej: "Lebensgefühl"

Sony ist ein farking Elektronikkonzern und keine Wellness-Farm.

Nicht jeder nimmt sich und die Banalitäten seines Alltagslebens so wichtig.

Re: PS4

Verfasst: 15 Apr 2012 14:32
von zwirrlibatz
Sony sieht das doch eben anders.

Re: PS4

Verfasst: 24 Mai 2012 12:50
von NERV
Bild

:wixer: :groel:
Demnach wartet die PlayStation 4 mit folgenden Geschützen auf (im Klammern die PS3 Daten zum Vergleich):

Erweiterter Cell Prozessor mit 16 PPEs (1) und 128 SPEs (7)
10 GB Arbeits- und 10 GB Videospeicher (jeweils 256 MB)
Auflösung: 3840×2160p in 2D, mindestens 1080p bei 3D
2 angepasste Nvidia Grafikchips auf Basis des GK 104
Abwärtskompatibilität für alle älteren PS-Disks

Re: PS4

Verfasst: 24 Mai 2012 17:06
von Uriel
Dr Cell Prozessor würd mich am meischte überrasche (nebscht de RAM).
IBM het sit 2009 nüt me usebracht und gseid, dass sie au nüm am Cell Design wiiterschaffed Klick. Im 2010 hends d Uussag allerdings wieder e chli modifiziert und nach em übliche Entwickligszyklus vo IBM chönntis 2013 tatsächlich so öppis we en vo Cell beiflusste neue Prozessor vo IBM gee klick.
Allerdings han ich sit denn nüt me dervo ghört.

Im Moment ghörsch so viel Blödsinn: Direct X ds implementiere würd heisse, uf e proprietäri Microsoft Schnittstell ds setze. Das macht Sony kuum.

und...

ach, ich schriib wieder viel ds viel über öppis, wo jede sofort gseht, dasses usm Fantasy Land® stammt.

Re: PS4

Verfasst: 24 Mai 2012 20:12
von BrainBug
bis zum arbeitsspeicher hät mans ja fast glaube können.

Re: PS4

Verfasst: 16 Jun 2012 07:12
von BrainBug
nochmal was interessantes vom gaf zum thema einschränkungen stromverbrauch/gehäusevolumen:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=472732" onclick="window.open(this.href);return false;
Power consumption

Bild

I have been measuring the power consumption of this box for a while, running benchmarks after benchmarks and noticed it peaks at 203W during Prime95 + Furmark being torture tested for 15 minutes, which leaves a lot of headroom in the 330W power adapter.

Prolonged gaming sessions with Battlefield 3 consumee 180W As a comparison, launch PS3 consumed 189W and launch Xbox 360 consumed 172W during gameplay.
man kriegt scheins ne dezente maschine unter den vorraussetzungen hin. unter der annahme das bis zur nextbüx und ps4 die leiterbahnen noch ein bissel schrumpfen werden, gibts evtl. noch ein bisschen headroom nach oben.

Re: PS4

Verfasst: 16 Jun 2012 09:23
von Uriel
BrainBug hat geschrieben:nochmal was interessantes vom gaf zum thema einschränkungen stromverbrauch/gehäusevolumen:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=472732" onclick="window.open(this.href);return false;
Power consumption

Bild

I have been measuring the power consumption of this box for a while, running benchmarks after benchmarks and noticed it peaks at 203W during Prime95 + Furmark being torture tested for 15 minutes, which leaves a lot of headroom in the 330W power adapter.

Prolonged gaming sessions with Battlefield 3 consumee 180W As a comparison, launch PS3 consumed 189W and launch Xbox 360 consumed 172W during gameplay.
man kriegt scheins ne dezente maschine unter den vorraussetzungen hin. unter der annahme das bis zur nextbüx und ps4 die leiterbahnen noch ein bissel schrumpfen werden, gibts evtl. noch ein bisschen headroom nach oben.
Das Problem bei dem Ding ist halt der Preis: Niemand wird heutzutage eine Konsole für > 600$ kaufen.
Ich nehme an, du weisst das schon, allerdings sind PC vs. Konsolenvergleiche immer deshalb etwas schwer, weil PCs zwar mehr Speicher haben (egal was für Speicher) aber eine höhere Latenz («API Overhead» etc.). Bei Konsolen ists genau umgekehrt. Dadurch können Konsolenspiele besser aussehen, als man aus den Specs ablesen kann (das vielzitierte Optimieren heisst nichts anderes, als die kürzere Latenz der Konsolen auszunutzen).
Ich hatte n' Link, der das Ganze schön erklärt, finde ihn allerdings nicht mehr.

Irgendwie interessieren mich dieses mal die Specs überhaupt nicht mehr, es deutet alles darauf hin, dass Sony, Nintendo und Microsoft eh alle das gleiche machen werden: Power PC von IBM + ATI Grafikchip.