Seite 2 von 3
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 13:15
von geosnow
Tatsujin hat geschrieben:geosnow hat geschrieben:radio isch au FM.
mer merkt du chunsch hert druus

isch das so?

Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 13:22
von Tatsujin
Yeah. That is so

Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 13:23
von Marco_in_motion
dä FM-Towns isch au FM
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 13:29
von geosnow
Tatsujin hat geschrieben:Yeah. That is so

wobi ich natürlich nöd so unrecht han.
http://en.wikipedia.org/wiki/Frequency-shift_keying" onclick="window.open(this.href);return false; wärs bindeglied?
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 13:30
von m.o.terra kaesi
16 bit schönschti chip-muusig charts:
1. MD
2. NG
3. PCE (ohni CD)
4. SFC

Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 13:32
von geosnow
x68000 und amiga häsch vergesse.
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 13:37
von turntablism
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 13:40
von turntablism
sanxion

Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 13:46
von m.o.terra kaesi
geosnow hat geschrieben:x68000 und amiga häsch vergesse.
heimcomputer interessiert niemerts

Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 14:03
von turntablism
m.o.terra kaesi hat geschrieben:geosnow hat geschrieben:x68000 und amiga häsch vergesse.
heimcomputer interessiert niemerts


möööööhhh
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 22:41
von Tatsujin
m.o.terra kaesi hat geschrieben:geosnow hat geschrieben:x68000 und amiga häsch vergesse.
heimcomputer interessiert niemerts

Wenns om moseg gaht aber scho sicher !!!
PS. C64 haesch na vergaesse.
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 21 Jun 2012 23:28
von m.o.terra kaesi
Tatsujin hat geschrieben:m.o.terra kaesi hat geschrieben:geosnow hat geschrieben:x68000 und amiga häsch vergesse.
heimcomputer interessiert niemerts

Wenns om moseg gaht aber scho sicher !!!
PS. C64 haesch na vergaesse.
aber das töpic do heisst "retro-KONSOLEN sounds & musik"!!

Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 03:59
von Tatsujin
das stimmt. aber wär doch scho chli tumm, wenn mer HCs würdi uusschlüüse devo, nöd?
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 04:05
von Tatsujin
hanf hat geschrieben:m.o.terra kaesi hat geschrieben:megadrive klang
(sorry, pce, 1:0 för md!)
oh ja!
schad hends em nöd de YM2151 spendiert, anstatt em YM2612. wär mind. 10 mal so guet gsi, wies jetzt isch.
so betrachtet isch es nun eher es "oh je!".
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 04:25
von Tatsujin
frequenz modulation findet in vielne eletrische und elektronische gebiete nutze, klangerzügig isch nur eis devo, das wäri den ebe d "FM synthese".
frequenz umtaschtig findet nur ir digitale dateübertragi verwendig und isch eigentlich analog zur analoge frequenz modulation, eifach statt mit eme sinus, miteme rächteck (digital) signal. beide benützed aber en sinus als träger.
bir FM synthese, wird ein FCO miteme andere FCO aagstüüred. d.h. de erscht oszillator moduliert mit sinere uusgangs frequenz diräkt d uusgangs frequenz vom 2te oscillator = FM.
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 05:57
von geosnow
aha, de shift bruchts denn nöd würklich bide PSGs, wills zwar digitali date überchöned (code) aber müend nüt wandle. verstand ich das richtig. die PSGs gebed analogi signal use? müestet eigentlich.
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 06:27
von Tatsujin
PSG = Programmable Sound Generator und umfasst eigentlich jeglichi arte vo elektronisch stüürbare/programmierbare grüsch quelle (PCM, FM etc.).
agstüred wird eigentlich immer digital (meisst 8bit uflöösig). nur reini analogi synth sind da devo uusgschlosse.
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 08:18
von geosnow
agstüred ja, aber de shift bruchts denn glich nöd?
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 08:35
von Tatsujin
da frögsch mich jetzt z viel. so wie ichs verstahn, bassiert de shift ja durch die höcher oder ebe tüüfer nutzferquenz wo den druss ebe es logisch "0" oder "1" resultiert. das wird bir audio FM Sythese sicher au so de fall si, eifach mit viel meh unterschiedliche zueständ, wodurch den ebe komplexeri tön chönd generiert werde wie miteme single oscillator.
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 08:55
von geosnow

güt. merci, hanni öpis glernt.
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 09:06
von Tatsujin
ja nöd öppe dass das jetzt 100%ige wahrheitsgrad drin stecke söll. da känni mi ebe wie gseit zwenig im detail mit dere materie uus.
ich han eigentlich vo aafang ah nur welle säge, dass sowohl de radio wie au z.b. yamaha FM synth vo FM gebruch mached (daher au de name), aber dass das ebe en unterschied dezwüsche herscht.
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 10:58
von Grisu
Das macht mer jo grad Luscht, es europäischs MasterSystem soundtechnisch ufrüschte (loh)..
...obwohls nur be wenige Games würkli en hörbare Unterschied gäbti. Würd sech aber scho elei für Phantasy Star und PowerStrike lohne
Zrugg zum Topic:
De Immortu-Sound het mi als 10jährige Büebu sinerzit regelrächt verfolgt.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... noNv28xkhQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Eifach legendär isches
PS: Hey meier, das isch en Wink

Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 11:04
von Tatsujin
Lolwas nur bi wenige games en hoerbare
Unterschied? Ab de markIII era schier jedes game
Und we de unterschied hoerbar isch, lol
Sogar bi denne wo noed mal me in japan usnicho sind, lolol
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 11:07
von m.o.terra kaesi
Tatsujin hat geschrieben:Lolwas nur bi wenige games en hoerbare
Unterschied? Ab de markIII era schier jedes game
Und we de unterschied hoerbar isch, lol
yep, dä underschied esch wörkli krass. hämer a däre stell jo scho paar mol dörfe räde dröber/ghöre.
en sound-nerd muss "mark3-version" ha, logisch!
Re: retro-konsolen sounds & musik
Verfasst: 22 Jun 2012 12:20
von Grisu
m.o.terra kaesi hat geschrieben:Tatsujin hat geschrieben:Lolwas nur bi wenige games en hoerbare
Unterschied? Ab de markIII era schier jedes game
Und we de unterschied hoerbar isch, lol
yep, dä underschied esch wörkli krass. hämer a däre stell jo scho paar mol dörfe räde dröber/ghöre.
en sound-nerd muss "mark3-version" ha, logisch!
Merci für d'Info. Isch demfau no en Grund meh, aber wenn, denn en FM-Erwiterig am MasterSystem PAL-Grät
