Fantastischi Gschmacks- und Texturkombinatione
Moderator: Avenger
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Re: Fantastischi Gschmacks- und Texturkombinatione
Ah ja; haut mal Honig in den Kaffee anstatt Zucker. Ist deutlich besserer Geschmack. Für empfindliche Leute neutraler Honig, ansonsten Waldhonig; ganz fein 

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Oh lueg, e Mönsch ohni Gschmacksnärve.Buccaneer hat geschrieben:all Vorschläg:![]()
Wie chan mer nur!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Buccaneer hat geschrieben: Das isch en Vergewaltigung vode Gschmacksnärve. Han beobachtet, dass viel Lüt gstörti Gschmacksnärve hend. Egal wie salzig, sie salzed nache. Egal wie würzig, si würzed nache.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
het vor allem au hert viel mit dem thema da z tue.Sephi hat geschrieben:Buccaneer hat geschrieben: Das isch en Vergewaltigung vode Gschmacksnärve. Han beobachtet, dass viel Lüt gstörti Gschmacksnärve hend. Egal wie salzig, sie salzed nache. Egal wie würzig, si würzed nache.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Tatsujin hat geschrieben:ROLF, was isch bi dier schief gloffe?Buccaneer hat geschrieben:Tatsujin hat geschrieben:was giz a mim letschte vorschlag ds mekere? öppis vom feinschte wo giz.
so Züg isch pervers und Lüt wo das ässed ghöred igsperrt. Hans nie chönne verstah. Mini Fründin macht au so grusigi Sache...
Chäs und Konfi![]()
Chäs und Honig![]()
Ketchup mit fast allem![]()
Das isch en Vergewaltigung vode Gschmacksnärve. Han beobachtet, dass viel Lüt gstörti Gschmacksnärve hend. Egal wie salzig, sie salzed nache. Egal wie würzig, si würzed nache.
Die meiste Lüt chönnd gchochts und ungwürzts Gmües gar nümme frässe, wells lut derne irne Meinig nach "nüt" schmöckt...
er hät teilwiis rächt. aber chäs und konfi =

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han amigs au s'gfühl bevor mer balsamico mit vanille creme und schoggi glace isst, sött mer mal zerscht "lerne" wie e richtigi tomatesauce chan schmöcke.
ich weiss, total stier und mongo, findi aber.
dem ganze "gschmacksexplosione"-gelaber bim mische vo zeugs, wo mer bis jetzt us guetem grund nöd gmischt hät, chan ich nüt abgwünne.
dem ganze "gschmacksexplosione"-gelaber bim mische vo zeugs, wo mer bis jetzt us guetem grund nöd gmischt hät, chan ich nüt abgwünne.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
E intressante Aspekt. Bevor ig uf Chäs Konfi tue, chaufi lieber e aständige Chäs wo so öppis e chli schad ume Chäs wär.
BTW: Pro-Tipp für Z'morge: Knäckebrot mit Banane, Anke und chli Salz.
BTW: Pro-Tipp für Z'morge: Knäckebrot mit Banane, Anke und chli Salz.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
:spit:emP hat geschrieben:Z'morge
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja es git sicher gränzwärtigs da ine, aber a mim letschte biespiel z.b. isch etz überhaupt nüt schrägs dra oder chönti in irgend ere art nöd fein si.h4xX0r hat geschrieben:ich han amigs au s'gfühl bevor mer balsamico mit vanille creme und schoggi glace isst, sött mer mal zerscht "lerne" wie e richtigi tomatesauce chan schmöcke.
und ebe gonfi uf em chääs z.b. isch was absolut suprigs. wenns eim nöd passt muess mers nöd ässe, aber das het na lang nüt mit vergewaltigung vode Gschmacksnärve z tue.
zudem giz gnueg främdi chuchine wo so kombos absolut normal sind.
sind immer die gliiche foodnazis wo umemööged. sölled doch jede tag nur zürigschnätzlets ässle.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
LeviathanX hat geschrieben:Ah ja; haut mal Honig in den Kaffee anstatt Zucker. Ist deutlich besserer Geschmack. Für empfindliche Leute neutraler Honig, ansonsten Waldhonig; ganz fein

das isch so schräg, das probier ich tatsächli grad.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
findsch guet, verallgemeinere?h4xX0r hat geschrieben:ich han amigs au s'gfühl bevor mer balsamico mit vanille creme und schoggi glace isst, sött mer mal zerscht "lerne" wie e richtigi tomatesauce chan schmöcke.
I speeled my drink!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
findsch guet, persönlichi Meinig?zwirrlibatz hat geschrieben:findsch guet, verallgemeinere?h4xX0r hat geschrieben:ich han amigs au s'gfühl bevor mer balsamico mit vanille creme und schoggi glace isst, sött mer mal zerscht "lerne" wie e richtigi tomatesauce chan schmöcke.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
"anderi sötted zersch mal" /= persönlichi meinig.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
aber ok. wer sich uf eventuells chrüsimüsi iilaht, hett natürli nie glernt was "normals" ässe isch. total logisch.
I speeled my drink!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich weiss, total stier und mongo, findi aber.zwirrlibatz hat geschrieben:"anderi sötted zersch mal" /= persönlichi meinig.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
nei echt, chasch lese oder bisch eifach wieder am trolle, will nix ztue häsch im media märt?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
mach mal wassermelone mit feta
I speeled my drink!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
WASSERMELONE MIT ZITRONE TOTAL CRAZY
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
lolh4xX0r hat geschrieben:trolle
I speeled my drink!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
gebt viellicht au total gueti gschmacksexplosion, wemmer de darminhalt vomene säuli uf e schoggicreme uusdruckt. de sephi sölls mal teschte.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
h4xX0r hat geschrieben:nei echt, chasch lese oder bisch eifach wieder am trolle, will nix ztue häsch im media märt?

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
öppis vom beste isch himbeer-gratin oder ähnlichi gratinierti desserts.
süüri vo de beeri, süessi vo dr vanille-creme und denn no heiss/chalt gmischt (mit bitz vanille glacé oderso) isch unglaublich win
süüri vo de beeri, süessi vo dr vanille-creme und denn no heiss/chalt gmischt (mit bitz vanille glacé oderso) isch unglaublich win

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Es gibt eine ganze Menge von kuriosen Zusammenstellungen die etwas unglaublich klingen aber teilweise sehr gut schmecken.
Zum Beispiel:
Streuselkuchen mit feiner Leberwurst bestrichen,
Rotkraut ( Blaukraut ) wird mit Johannisbee-Gelee, Ananas-Marmelade,Aprikosen-Konfitüre, oder einer anderen süßsauren Marmelade verfeinert,
Erbsensuppe wird am Ende der Herstellung ( kurz vor dem Servieren ) verfeinert indem pro Teller ca. ein Esslöffel voll Schweinskopfsülze untergerührt wird,
Käse wird mit Bienenhonig verfeinert ( Scheibe Brot mit Weichkäse oder anderem Käse wird mit Honig beträufelt.
Pfefferminztee mit Milch
Pfannkuchen mit Balsamico
Kartoffelchips mit Essiggurken
Matjeshering mit Erdbeersahne
Sauerkraut und Ananas
Grünen Spargel mit Erdbeeren, Essig und Öl
1 kg Kartoffeln und 1 Zwiebel schälen und würfeln. 3 El Öl in einem Topf erhitzen und Kartoffeln darin anbraten, nach 10 Minuten die Zwiebel zugeben. 500 ml Vollmilch zugießen und die Kartoffeln bei schwacher Hitze in der Milch köcheln lassen. Bei Bedarf etwas Gemüsebrühe nachgießen. Nach 25 Minuten mit Salz, Pfeffer und Paprika würzen. Am Ende der Garzeit kleine Garnelen, Schafskäsewürfel und etwas Dosenmais zugeben.
CRAZY ÜBER CRAZY
Zum Beispiel:
Streuselkuchen mit feiner Leberwurst bestrichen,
Rotkraut ( Blaukraut ) wird mit Johannisbee-Gelee, Ananas-Marmelade,Aprikosen-Konfitüre, oder einer anderen süßsauren Marmelade verfeinert,
Erbsensuppe wird am Ende der Herstellung ( kurz vor dem Servieren ) verfeinert indem pro Teller ca. ein Esslöffel voll Schweinskopfsülze untergerührt wird,
Käse wird mit Bienenhonig verfeinert ( Scheibe Brot mit Weichkäse oder anderem Käse wird mit Honig beträufelt.
Pfefferminztee mit Milch
Pfannkuchen mit Balsamico
Kartoffelchips mit Essiggurken
Matjeshering mit Erdbeersahne
Sauerkraut und Ananas
Grünen Spargel mit Erdbeeren, Essig und Öl
1 kg Kartoffeln und 1 Zwiebel schälen und würfeln. 3 El Öl in einem Topf erhitzen und Kartoffeln darin anbraten, nach 10 Minuten die Zwiebel zugeben. 500 ml Vollmilch zugießen und die Kartoffeln bei schwacher Hitze in der Milch köcheln lassen. Bei Bedarf etwas Gemüsebrühe nachgießen. Nach 25 Minuten mit Salz, Pfeffer und Paprika würzen. Am Ende der Garzeit kleine Garnelen, Schafskäsewürfel und etwas Dosenmais zugeben.
CRAZY ÜBER CRAZY
DAS DA INE GAHT MIR NÖD IN CHOPF