emP hat geschrieben:
mir hei üs all die zyt numme so schlecht verstande wegere scheiss software?
jessesjemine. ms=fail
Jehuty hat geschrieben:Hat ja nur 5 Jahre gedauert den Codec zu erhöhen. :typej:
sind halt limitatione gsi wosi hend müesse drinn bhalte zum kompabilität mit em alte xbox live z versichere. das hends afangs jahr abgstellt darum chönds das jetzt verbessere. z.b meh als 100 frens gaht (jetzt?) bald au.
aha, soso. hättich je uf mire alte XBOX mit Dir uf dr 360 chöne rede?
ich han no ä kaputti diä hei. plus mini 3. neu bereits, wo sogar no funktioniert. scho fascht 6 mönet
die kabutt gisch MS zur rep, und wenns sie umechunt gisch si am gamestop, leisch was druuf und nimmsch en neui "S" mit.
chasch ja no paar alti games dezue gäh, de zahlsch no weniger.
die neu isch würkli super. lislig vor allem au.
ah ja, sneue dashboard findi no frisch. simpel, edel und schnäller.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
lol... ha mittlerwile mini 9ti 360. bi umzoge, ha angeri steckdose und locations gwählt und cha gloubs xbox support im schloof alüte. schön für die wo keni problem hei!
Stranger hat geschrieben:lol... ha mittlerwile mini 9ti 360. bi umzoge, ha angeri steckdose und locations gwählt und cha gloubs xbox support im schloof alüte. schön für die wo keni problem hei!
s version isch würk super!
wow, übel....
Da bin ich mit meinem einen ROD bisher ja ein echter Glückspilz.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
9 hetti sicher nöd mitgmacht. bin jetzt au bi nummer 5 und das isch garantiert die letschti. wenn die kaputt gaht holi mer keini meh. s gitt ja sowieso nüt me guets exklusivs zum druff spile
ich spiele MEGA viel, jede tag quasi und mängisch lauft sie eifach so zum spass, obwohl ich gar nöd devor hocke und ich han sitt 2005 "nur" 3 durelah...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999