Mit Chündigung pokere - hät öpper erfahrig?
Moderator: Avenger
Re: Mit Chündigung pokere - hät öpper erfahrig?
solanger nid no gnauer will mässä und denn "ca. 4,756 um" ufschribä will, gots jo no. (isch mer ebä gr
d ein in Sinn cho, han mol mit eim Zämägschafft de isch fascht durädrüllt bi ca.'s in Verbindig mit üsserscht gnauä Massagabä...
)

immer wider erschreckend so grosskonzern gschichtli. profit, efiziänz, zahle, nur das zellt und am schluss enpuppe sich die meiste entscheid doch als fähler.
nie im läbe möchti imne gschäft mit mehr als 10 lüüt schaffe. heisst nit grad automatisch dass kei arschloch als scheff kasch ha aber t chance dass ein hesch (oder zumindest ein vo dene 543 lüt über dir in dr hirarchieleitere) isch binre grosse bude scho fascht bi 100%. ha au mol e guete mitbecho binere medikamäntefirma woni als extärne gsi bi. irgend sone ami bigboss het die firma überno (vorher scho 3 mol dr bsitzer gwächslet in ~15 johr) und massiv stelle gstriche. ua. ein vo 3 IT lüt. gliichzitig aber massiv gforderet und deadlines gsetzt für projäkt wo scho sit langer zit vor sich anedümplet sin, so dassi denn e extärne (mich) hän lo ko wils susch vorne und hinte mim tägliche züg nit nocheko sin. ich weiss nit genau was füre stundeahsatz mi scheff damals mit dene abgmacht het aber so 120.- in dr stund hani die scho kostet, und das für 4 monet, vollziit. ämmel sicher mehr als dr ander, sit johre igschaffti, ITler koscht het. die ganz atmosphäre in dere bude isch so hinüber gsi, überall misstraue und hass uf dr ander.
nie im läbe möchti imne gschäft mit mehr als 10 lüüt schaffe. heisst nit grad automatisch dass kei arschloch als scheff kasch ha aber t chance dass ein hesch (oder zumindest ein vo dene 543 lüt über dir in dr hirarchieleitere) isch binre grosse bude scho fascht bi 100%. ha au mol e guete mitbecho binere medikamäntefirma woni als extärne gsi bi. irgend sone ami bigboss het die firma überno (vorher scho 3 mol dr bsitzer gwächslet in ~15 johr) und massiv stelle gstriche. ua. ein vo 3 IT lüt. gliichzitig aber massiv gforderet und deadlines gsetzt für projäkt wo scho sit langer zit vor sich anedümplet sin, so dassi denn e extärne (mich) hän lo ko wils susch vorne und hinte mim tägliche züg nit nocheko sin. ich weiss nit genau was füre stundeahsatz mi scheff damals mit dene abgmacht het aber so 120.- in dr stund hani die scho kostet, und das für 4 monet, vollziit. ämmel sicher mehr als dr ander, sit johre igschaffti, ITler koscht het. die ganz atmosphäre in dere bude isch so hinüber gsi, überall misstraue und hass uf dr ander.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
i schaffe ime konzern wo 30milliarde umsetzt und es isch ide tat oft extremscht dumm!

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
sehr guet gmacht, dieä sölled de chopf annehebbe.Herr Rossi hat geschrieben:de oberschtudierti bi üs isch ide qualitätssicherig und zueschtändig für das produkt wo ich herschtelle. vorene heder wider e vogel abgschosse; binere mässmittelfähigkeitsprüefig hemmer e toleranz vo 44 Mikrometer. Mini Teili sind alli im Bereich vo 3 bis 12 Mikrometer. Jetz heder e halb schtund welle diskutiere öb mer bim ne gmässne wärt vo 4,75 um sel 4,8um oder effektiv 4,75 um ufs messprotokoll schribe. entscheidige trifft er willkürlich, delegiert fascht alles und lad monatelang wichtigi termine schliife. i de vergangeheit hemmer de charre für ihn immer usem dräck gholt schprich d termine glich chönne ihalte dur überschtunde. dasmal nider hed töibelet vo wäge liferziite ihalte, jetz ischer am arsch, wil er nachwislich für de produktionsunterbruch verantwortlich isch.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
mir sind vier lüt da, und es lauft trotzdem beschisse, will de eint chef nöd mit em andere uschunt und drum zum VR gange isch, zum ihn zentlah. drum han ich au kündet.
die ganz bruefswält isch doch gaga. zum glück hani bis jezt nie viel ehrgiz und energie drigsteckt.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
evo hat geschrieben:die ganz bruefswält isch doch gaga. zum glück hani bis jezt nie viel ehrgiz und energie drigsteckt.

I speeled my drink!
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
han bis jetzt nur gueti scheffe gha (achtung: guet heisst nöd qualifiziert, sondern lönd mich eifach in Rueh und mir chänd euses Business und Projekt durezieh... eusi Zahle stimmed natürlich au jedi fucking Wucheevo hat geschrieben:chance dass ein hesch (oder zumindest ein vo dene 543 lüt über dir in dr hirarchieleitere) isch binre grosse bude scho fascht bi 100%

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
falsch.... Arbet > Team > Geld > Chef > Arbetsort etc...TypeJ hat geschrieben:GELD >>> alles
Cheers, SHADOW

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
isch au ironisch gsi alte, du kennsch ja mini situation aktuell, lolShadow hat geschrieben:falsch.... Arbet > Team > Geld > Chef > Arbetsort etc...TypeJ hat geschrieben:GELD >>> alles
ich find d'arbetswelt au total gaga! globalisierig eui müettere!
mir chaufed etz na e firma..mit eim logische ziel: kabutt mache=ein wettbewerber weniger
geil

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
aja: i han e target incom veribarig wo mer niemert ka erklärä! absolut keine ide firma schnallt genau was det druff staht bzw. wieme ziel ka erreiche...es wird eifach all quartal abgrechned und was uszahlt...wieso oder woher die zahle chömed isch total undurchsichtig!
aber ebe, wemes nid underschriebt=tschüss

USA firma roxt
aber ebe, wemes nid underschriebt=tschüss

USA firma roxt

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
logisch 
echt? lol mir händ au grad Virgin übernoh lolol aber diä werded integriert.... logisch.

echt? lol mir händ au grad Virgin übernoh lolol aber diä werded integriert.... logisch.
Cheers, SHADOW

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
söttsch nöd. ussert es isch dini bude.evo hat geschrieben:die ganz bruefswält isch doch gaga. zum glück hani bis jezt nie viel ehrgiz und energie drigsteckt.

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
jaja, integriert, das seged alli am afang!
vor 2 jahr het Texas Instruments d'National Semiconductor übernoh, zerscht schön integriert, jetzt lüüt usegschosse, artikel abkündt und priese uezoge
vor 2 jahr het Texas Instruments d'National Semiconductor übernoh, zerscht schön integriert, jetzt lüüt usegschosse, artikel abkündt und priese uezoge

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
ja guet, bi eu isch das chli was anders, mir profitiered vunere 100%ige Integration... ok, evtl. wirds denn Umstrukturierige gäh, logisch... aber es passt i Euses Portfolio und Lgi will wachse.TypeJ hat geschrieben:jaja, integriert, das seged alli am afang!
Cheers, SHADOW

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
liberty global? warum chaufed diä online action sports shops?
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Virgin Mediageosnow hat geschrieben:liberty global? warum chaufed diä online action sports shops?
Press Release: klick
Cheers, SHADOW

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
wenn d konkurrenz nid chasch schloh muesch se chaufe.
würd ich wieder im ne grosskonzern schaffe, ig würd die tumme stratege für ihri entscheidige gern is offene messer lo laufe. eskalation ahoi!
würd ich wieder im ne grosskonzern schaffe, ig würd die tumme stratege für ihri entscheidige gern is offene messer lo laufe. eskalation ahoi!
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
uhhh ich han so en scheiss job, muess immr villl schaffe und entlöhnt wirdi au nöd richtig, was mache
NEMET OIES GOTTVERDAMMTI LEBE WIDR MAL SELBER ID HAND.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Darum frögi die Frag ja au, demiti genau das mache chan - will eifach nöd inen hammer laufe.thaeye hat geschrieben:uhhh ich han so en scheiss job, muess immr villl schaffe und entlöhnt wirdi au nöd richtig, was mache
inen hammer chasch nöd laufe. de hammer isch s lebe lang wie ca. 70 prozent vo de lüüt a scheiss jöbs nahzhange (wo meistens eh nah gar kei wertschöpfig generieret). vo dem her, isch alles besser als dini situation.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wieso söttsch in en hammer laufe? du häsch nüt zverlühre. sie scho.Asskicker hat geschrieben: Darum frögi die Frag ja au, demiti genau das mache chan - will eifach nöd inen hammer laufe.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich frag mich au warum vil lüüt so dermasse angscht hend vor "konsequänze".
ich mein HALLO, ich ha zwöi chind woni no e finanzielli verpflichtig gägenüber ha und chünde trotzdem wenns mer irgendwo zvil wird oder eifach nümm passt.
das huere gezeter amigs "mühmüh ha zwenig gäld zum läbe" etc. oder vil ghöri au "cha mers nid leischte uf 80% reduziere" oder "cha nid uf 80% reduziere, das wends nid"
HALLO! Es isch öies verfiggte läbe! ihr beschtimmed elei was lauft. ich ha bis jetz no immer innerhalb vo zwöi mönet e job gfunde wo mi wider für mindeschtens es jahr befridiged hed UND ich guet entlöhnt worde bi. und ich ha nur e bruefschuelabschluss, ghöre also zu de undere arbeiterschicht wemmers wett hirarchisch usdrücke.
nid lafere, lifere!
ich mein HALLO, ich ha zwöi chind woni no e finanzielli verpflichtig gägenüber ha und chünde trotzdem wenns mer irgendwo zvil wird oder eifach nümm passt.
das huere gezeter amigs "mühmüh ha zwenig gäld zum läbe" etc. oder vil ghöri au "cha mers nid leischte uf 80% reduziere" oder "cha nid uf 80% reduziere, das wends nid"
HALLO! Es isch öies verfiggte läbe! ihr beschtimmed elei was lauft. ich ha bis jetz no immer innerhalb vo zwöi mönet e job gfunde wo mi wider für mindeschtens es jahr befridiged hed UND ich guet entlöhnt worde bi. und ich ha nur e bruefschuelabschluss, ghöre also zu de undere arbeiterschicht wemmers wett hirarchisch usdrücke.
nid lafere, lifere!