drecks sbb
Moderator: Avenger
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
So, jetzt gitt's no Prässekonferenz mit Livestream, wo d'SBB Stellig nimmt. Only in Switzerland 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
SBB = Nationaleigentum. Normal.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
die längjährige, routinierte sbb mitarbeiter sind all id ferie mit de familie 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
muesch eifach nöd vo 0700-0830h unterwegs sii.Overdose hat geschrieben:geosnow hat geschrieben:chasch ja 1. klass fahre. bisch au eher allei.ned din ernscht oder?

Re: drecks sbb
sehr schlau. so chöntsch ja au argumentiere wenns um die 2. klass gaht. am 10:30 hesch dete ziemli wenig Problem.
fakt isch zu stoss ziete. u das sie die einzige ziete woh wirkli zellet sie alli klasse bis zum berschte voll. le fakt.

fakt isch zu stoss ziete. u das sie die einzige ziete woh wirkli zellet sie alli klasse bis zum berschte voll. le fakt.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Zuedem: Öb me jetzt i de 2. Klass de Abfallteenies bim Iphönle oder i de 1. Klass de Abfallmanager bim Läptöple mues zueluege, spielt au nüme würklich e Rolle.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
volle sind beidi, dass stimmt. aber 1. klass isch amigs chli ruhiger. und dä "he monn, hee krass monn" slang ghörsch doch weniger.
da stimmt scho sertig heschdete weniger weniger. defür herr und frau "i weiss ned das i inese Telefon ned mues ineschriee das er mi verstaht" Manager.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ja guät, das isch amigs no guät möglich ja.
bin halt nur selte mal 1. klass gfahre und im verglich zu dä 2. isch es also scho agnehmer. aber nöd so agnehm, dass sich dä pries vomene 1. Klass GA grechtfertigt hett.
muäss bald eimal ih dä wuchä uf luzern. machi mit em zug. und da luegi dänn also, wenn dä zug huere volle isch, machi dänn amigs au spontane klassewechsel.
bin halt nur selte mal 1. klass gfahre und im verglich zu dä 2. isch es also scho agnehmer. aber nöd so agnehm, dass sich dä pries vomene 1. Klass GA grechtfertigt hett.
muäss bald eimal ih dä wuchä uf luzern. machi mit em zug. und da luegi dänn also, wenn dä zug huere volle isch, machi dänn amigs au spontane klassewechsel.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
züri - luzern isch ja weniger s problem. umgekehrt isch lö höll
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich fahre au nöd züri - luzern sondern lachä - luzern. inkl. umstiege z'thalwil zu stossziite. isch au nöd agnehm, känni no vo militär-ziite.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
fuzzi heinz und schlendrian fahren mit der bimmelbahn
zug fahre isch eigentlich no lässig aber fahre nur eimal i 3 jahr as zürifäscht
zug fahre isch eigentlich no lässig aber fahre nur eimal i 3 jahr as zürifäscht

SOLDAT D NSkeletor hat geschrieben:ich fahre au nöd züri - luzern sondern lachä - luzern. inkl. umstiege z'thalwil zu stossziite. isch au nöd agnehm, känni no vo militär-ziite.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
alles lächerlich. letschti hock ich imne bus ufem wäg zumne date und stecke i de züri langstrass fescht wägemne 4643km lange rollerskater umzug volle vertrottlete landeier wo DET ÜBERHAUPT NÜT Z'SUECHE HÄND!
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Die hend det glich vil zsueche wie du imne Bus zumne Date!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Wär ja bsunders gschid nid chli image propaganda ds mache eis Jahr vor wichtigschte Intitative füre ÖV vo de letschte 10 Jahr.Gurgelhals hat geschrieben:Über d'SBB närv ich mich, wänn die obere BWL-Charge mit irgendwelche Trottelinitative oder anderer Marketingscheisse umebullshittet statt sich ufs Chärngschäft konzentriered
omg de Gurgelidiot

Meinsch? Chönts ech au si dass um Dsüri ume ds dichtitischt befahrnige Schienenetz vor Welt (vor Holland und Japan) liegt? Und dass da technischi Unfäll und Bomedrohige nid eso guet chömme?Herr Rossi hat geschrieben:S Problem isch halt scho, dass s ganze Schinenetz extrem höch usglaschtet isch. Wenn de mou ei Zug e Panne oder chli Verschpötig het bruchts sini Ziit bis all die Folgeverschpötige oder Usfäll wider "ufgholt" sind.
Es fahred au immer weniger Lüt Zug. und logisch, je älter ds Rollmaterial, desto weniger Usfäll!ber i find d sbb hät ziemli abgäh i de letschte jahre. ich würd tippe das eifach zwenig chöle it wartig stecket defür ständig neus rollmaterial poschtet.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich fahre sit 25 jahr jede tag zug und bus. jede tag. finds voll iisi. immer und überall.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich chönt ohni sbb nöd lebe. han grad hüt wieder 35min mario und luigi gspielt. so guet.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
hüt 1730 usecho. schön über stallike paar kurve go chratze, durs säuliamt über urdorf richtig wiinige und dänn vo rägesdorf hei uf affoltere gfahre.
findsch au geil, töfffahre?
findsch au geil, töfffahre?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?