Killerspiele
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Killer Spiele
Guet, Manhunt isch au grad eis vode ganz krasse. WEr spielt das eigentlich? Ich meine ich han mal devo ghört, uf youtub mal informiert und für dumm befunde... 

Zuletzt geändert von Buccaneer am 11 Nov 2010 20:21, insgesamt 1-mal geändert.

SinGinSmith hat geschrieben:Ich finds immer schlimm wie Gamenerds versuechet "ihri" Killerspieli z verteidige.
Es isch klar, das gwüssi Games wie z.B. Manhunt en negative Ifluss uf Lüt wo das spielet hend / chönd ha.
Nöd ganz fair findi de Kommentar! Wennmer sich gege es absoluts Verbot wehrt, mussmer deswege no lang kein Nerd sii. Überall wird über Verbot aller Art gredt, aber wennmer gege es Verbot vo "Killerspili" mitenem zwifelhafte Inhalt isch, denn ischmer also grad en Nerd?
Ich denke au, dass gwüssi Spili uf einigi Persone en schlechte Iifluss hend. Deswege münds no lang kein Amoklauf begah, aber es git definitiv Lüüt wo die Art vo Underhaltig nöd verträged. Es git aber au Lüüt wo anderi Sache nöd verträged, wo i di glichi Richtig göhnd, gwüssi Film z.Bsp. - Det ischmer, trotz de grosse Ähnlichkeit, aber ganz ruhig und wür nie welle es Filmgenre go verbüüte. Wieso nöd?
Es macht eifach kein Sinn, wennmer nur eis vo vilne Medie verbüütet, wo doch no vili anderi di glich Message übermittled. Denn isches eifach en Art vo Rosinepickerei / Diskriminierig / Sündebocksuech / Nennswidswillsch.. Und zwar ufd Choschte vo dem wo sich momentan am wenigschte wehre chan.
Wenn jetzt en Politiker chämt und meint, mer müssi e Kontrollstell für alli Unterhaltigsmedie iifüährä.. fair enough. Er isch wenigschtens konsequent, über so öpis chamer denn imo wieder rede. Denn muessmer aber au eidüütig definiere welli Art vo Gwaltdarstellig no in Ordnig gaht und was denn ebe nüme ok isch.
Das wird aber definitiv niemer mache, well 1. Film und Musig e gwüssi Lobby hend und 2. denn schnell mal t Frag ufchunt öb und i wellem Usmass t Press gwüssi Sache dörf darstelle. Und wennmer die Frag stellt denn wirdmer schnell als Gegner vode Pressefreiheit dargstellt - wer will das scho? - und allgemein vode Medie zerrisse.
Die Art vo Politik, die elendi Rosinepickerei und das Paragraphetum mached ois irgendwenn no kaputt.. Effizienz schaffe und duresetze vode Gsetz isch je länger je schwerer, überall gits sondergsetzt, usnahme, Sonderartikel usw. usf. Total müehsam. Kei gueti Entwicklig, aber was willsch mache? Sobald mal seisch "Die Element sind jetzt verbote!" Chömed grad 3000 Sozialwüsseschaftler, Pädagoge, suschtigi Experte wo sägäd, dass 67 vo dene Element zu unrecht verbote sind, well ... Ebe, ide hüttige Ziit döfsch ja kei Ussage meh mache, wellt grad eis ad Löffel bechunsch.. usser ebe, du beschränksch dich uf öpär wo sich nöd wehre chan - voilà ... Computerspili

i bi ja süsch voll so gäge verbot und so, aber cod geit mir langsam ufe sack. verbietet mal dä scheiss!
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
En Frag i d rundi: Wieso werdet eigentlich so brutali "Killerspieli" produziert, resp, was triebt es Entwicklerstudio dezue so es Game wie z.B. Manhunt z Produziere?
Hey mann bisch i de Cloud?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
manhunt isch eis vo de bessere stealthgames wos git, recht durchdacht und atmosphärisch.Buccaneer hat geschrieben:Guet, Manhunt isch au grad eis vode ganz krasse. WEr spielt das eigentlich? Ich meine ich han mal devo ghört, uf youtub mal informiert und für dumm befunde...
und gwalt i games isch selbstverständlich gar ned "nötig".
genau wie videogames an sich überhaupt ned "nötig" sind.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
dass die diskussion i dem forum da überhaupt stattfinde chan zeigt nur dass die medial ghirnwösch iets au bi euch arschlöcher acho isch
ich han mit 9ni scho mortal kombat und wolfenstein gspielt und bin sicher normaler wurde als ihr hueresöhn
ich han mit 9ni scho mortal kombat und wolfenstein gspielt und bin sicher normaler wurde als ihr hueresöhn
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Call of Farky sött me wännscho us ästhetische Gründ verbüüte. Close Topic 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
LOLZ!SinGinSmith hat geschrieben: Es isch klar, das gwüssi Games wie z.B. Manhunt en negative Ifluss uf Lüt wo das spielet hend / chönd ha.
Chöimer das Topic nid zuetue?
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Moff hat geschrieben:dass die diskussion i dem forum da überhaupt stattfinde chan zeigt nur dass die medial ghirnwösch iets au bi euch arschlöcher acho isch

Es chunnt aber au immer ähnlech saupiinlech use wenn d Videospielfans probieret ihres Medium z verteidige.
Zuletzt geändert von Sephi am 11 Nov 2010 21:58, insgesamt 1-mal geändert.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Tripplemopple, sorry
Moff hat geschrieben:dass die diskussion i dem forum da überhaupt stattfinde chan zeigt nur dass die medial ghirnwösch iets au bi euch arschlöcher acho isch

- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
hui, die aggressione wo do in dir stecked chömed nöd vo ungefähr.Moff hat geschrieben:dass die diskussion i dem forum da überhaupt stattfinde chan zeigt nur dass die medial ghirnwösch iets au bi euch arschlöcher acho isch
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
De Moff chunnt mer vor wie de Commander Krill im Film Alarmstufe Rot (Under Siege) Film wo fragt:
"Sehe ich etwa aus wie jemand der eine Psychologische Begutachtung braucht?"
"Sehe ich etwa aus wie jemand der eine Psychologische Begutachtung braucht?"

Hey mann bisch i de Cloud?
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170

Wie immer super

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich has gspielt, isch super gsi. nachher han i es groosi im stegehuus mit em plastiksack erwürglet.Buccaneer hat geschrieben:Guet, Manhunt isch au grad eis vode ganz krasse. WEr spielt das eigentlich? Ich meine ich han mal devo ghört, uf youtub mal informiert und für dumm befunde...
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
halt mal din latzkraut hat geschrieben:i bi ja süsch voll so gäge verbot und so, aber cod geit mir langsam ufe sack. verbietet mal dä scheiss!

Äbe gsehsch...h4xX0r hat geschrieben:ich has gspielt, isch super gsi. nachher han i es groosi im stegehuus mit em plastiksack erwürglet.Buccaneer hat geschrieben:Guet, Manhunt isch au grad eis vode ganz krasse. WEr spielt das eigentlich? Ich meine ich han mal devo ghört, uf youtub mal informiert und für dumm befunde...
Mini Usag chunnt daher, dass ich ich es paar Jungs kännt han wo das zockt hend, und ich hans bi dene eifach nid sehr guet gfunde well das chli labili Mänsche gsi sind...
Und wie si vo dem verzehlt hend: "Hey voll geil, weisch chasch so grundlos Lüt voll hert abeschwöre. Isch voll geil! Mann mit mim Lehrer/Chef sött mer s gliche mache etc. blabla... "
Wenn näb so Lüt ide Schuel od. Büro hocksch fühlsch di halt scho nid so wohl...

TypeJ hat geschrieben:halt mal din latzkraut hat geschrieben:i bi ja süsch voll so gäge verbot und so, aber cod geit mir langsam ufe sack. verbietet mal dä scheiss!

Buccaneer hat geschrieben:Äbe gsehsch...h4xX0r hat geschrieben:ich has gspielt, isch super gsi. nachher han i es groosi im stegehuus mit em plastiksack erwürglet.Buccaneer hat geschrieben:Guet, Manhunt isch au grad eis vode ganz krasse. WEr spielt das eigentlich? Ich meine ich han mal devo ghört, uf youtub mal informiert und für dumm befunde...
Mini Usag chunnt daher, dass ich ich es paar Jungs kännt han wo das zockt hend, und ich hans bi dene eifach nid sehr guet gfunde well das chli labili Mänsche gsi sind...
Und wie si vo dem verzehlt hend: "Hey voll geil, weisch chasch so grundlos Lüt voll hert abeschwöre. Isch voll geil! Mann mit mim Lehrer/Chef sött mer s gliche mache etc. blabla... "
Genau. Und drum grad alles verbüüte!?!?!?! Meinsch, die spieled das nachher nümm?!?

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Wenns es erscht gar nüm würi geh, denn logischerwiis nödChäller hat geschrieben: Genau. Und drum grad alles verbüüte!?!?!?! Meinsch, die spieled das nachher nümm?!?:typej:

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Tatsujin hat geschrieben:Wenns es erscht gar nüm würi geh, denn logischerwiis nödChäller hat geschrieben: Genau. Und drum grad alles verbüüte!?!?!?! Meinsch, die spieled das nachher nümm?!?:typej:
geeeeenau. es weltwiits Herstelligsverbot. Wär glaub e Premiere, egal bi wellere Sach

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ehm nei, es git scho einigi fragwürdigi sache wos scho mal geh het, denn verbannt isch worde und so i dere art bis hüt nüme wieder geh hetChäller hat geschrieben:geeeeenau. es weltwiits Herstelligsverbot. Wär glaub e Premiere, egal bi wellere SachTatsujin hat geschrieben:Wenns es erscht gar nüm würi geh, denn logischerwiis nödChäller hat geschrieben: Genau. Und drum grad alles verbüüte!?!?!?! Meinsch, die spieled das nachher nümm?!?:typej:

Ich säg ja nöd videospieli herstelle verbüüte..lol

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
aber weisch, dänn müesst mä ja konsequenter wiis alli söttige felm ja au verbüte, nöd?
Chäller hat geschrieben:Buccaneer hat geschrieben:Äbe gsehsch...h4xX0r hat geschrieben:ich has gspielt, isch super gsi. nachher han i es groosi im stegehuus mit em plastiksack erwürglet.Buccaneer hat geschrieben:Guet, Manhunt isch au grad eis vode ganz krasse. WEr spielt das eigentlich? Ich meine ich han mal devo ghört, uf youtub mal informiert und für dumm befunde...
Genau. Und drum grad alles verbüüte!?!?!?! Meinsch, die spieled das nachher nümm?!?:typej:
Han ich irgendwo was vo Verbot gseit?
Ich säge nur, das ichs gföhrlich finde, wenn die falsche Lüt d Spiel id Finger bechömed. Isch ja nid nur mit Games so.
Und ich dänke halt, schärferi Kontrolle würeds au bringe.
Es isch ja überhauptkeis Problem als 12 jährige anes Resident Evil häre z cho... und da meuss mer asetze. Wür scho einiges hälfe.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Welli filme? Es git ja einigi wo eignetlich verbote sind.Skeletor hat geschrieben:aber weisch, dänn müesst mä ja konsequenter wiis alli söttige felm ja au verbüte, nöd?