retro-konsolen sounds & musik

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31897
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von geosnow »

Tatsujin hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:radio isch au FM.
mer merkt du chunsch hert druus :lol:
isch das so? :kuschel:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Tatsujin »

Yeah. That is so :D
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7974
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Marco_in_motion »

dä FM-Towns isch au FM
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31897
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von geosnow »

Tatsujin hat geschrieben:Yeah. That is so :D
wobi ich natürlich nöd so unrecht han.

http://en.wikipedia.org/wiki/Frequency-shift_keying" onclick="window.open(this.href);return false; wärs bindeglied?
Zuletzt geändert von geosnow am 21 Jun 2012 13:30, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7732
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von m.o.terra kaesi »

16 bit schönschti chip-muusig charts:

1. MD
2. NG
3. PCE (ohni CD)
4. SFC
:vortex:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31897
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von geosnow »

x68000 und amiga häsch vergesse.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 12062
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von turntablism »

:vortex:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 12062
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von turntablism »

sanxion :herzli:
:vortex:
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7732
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von m.o.terra kaesi »

geosnow hat geschrieben:x68000 und amiga häsch vergesse.
heimcomputer interessiert niemerts :mrgreen:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 12062
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von turntablism »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:x68000 und amiga häsch vergesse.
heimcomputer interessiert niemerts :mrgreen:
:( möööööhhh
:vortex:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Tatsujin »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:x68000 und amiga häsch vergesse.
heimcomputer interessiert niemerts :mrgreen:
Wenns om moseg gaht aber scho sicher !!!

PS. C64 haesch na vergaesse.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7732
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Tatsujin hat geschrieben:
m.o.terra kaesi hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:x68000 und amiga häsch vergesse.
heimcomputer interessiert niemerts :mrgreen:
Wenns om moseg gaht aber scho sicher !!!

PS. C64 haesch na vergaesse.
aber das töpic do heisst "retro-KONSOLEN sounds & musik"!! :mrgreen:
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Tatsujin »

das stimmt. aber wär doch scho chli tumm, wenn mer HCs würdi uusschlüüse devo, nöd?
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Tatsujin »

hanf hat geschrieben:
m.o.terra kaesi hat geschrieben:megadrive klang :herzli:
(sorry, pce, 1:0 för md!)
oh ja!
schad hends em nöd de YM2151 spendiert, anstatt em YM2612. wär mind. 10 mal so guet gsi, wies jetzt isch.

so betrachtet isch es nun eher es "oh je!".
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Tatsujin »

geosnow hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:Yeah. That is so :D
wobi ich natürlich nöd so unrecht han.

http://en.wikipedia.org/wiki/Frequency-shift_keying" onclick="window.open(this.href);return false; wärs bindeglied?
frequenz modulation findet in vielne eletrische und elektronische gebiete nutze, klangerzügig isch nur eis devo, das wäri den ebe d "FM synthese".

frequenz umtaschtig findet nur ir digitale dateübertragi verwendig und isch eigentlich analog zur analoge frequenz modulation, eifach statt mit eme sinus, miteme rächteck (digital) signal. beide benützed aber en sinus als träger.

bir FM synthese, wird ein FCO miteme andere FCO aagstüüred. d.h. de erscht oszillator moduliert mit sinere uusgangs frequenz diräkt d uusgangs frequenz vom 2te oscillator = FM.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31897
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von geosnow »

aha, de shift bruchts denn nöd würklich bide PSGs, wills zwar digitali date überchöned (code) aber müend nüt wandle. verstand ich das richtig. die PSGs gebed analogi signal use? müestet eigentlich.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Tatsujin »

PSG = Programmable Sound Generator und umfasst eigentlich jeglichi arte vo elektronisch stüürbare/programmierbare grüsch quelle (PCM, FM etc.).

agstüred wird eigentlich immer digital (meisst 8bit uflöösig). nur reini analogi synth sind da devo uusgschlosse.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31897
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von geosnow »

agstüred ja, aber de shift bruchts denn glich nöd?
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Tatsujin »

da frögsch mich jetzt z viel. so wie ichs verstahn, bassiert de shift ja durch die höcher oder ebe tüüfer nutzferquenz wo den druss ebe es logisch "0" oder "1" resultiert. das wird bir audio FM Sythese sicher au so de fall si, eifach mit viel meh unterschiedliche zueständ, wodurch den ebe komplexeri tön chönd generiert werde wie miteme single oscillator.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31897
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von geosnow »

:-D güt. merci, hanni öpis glernt.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Tatsujin »

ja nöd öppe dass das jetzt 100%ige wahrheitsgrad drin stecke söll. da känni mi ebe wie gseit zwenig im detail mit dere materie uus.

ich han eigentlich vo aafang ah nur welle säge, dass sowohl de radio wie au z.b. yamaha FM synth vo FM gebruch mached (daher au de name), aber dass das ebe en unterschied dezwüsche herscht.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Grisu
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1254
Registriert: 25 Apr 2012 10:51
Wohnort: Littau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Grisu »

Das macht mer jo grad Luscht, es europäischs MasterSystem soundtechnisch ufrüschte (loh)..
...obwohls nur be wenige Games würkli en hörbare Unterschied gäbti. Würd sech aber scho elei für Phantasy Star und PowerStrike lohne :sabber:

Zrugg zum Topic:

De Immortu-Sound het mi als 10jährige Büebu sinerzit regelrächt verfolgt. :skull:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... noNv28xkhQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Eifach legendär isches
PS: Hey meier, das isch en Wink ;)
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80239
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Tatsujin »

Lolwas nur bi wenige games en hoerbare
Unterschied? Ab de markIII era schier jedes game :)

Und we de unterschied hoerbar isch, lol

Sogar bi denne wo noed mal me in japan usnicho sind, lolol
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7732
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von m.o.terra kaesi »

Tatsujin hat geschrieben:Lolwas nur bi wenige games en hoerbare
Unterschied? Ab de markIII era schier jedes game :)

Und we de unterschied hoerbar isch, lol
yep, dä underschied esch wörkli krass. hämer a däre stell jo scho paar mol dörfe räde dröber/ghöre.
en sound-nerd muss "mark3-version" ha, logisch!
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
Grisu
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1254
Registriert: 25 Apr 2012 10:51
Wohnort: Littau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: retro-konsolen sounds & musik

Beitrag von Grisu »

m.o.terra kaesi hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:Lolwas nur bi wenige games en hoerbare
Unterschied? Ab de markIII era schier jedes game :)

Und we de unterschied hoerbar isch, lol
yep, dä underschied esch wörkli krass. hämer a däre stell jo scho paar mol dörfe räde dröber/ghöre.
en sound-nerd muss "mark3-version" ha, logisch!
Merci für d'Info. Isch demfau no en Grund meh, aber wenn, denn en FM-Erwiterig am MasterSystem PAL-Grät :sabber:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste