
Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstarter
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- PlanetHarrieR
- Schaden
- Beiträge: 9443
- Registriert: 06 Okt 2010 21:52
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Der Kamiya findet den Inafune jetzt glaubs nicht so gut...


you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Das isch au vom Steve Jobs gseit wurde. Da chaner guet rächt hah, ich känne aber au nid die persönliche Ressentiments vo ihm. Gits da en Gschicht dezue?General Schaden hat geschrieben:Der Kamiya findet den Inafune jetzt glaubs nicht so gut...
[img]
- PlanetHarrieR
- Schaden
- Beiträge: 9443
- Registriert: 06 Okt 2010 21:52
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Ich glaub, das hat er gepostet kurz nachdem Inafune es für möglich erklärt hat, dass Mighty No. 1 ein Megaman wird und von Capcom veröffentlicht wird. Es gab einen Thread dazu im Neogaf.
ich denke mal er will klarstellen, dass er sich von capcom losgesagt hat, um kreative ideen zu verwirklichen - und es inafune im gegensatz zu ihm eben primär um die kohle gehe (egal, ob mit capcom oder ohne)
ich denke mal er will klarstellen, dass er sich von capcom losgesagt hat, um kreative ideen zu verwirklichen - und es inafune im gegensatz zu ihm eben primär um die kohle gehe (egal, ob mit capcom oder ohne)
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
iz isch klar:
http://www.nytimes.com/2010/09/20/techn ... .html?_r=3&" onclick="window.open(this.href);return false;
“I look around Tokyo Games Show, and everyone’s making awful games; Japan is at least five years behind,” said Keiji Inafune.
d'Japaner hand das no lang nid vergässe. Drum isch besunders de Kamiya sicher stinkhässig, häd Capcom doch (mit em Inafune) Clover Studios gschlosse und alli Recht ade Games bhalte.
http://www.nytimes.com/2010/09/20/techn ... .html?_r=3&" onclick="window.open(this.href);return false;
“I look around Tokyo Games Show, and everyone’s making awful games; Japan is at least five years behind,” said Keiji Inafune.
d'Japaner hand das no lang nid vergässe. Drum isch besunders de Kamiya sicher stinkhässig, häd Capcom doch (mit em Inafune) Clover Studios gschlosse und alli Recht ade Games bhalte.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- Beiträge: 4301
- Registriert: 05 Mär 2002 19:30
- TRADINGPOINTS:
-
220
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Diskutiersch du immer uf de Grundlag, dass du verqueri aanahme über dr Kenntnisstand vo dim gegenüber triffsch?NRG hat geschrieben:Um min Punkt nach däne Unklarheite iz namal klar stelle: Du verkennsch de Inafune und sis Team, und schiinsch zudem kein blasse schimmer vo Game-Entwicklig z'hah, blabla mümü
Woher weisch du, wen ich verkenne? Tatsach bliibt, dass gemäss dene Screenshots ds Spiel nüd grad super uusgseht. That's it. Vergliichs mal mit anderne Kickstarter Projekt. Da nützed au all die Attackene, wo da grad uffahrsch nüt: ds Spiel gseht nach wie vor zimli hässlich uus. Wo genau han ich behauptet, dass es so hässlich wird bliibe? Richtig, niene.
Au was d Verchnüpfig vom NYT Artikel usm 2010 (wo da inne scho es paarmal diskutiert worde isch) und em Tweet isch recht konstruiert. (Schärfer gseid, komplette Schwachsinn). Offebar kennsch dich mitem Inafune überhaupt nüd uus, was? Er het zimli gueti Connections sowohl zu Sony, als au zum Rescht vo de Industrie, weshalb er ja au bim Soul Sacrifice und bim neue Ninja Gaiden irgendwas irgendwas Z derbii isch. Nomal: du schiinsch dr recht was zemedsbraue, wo us em Stadium vo Strohmänner und kulturelle Stereotype offebar nüd usechunnt.
Mir isches es Rätsel, we me sowas we ds Mighty No. 9, im jetzige Stadium[/b] chan verteidige. Die Type hend no jeenschtes vor sich. Das zeiged die Screenshots, wo der General postet het.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
-
- VIP-Member
- Beiträge: 31900
- Registriert: 06 Mär 2002 08:44
- TRADINGPOINTS:
-
4330
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
wieso nöd eifach es 240p 2D handzeichnets pixel game mache in disney qualität us de 60er jahr.
okay, das wär denn aber au 15millione tür.
okay, das wär denn aber au 15millione tür.
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Uriel hat geschrieben:Diskutiersch du immer uf de Grundlag, dass du verqueri aanahme über dr Kenntnisstand vo dim gegenüber triffsch?NRG hat geschrieben:Um min Punkt nach däne Unklarheite iz namal klar stelle: Du verkennsch de Inafune und sis Team, und schiinsch zudem kein blasse schimmer vo Game-Entwicklig z'hah, blabla mümü
Woher weisch du, wen ich verkenne? Tatsach bliibt, dass gemäss dene Screenshots ds Spiel nüd grad super uusgseht. That's it. Vergliichs mal mit anderne Kickstarter Projekt. Da nützed au all die Attackene, wo da grad uffahrsch nüt: ds Spiel gseht nach wie vor zimli hässlich uus. Wo genau han ich behauptet, dass es so hässlich wird bliibe? Richtig, niene.
Au was d Verchnüpfig vom NYT Artikel usm 2010 (wo da inne scho es paarmal diskutiert worde isch) und em Tweet isch recht konstruiert. (Schärfer gseid, komplette Schwachsinn). Offebar kennsch dich mitem Inafune überhaupt nüd uus, was? Er het zimli gueti Connections sowohl zu Sony, als au zum Rescht vo de Industrie, weshalb er ja au bim Soul Sacrifice und bim neue Ninja Gaiden irgendwas irgendwas Z derbii isch. Nomal: du schiinsch dr recht was zemedsbraue, wo us em Stadium vo Strohmänner und kulturelle Stereotype offebar nüd usechunnt.
Mir isches es Rätsel, we me sowas we ds Mighty No. 9, im jetzige Stadium[/b] chan verteidige. Die Type hend no jeenschtes vor sich. Das zeiged die Screenshots, wo der General postet het.
Uf de Grundlag, dass du äbe urteilsch und charisma suesch

Und Du, bisch echli empfindlich? Ich darf doch wohl no sache schriebe und usfuerlich beschriebe, wenn ichs geil find. Vor allem interessiert mich die Gschicht, chasch aber au sälber nacheläse. Ich han scho Megaman 1 duregspiel, wo du no id windle gschisse häsch und han no nie det grafik kritisiert, obwohl MM sowieso ufem NES cho isch, wo MD und PCE, Amiga und Arcade de Grafik und Games neui visuelle Wäg gwiese händ. Nei, Ich han MegaMan immer wäg de knackige Action-Mix und Boss gspielt, sowie däre vielsitigkeit ide waffe wahl. Grafik, WTF?
Und d'verküpfig vom Artikel isch rein für en kollaborative iiordnig vo däne iigstreute Ussage vome andere Maa, wo de Inafune äbe wohl besser kännt, als mir alli zäme. chasch dich gern beteilige, wenn mit dine Ressentiments fertig bisch.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- Beiträge: 9443
- Registriert: 06 Okt 2010 21:52
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Kann Mega Man (oder Mighty) jetzt eigentlich vernünftig nach schräg oben schießen?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Das wärs no, gäll? ich han bi däne spiel immer gern nach schräg obe gschosse, zum meh abstand halte, han aber in härte Action Games nüd gäge an simple stüürig, das gaht ja bi Makaimura au nid. Dadefür gitts d'Waffe-Wahl. Isch bizli meh Taktik, das gfallt mir au.General Schaden hat geschrieben:Kann Mega Man (oder Mighty) jetzt eigentlich vernünftig nach schräg oben schießen?
- PlanetHarrieR
- Schaden
- Beiträge: 9443
- Registriert: 06 Okt 2010 21:52
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- Beiträge: 9443
- Registriert: 06 Okt 2010 21:52
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
sieht das öde und generisch aus...vor allem, wenn man kurz davor shovel knight gezockt hat
http://www.4players.de/4players.php/tvp ... zenen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.4players.de/4players.php/tvp ... zenen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- Beiträge: 22903
- Registriert: 06 Mär 2002 22:58
- TRADINGPOINTS:
-
50
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Fantastisch isch es und alli sötteds spielePlanetHarrieR hat geschrieben:shovel knight

Und dänn das läse: http://www.gamasutra.com/blogs/DavidDAn ... Knight.php" onclick="window.open(this.href);return false;
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- Beiträge: 9443
- Registriert: 06 Okt 2010 21:52
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
ja, der shovler ist echt cool
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- Beiträge: 4301
- Registriert: 05 Mär 2002 19:30
- TRADINGPOINTS:
-
220
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Am 15. September sölls usecho.
Wenig überraschend isch ds Feedback vo dene, wos bisher gspielt hend, ziemli negativ.
Wenig überraschend isch ds Feedback vo dene, wos bisher gspielt hend, ziemli negativ.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
-
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 680
- Registriert: 08 Sep 2002 23:57
- TRADINGPOINTS:
-
60
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
JEDER!Gurgelhals hat geschrieben:Fantastisch isch es und alli sötteds spielePlanetHarrieR hat geschrieben:shovel knightSharpen thy shovel!
- Supersonic
- VIP - Neger
- Beiträge: 22376
- Registriert: 03 Jan 2003 17:06
- TRADINGPOINTS:
-
910
- Kontaktdaten:
Re: Mighty No. 9: Inafune macht eigenen MegaMan mit Kickstar
Es gseht verschisse und lieblos uus
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste