Gurgelhals hat geschrieben:rolf, d'Produktion uf de Heroes isch scho chli monströs. Total überladeni Arrangements uf de A-Siite, aber nöd im klassische Sinn vo "bombastisch" sondern vo "de Bowie, de Eno, de Visconti und de Fripp sind im Studio und nerded det komplett ap". Einersiits super will total hinüber, aber mängsmal wünsch ich mir dänn doch, dass me de Fripp oder susch irgendes einzelns Element echli besser würd useghöre so wie dänn uf de "disziplinierter" arrangierte Scary Monsters. Aber für das gäb's ja susch au no d'Low mit ihrem chli "trochenere" Sound. Bi de Instrumentals uf de B-Siite isch de Fall dänn aber imho defür ziemlich klar: Heroes > Low.
A-siite, det händ 3 wahnsinnigi Genies freii Hand gha. Ich finds super, wie sie die Popstrukture vo überragend komponierte Songs im Grundsatz stah löhnd und d'Weirdness hemmigslos drüberschlirgge. D'Bombastik isch s'Resultat drvo wie jede Song uf 2 Schiene fahrt und die sich beid weigere, für die ander en Kompromiss ihzgah.
Scary Monsters hämer grad geschter zliisli uf de Autobahn glost und will me eso i dene Böxli vorallem em Fripp sini Attacke ohni harmonischi Unterstützig vo de Backinginstrumänt ghört, hett sie grad en anderi Qualität brcho. Uf ihri Art isch die aber ebe au überlade und umso radikaler und vo dem her nämli no löblich isch da de Schritt zu Let's Dance gsi. Ich han die aber nöd, für die Hits gitts ja youtube.
Low hett 2 schwächeri under de A-Siite Stuck, Be My Wife und Breaking Glass riissed da aber alles use. Öb B-Siite Heroes > Low, na chan ich nöd klar zuestimme. Will Low isch da konsequänter, alli 4 Stuck gäbed ei Symphonie. Aber Heroes hett im einzelne die stärchere Stuck, die chömed würkli wie en Spaziergang am 3 am Morge dur es gruusig nasschalts Berlin.