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Re: de HELM!!!!

Verfasst: 17 Mai 2013 12:53
von Tatsujin
ja das het er gschriebe :)

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 17 Mai 2013 13:27
von PlanetHarrieR
Tatsujin hat geschrieben:aber na relatif rächt tüüfi res.
ja, sieht aus wie ein fliegengitter vor der den augen. zumindest in der entwickler-version.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 17 Mai 2013 23:16
von Xinobrax2
Froi mi druff. Ich han scho 3 HMDs gha und alli hend scheiss uflösig und zhöchi latenz im tracker gha. Wenn die Problem endlich gfixt sind wird das mega!!! 960x1080 isch fett für es HMD! Und 90° FOV :sabber:

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 28 Mai 2013 11:39
von randy
in da house :sabber:

nimm glaub morn frei :lol:

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 28 Mai 2013 11:56
von Vyse
:shock:

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 28 Mai 2013 12:06
von PlanetHarrieR
und jetzt völlig abcybern! hack the planet!!

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 28 Mai 2013 12:12
von Shadow
randy hat geschrieben:Isch Dev Kit, d'Consumer chunt wohrschiins näxscht joor und mit höcherer ufflösig.
mach teschtbricht!

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 28 Mai 2013 22:50
von Mr Burzel
Shadow hat geschrieben:
randy hat geschrieben:Isch Dev Kit, d'Consumer chunt wohrschiins näxscht joor und mit höcherer ufflösig.
mach teschtbricht!
I ha mine vor zwei Täg becho, jedoch bereits wieder verkauft...es isch mir zu "Development" wasd Uflösig anbelangt :shock:
Vom Feeling her isches genial, i säg nume Achterbahn fahre :panik: ( Kajak fahre kame leider nonig :mrgreen: )

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 28 Mai 2013 23:14
von Xinobrax2
Meinsch s Pixel Raster?

Tipp: Musig Visualizer...super Trip!

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 31 Mai 2013 21:42
von Xinobrax2
De einzig da ine wonen Helm übercho het, heten grad wider verchauft? WTF?
Het susch na öpert? Falls ja, bitte chli hype, danke.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 31 Mai 2013 23:02
von PlanetHarrieR
ich warte auch auf die retail-fassung aufgrund der niedrigen auflösung. wäre mir echt zu krass auf dauer. auf der e3 probiere ich aber nochmal die aktuelle version aus.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 01 Jun 2013 09:44
von Shadow
de randy hätt en no, aber sitt sim letschte post hätter nüt meh gschriebe, de isch glaub grad i de virtuelle Welt hängeblibe. Randy, wünsch dir en schöns VR-Lebe :)

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 01 Jun 2013 09:51
von PlanetHarrieR
Shadow hat geschrieben:de randy hätt en no, aber sitt sim letschte post hätter nüt meh gschriebe, de isch glaub grad i de virtuelle Welt hängeblibe. Randy, wünsch dir en schöns VR-Lebe :)
:lol: Gehirn geröstet vom VR-Overkill

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 01 Jun 2013 10:18
von Vyse
:lol:

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 01 Jun 2013 10:38
von randy
:lol:

zerscht: ich chan's leider nid 100% uskoschte will ich en brülle han und mit däre bitzeli vom FOV verlore goht. Wird langsam zyt für kontaktlinse :D

Die niedrigi ufflösig merkt me scho, isch mir aber relativ egal will das weiss me wird numme no besser.

han bishär d'tuscany demo (http://sixense.com/sixensetuscanydemo" onclick="window.open(this.href);return false;) usprobiert, de vr cinema (https://developer.oculusvr.com/forums/v ... =42&t=1140" onclick="window.open(this.href);return false;), und d'epic citadel demo. Ah und denn no en Architecture Demo (http://archvirtual.com/2013/05/28/rift- ... alization/" onclick="window.open(this.href);return false;).

S'gfühl vo de Immersion, d'grössi und dimensione chömed voll guet übere, han i no nie erläbt bishär (guet, de virtual boy isch au mini einizig anderi VR erfahrig gsi :typej:)

Im Büro simr zu 5. um de oculus ghockt und hend ei demo noch de andere usprobiert. Sind alli räschtlos begeischteret gsi und de Boss het sich grad eini bschtellt am näxschte tag :vortex:

S'head tracking isch verflixt schnäll und akkurat. Es isch scho chli komischs gfühl wenn me im ruum umeluegt und grüsch us de ächtwält hört, aber nid gseht vo wo die chömed. oder sin körper nid gseht.

Han mr no es Razer Hydra kauft und wird's mit däm no teschte.

Fazit: Es chunnt guet! Momentan numme für d'enthusiaschte wirklich bruchbar (uffgrund de niedrige ufflösig und mangels games), aber git jetzt schon en usblick uff was me sich chan in 1-2 joor freue sofärn denn gnueg Software do isch. Evtl. chunt jo nintendo nomol mit emene VB2 :herzli:

sache won i no muess usprobiere: + mi chli in's SDK iischaffe.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 01 Jun 2013 17:11
von Uriel
Eine vo de Oculus Rift Ingenieur isch leider gstorbe.
Klick

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 01 Jun 2013 17:35
von Overdose
rip

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Jun 2013 07:05
von Xinobrax2
Lueg ma, obd demit irgend en Musig-Visualizer zum laufe bringsch. Isch bim VR920 s beschte gsi. Ev. über de WinAMP oder so :-D

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Jun 2013 07:58
von Tatsujin
randy hat geschrieben: Ah und denn no en Architecture Demo (http://archvirtual.com/2013/05/28/rift- ... alization/" onclick="window.open(this.href);return false;).
Richard Hackathorn says:
May 28, 2013 at 6:49 pm


Oh, darn it… You can not go down stairs! Or, wander the fields!


Keystone says:
May 28, 2013 at 6:58 pm


LOL Richard! =)

Well, you get what you pay for I guess, heheh.

So you got your Rift eh? How are you liking it so far?
:lol:

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Jun 2013 09:36
von Chäller
usm maniac:
Dank shertok konnte ich heute mal die Oculus Rift Version von Half-Life 2 ausprobieren.

Kurz: Es funktioniert tatsächlich. Trotz der niedrigen Auflösung erkennt man eigentlich erst in VR wie City 17 eigentlich wirklich "aussieht". Da man die Daten des (ausgezeichneten) Kalibrierungstools von TF2 übernehmen kann (wenn auch leider noch recht umständlich) stellt sich wirklich ein ziemlich natürlicher Seheindruck ein. Die Größenverhältnisse kommen also annähernd korrekt rüber (wenn auch manche Menschen und insbesondere Gordon etwas zu klein erscheinen).

Wirklich beeindruckend ist das sehr starke "ich-bin-wirklich-da"-Gefühl. Nachdem ich mir die ersten 30 Sekunden erst mal die Augen verknotet habe (der G-Man am Anfang ist einfach viel zu nahe und kann einfach nicht fokussiert werden) war ich einfach baff als ich tatsächlich in diesem Zug stand. Dann die riesige Bahnhofshalle, nahezu perfekt. Als ich mir die kleine Begrüßungsrede auf dem fetten Bildschirm anhöre ("You've chosen - or have been choosen...") höre ich auf einmal ein nervigen Surren. Ich schau instinktiv zur Seite und da schwebt _wirklich_ direkt vor mir eine Drohne, fotografiert mich und schwebt weg. Das sah einfach unglaublich aus.... :O

Was allerdings noch Probleme macht, ist die Fokussierung sehr naher Gegenstände. Ich vermute, dass die virtuellen Kameras generell parallel nach vorne gerichtet sind, also nicht auf das Objekt im Vordergrund "schielen" wie es die Augen nun machen. Das ermüdet schon sehr stark auf Dauer.

Nach ca. 15 Minuten und der kleinen Verfolgungsjagdt über die Dächer wurde mir leider auch wieder schlecht. Phew, erst mal Pause...

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Jun 2013 09:56
von Tatsujin
generefans greifen zu.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Jun 2013 10:01
von Xinobrax2
Spacewalk :sabber:

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Jun 2013 11:04
von Supersonic
Chäller hat geschrieben:usm maniac:
Dank shertok konnte ich heute mal die Oculus Rift Version von Half-Life 2 ausprobieren.

Kurz: Es funktioniert tatsächlich. Trotz der niedrigen Auflösung erkennt man eigentlich erst in VR wie City 17 eigentlich wirklich "aussieht". Da man die Daten des (ausgezeichneten) Kalibrierungstools von TF2 übernehmen kann (wenn auch leider noch recht umständlich) stellt sich wirklich ein ziemlich natürlicher Seheindruck ein. Die Größenverhältnisse kommen also annähernd korrekt rüber (wenn auch manche Menschen und insbesondere Gordon etwas zu klein erscheinen).

Wirklich beeindruckend ist das sehr starke "ich-bin-wirklich-da"-Gefühl. Nachdem ich mir die ersten 30 Sekunden erst mal die Augen verknotet habe (der G-Man am Anfang ist einfach viel zu nahe und kann einfach nicht fokussiert werden) war ich einfach baff als ich tatsächlich in diesem Zug stand. Dann die riesige Bahnhofshalle, nahezu perfekt. Als ich mir die kleine Begrüßungsrede auf dem fetten Bildschirm anhöre ("You've chosen - or have been choosen...") höre ich auf einmal ein nervigen Surren. Ich schau instinktiv zur Seite und da schwebt _wirklich_ direkt vor mir eine Drohne, fotografiert mich und schwebt weg. Das sah einfach unglaublich aus.... :O

Was allerdings noch Probleme macht, ist die Fokussierung sehr naher Gegenstände. Ich vermute, dass die virtuellen Kameras generell parallel nach vorne gerichtet sind, also nicht auf das Objekt im Vordergrund "schielen" wie es die Augen nun machen. Das ermüdet schon sehr stark auf Dauer.

Nach ca. 15 Minuten und der kleinen Verfolgungsjagdt über die Dächer wurde mir leider auch wieder schlecht. Phew, erst mal Pause...
Ich freu mich uuf das. Mer wird aber s'Gameplay müese neu überdenke. HL2 würdi viel zschwierig werde, bzw. mer würd halschehri becho vom viele schnelle umdrehe nach Gegner :lol:
Uhuere gspannt uuf das Ding.

Btw. isch huere übel das eine vo de Miterfinder vor es paar Täg mitem Auto überfahre worde isch. Uuf de Stell tot gsi :-(

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Jun 2013 11:07
von Shadow
Supersonic hat geschrieben:Btw. isch huere übel das eine vo de Miterfinder vor es paar Täg mitem Auto überfahre worde isch. Uuf de Stell tot gsi :-(
scho so... krass. aber chunt halt devo wenn de ganz tag mit dere brülle umelaufsch.



















:vortex:

Bös ich weiss, aber dä hät müesse sii.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Jun 2013 11:07
von TypeJ
mir wird scho im 3d kino teils schlecht :lol:
debi würd ich das sooooo gern nutze :heul: