Was haltet ihr vo Emulatione?
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
min erscht emu woni jeh gseh han isch de magic engine bim kolleg gsi. ca. 95 umi. r-type, mis erscht emulierte spiel..lol

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Ich schaffe momentan amene chline Projekt.. Mache e Disc mit emene Model 2 Emulator (Nebula sine als Basis gnoh).. hanen emale Komplett uf Deutsch übersetzt (Inkl. Readme Datei) wills ja doch paar Sache git wo eifacher sind wen mers ider heimatsprach lese chan
..En Install Wizzard erstellt *seg jetzt nöd mit Komplette Romset* xD, due no en Autostart *vo de DVD us*, Manual sowie Cover erstelle den hani e Arcade Disc vom feinste
..ou und ha am Joypad Support ume Coded..lauft chli besser jetzt.. wenn öpper lust het uf de übersätzti Emulator chaner mir gern e PM Schicke..Natürli ohni romset
förderet ja kei Piraterie..

- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
hat sit 3 tag mame installiert weli bis etz ke bock gha han unds eifach doof isch en emu z'spele wo eh nid recht lauft und nid so usgseht wies mues.
aber paar games hend mi etz eifach z'fest wunder gnoh va. weli inzwüsche au paar platine wot aber nur ganz wenig.
was mues me gspelt ha?
ha natürli veles azockt vo de grosse wie seibu, raizing etc, chaufe wotti bis jetzt:
viper phase - isch meisterwerk und genau nach mim gschmack
aber nid nur shooter.
aber paar games hend mi etz eifach z'fest wunder gnoh va. weli inzwüsche au paar platine wot aber nur ganz wenig.
was mues me gspelt ha?
ha natürli veles azockt vo de grosse wie seibu, raizing etc, chaufe wotti bis jetzt:
viper phase - isch meisterwerk und genau nach mim gschmack
aber nid nur shooter.
Zuletzt geändert von onion am 10 Jan 2014 14:15, insgesamt 1-mal geändert.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Mutant night, NMK sache.

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
jep, thunder dragon 2 isch super !
don pachi und andere cave stuff
sega st-v board mit shienryu terra diver und cotton serie, fantasy zone (isch übrigens grad eis im ricardo)
mvs mit twinkle star sprites und neo turf masters
edit: nebulas ray wird nöd richtig emuliert, das lohnt sich als pcb
don pachi und andere cave stuff
sega st-v board mit shienryu terra diver und cotton serie, fantasy zone (isch übrigens grad eis im ricardo)
mvs mit twinkle star sprites und neo turf masters
edit: nebulas ray wird nöd richtig emuliert, das lohnt sich als pcb

- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
esch eigentlich alles gschiide scho gseid worde. tatsu häd sehr rächt, hanf au.
emu esch nur nützlich zom züügs ahschpiele, sosch eschs en kack well s'feeling nie ganz wie bim original esch (lag, musig, nöd originali pads/hardware etc.).
han oft au en 1'000-in-one platine a mim cab zom ahzocke, aber äbe: kei gfühl dezue
emu esch nur nützlich zom züügs ahschpiele, sosch eschs en kack well s'feeling nie ganz wie bim original esch (lag, musig, nöd originali pads/hardware etc.).
han oft au en 1'000-in-one platine a mim cab zom ahzocke, aber äbe: kei gfühl dezue

HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Und, ischs scho fertig?Hekel hat geschrieben:Ich schaffe momentan amene chline Projekt.. Mache e Disc mit emene Model 2 Emulator (Nebula sine als Basis gnoh).. hanen emale Komplett uf Deutsch übersetzt (Inkl. Readme Datei) wills ja doch paar Sache git wo eifacher sind wen mers ider heimatsprach lese chan..En Install Wizzard erstellt *seg jetzt nöd mit Komplette Romset* xD, due no en Autostart *vo de DVD us*, Manual sowie Cover erstelle den hani e Arcade Disc vom feinste
..ou und ha am Joypad Support ume Coded..lauft chli besser jetzt.. wenn öpper lust het uf de übersätzti Emulator chaner mir gern e PM Schicke..Natürli ohni romset
förderet ja kei Piraterie..

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
guet i ha vor auem nie s'bedürfnis gha nach dem züg.
praktisch aus woni wot hani original, wüsst grad nüt womer fehlt weli nie öppis verchauft ha woni gern spile.
turf masters zB hani sit release uf ngcd und bi total glücklich demit.
vo dem her gohts für mich nur um die super games wo nie für dihei oder uf mvs erschiene sind.
das ich jetzt es viper phase ha dörfe entdecke isch natürli super, eifach en traum das game.
oder au es alien vs. predator vo capcom, eco fighters usw. ke masterpieces wies viper aber schön 2D und mached spass.
ab so sache hani scho freud, welis sust nie im läbe gspelt hät.
vo dem her wen eu so games in sinn chömed chönnt mer en liste mache.
das sind ebe au die games woni nie inere arcade ide schwiz gseh ha, schono verdammt truurigi uswahl weme dänkt sälbst ide
goldige ziite vom arcade.
praktisch aus woni wot hani original, wüsst grad nüt womer fehlt weli nie öppis verchauft ha woni gern spile.
turf masters zB hani sit release uf ngcd und bi total glücklich demit.
vo dem her gohts für mich nur um die super games wo nie für dihei oder uf mvs erschiene sind.
das ich jetzt es viper phase ha dörfe entdecke isch natürli super, eifach en traum das game.
oder au es alien vs. predator vo capcom, eco fighters usw. ke masterpieces wies viper aber schön 2D und mached spass.
ab so sache hani scho freud, welis sust nie im läbe gspelt hät.
vo dem her wen eu so games in sinn chömed chönnt mer en liste mache.
das sind ebe au die games woni nie inere arcade ide schwiz gseh ha, schono verdammt truurigi uswahl weme dänkt sälbst ide
goldige ziite vom arcade.
- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
natürli vom finste die site au wen ihr sie dänk sit 100 jahr kenned
http://gamesdbase.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://gamesdbase.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Was haltet ihr vo Emulatione?
Hands-on-Bibliothek oder Museum, will Original-System und -Games dure checke dank EMU ächt nümm zytgemäss isch. Im Museumsmodus sind EMU guet, zum unter Füehrig ganz schnäll nur ganz chli ineliege imä kurze Rhythmus durch System- und Games-Historie rase, aber äbe nid als Video oder Erfahrugsbricht vo Freaks sondern im Hands-on für jedermann ohni öppis kapput z'mache am Original. Funktioniert an jedem Ort mit em interessierte Publikum.
EMU sind en Art Bibliotheke und für aktive Gamer sowas für'd Füx. Nid mal zum öppis schnell aluege ahspiele vod nid känsch chasch es bruche, will s'Feeling und Technik und vor allem Zyt ja trotzdem andersch als real im Original gsi isch. De einzig Nutze wo's häd isch Bibliothekmodus, bsp. zum ime Spiel hands-on öppis nachluege, das mer scho kännt häd damals.
für alles andere chani nur empfähle: vergiss es und lueg ah, was es hüt uf aktuelle system für dich gitt. Entwicklig vo Games gaht wyter und jedes Spiel isch entweder ersetzbar oder wird namal ufgriiffe, resp. verbessert (Klar gitts usnahme). Wieso es SNES oder MD Castlevania hüt zum erste mal spiele, wenn damals no id Windle gschisse häsch oder was anders gmacht? git ja gnueg castlevania und ähnliche spiel hüt ufem jetzt aktuelle system, sogar ganz sälte mit de original-Version druf. also vergiss EMU oder Retro-Lifestyle, wenn sowieso kein Bezug zum Original gha häsch! Das bringt überhaupt nüd, au nid de Macher vo damals. Gibne hüt dini Anerkänig für ihre aktuelle werk, susch isch nid nur alles ächt für'd Füx, sondern niemert profitiert. Oder wer wotsch mit äme Retro Highscore ufeme alte System vor em Ofe fürelocke? niemerd chrazts hüt. Sogar euise High Score thread da isch s'beste byspiel.
EMU sind en Art Bibliotheke und für aktive Gamer sowas für'd Füx. Nid mal zum öppis schnell aluege ahspiele vod nid känsch chasch es bruche, will s'Feeling und Technik und vor allem Zyt ja trotzdem andersch als real im Original gsi isch. De einzig Nutze wo's häd isch Bibliothekmodus, bsp. zum ime Spiel hands-on öppis nachluege, das mer scho kännt häd damals.
für alles andere chani nur empfähle: vergiss es und lueg ah, was es hüt uf aktuelle system für dich gitt. Entwicklig vo Games gaht wyter und jedes Spiel isch entweder ersetzbar oder wird namal ufgriiffe, resp. verbessert (Klar gitts usnahme). Wieso es SNES oder MD Castlevania hüt zum erste mal spiele, wenn damals no id Windle gschisse häsch oder was anders gmacht? git ja gnueg castlevania und ähnliche spiel hüt ufem jetzt aktuelle system, sogar ganz sälte mit de original-Version druf. also vergiss EMU oder Retro-Lifestyle, wenn sowieso kein Bezug zum Original gha häsch! Das bringt überhaupt nüd, au nid de Macher vo damals. Gibne hüt dini Anerkänig für ihre aktuelle werk, susch isch nid nur alles ächt für'd Füx, sondern niemert profitiert. Oder wer wotsch mit äme Retro Highscore ufeme alte System vor em Ofe fürelocke? niemerd chrazts hüt. Sogar euise High Score thread da isch s'beste byspiel.
- XYBOT
- c'est mamifigg
- TRADINGPOINTS:
-
2190
cool isch wennt sache spilsch wot nöd chasch emuliere 

- XYBOT
- c'est mamifigg
- TRADINGPOINTS:
-
2190
isch eini vo de erste siite gsii woni emus zoge han
http://en.wikipedia.org/wiki/Zophar's_Domain" onclick="window.open(this.href);return false;

http://en.wikipedia.org/wiki/Zophar's_Domain" onclick="window.open(this.href);return false;

- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
Ich bi de erst wo di bipflichtet und seit meisterwerk muesch bim release gspelt ha und sust lahs loh si, bringt nüt,wird im game eifach nid grecht va. wenn di senf de no wältwit i fore ablosch und schön verheimlichsch dases mit 20 jahr verspätig nagholt hesch. gaht mir extrem uf de senkel.NRG hat geschrieben:Das bringt überhaupt nüd, au nid de Macher vo damals. Gibne hüt dini Anerkänig für ihre aktuelle werk, susch isch nid nur alles ächt für'd Füx, sondern niemert profitiert. Oder wer wotsch mit äme Retro Highscore ufeme alte System vor em Ofe fürelocke? niemerd chrazts hüt. Sogar euise High Score thread da isch s'beste byspiel.
aber de holi es game uf emu wie viper phase und genau bi so hämmer bisch ebe glich froh chasches nohhole.
het nüt mit nostalgie z'tue, isch eifach es traumgame für mich und ich stune ab de grafik als wär 1995.
i finds eifach 10/10 und het gar nüt mit retro z'tue. sound, grafik, alles.
maches sicher no 100x dure bis ich platine han.
Du kännsch aber scho Raiden Fighters, oder?onion hat geschrieben: [...]
aber de holi es game uf emu wie viper phase und genau bi so hämmer bisch ebe glich froh chasches nohhole.
het nüt mit nostalgie z'tue, isch eifach es traumgame für mich und ich stune ab de grafik als wär 1995.
maches sicher no 100x dure bis ich platine han.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
hahaha de röhner 

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
als so 98/99 wo s Internetz für mi züeglänglich isch worde sind Emus (z.B. für de Snes) absolut es highlight gsi... denn aber so im '00 schnell mal wieder die original hardware kauft wills eifach geiler isch!
aber so zum teschte sinds halt scho e beriicherig "gsi".
aber so zum teschte sinds halt scho e beriicherig "gsi".
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
ja aber real hardwareXYBOT hat geschrieben:ja gsii, jez hesch ja für alles flashcharte haha

- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
ig ha raiden fighters sit release uf de jap box und es isch en schissdreck wärt im vergliich zum viper. krass was du für en ghüdder uselosch.NRG hat geschrieben:Du kännsch aber scho Raiden Fighters, oder?onion hat geschrieben: [...]
maches sicher no 100x dure bis ich platine han.Hüt würdi aso lieber Raiden Fighters Aces für Xbox360 mit emä guete stick inehäbe anstatt en Vorgänger-ROM ufem EMU. das isch mies. Give those creators some fucking credits.
schliesslich sind Umsetzige vorher uf Saturn, Xbox und PC nie cho oder fertig wurde. shit, du Schmarozer!
us dem grund suechi ja jetzt das zügs noche wel sit 10 jahr nüt meh rächts chonnt.
i glaube du hesch rächt e krassi gschmacksverstuchig. chasch ja s'19xx uf xbox-live arcade spile und demit glücklich wärde mit däm dräck.
evolution vo games, si hützutags besser LOOOOOOOOOOOOOOL

Street Fighter 3, Metal Slug 3 (hani de übrigens NEU uf AES i binen), scho nur Raiden 2 sind besser als aui live/PSN Games zäme. spelsch sicher lieber die als de müll wo nid emal zumene 1/100 dra häre chunnt.
edit:
chasch de de creators dini credits geh und mir e jap. 360 mit allne shmup abchaufe, meistens LE, für 1'500.--. wünsch der vell spass demit.
isch de ke witz verchaufes würkli. mini credits de creators geh, geilst satz ever, machi sit de aktuelle dräcksgeneration bi shmup woni nochher
genau 10 min. spele wels eso verschisse sind.
Zuletzt geändert von onion am 12 Jan 2014 12:25, insgesamt 1-mal geändert.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
viper phase 1 logisch > raiden fighters

Aso Schmarotzer bisch sicher keine!onion hat geschrieben:ig ha raiden fighters sit release uf de jap box und es isch en schissdreck wärt im vergliich zum viper. krass was du für en ghüdder uselosch.NRG hat geschrieben:Du kännsch aber scho Raiden Fighters, oder?onion hat geschrieben: [...]
maches sicher no 100x dure bis ich platine han.Hüt würdi aso lieber Raiden Fighters Aces für Xbox360 mit emä guete stick inehäbe anstatt en Vorgänger-ROM ufem EMU. das isch mies. Give those creators some fucking credits.
schliesslich sind Umsetzige vorher uf Saturn, Xbox und PC nie cho oder fertig wurde. shit, du Schmarozer!
us dem grund suechi ja jetzt das zügs noche wel sit 10 jahr nüt meh rächts chonnt.
i glaube du hesch rächt e krassi gschmacksverstuchig. chasch ja s'19xx uf xbox-live arcade spile und demit glücklich wärde mit däm dräck.
evolution vo games, si hützutags besser LOOOOOOOOOOOOOOL![]()
Street Fighter 3, Metal Slug 3 (hani de übrigens NEU uf AES i binen), scho nur Raiden 2 sind besser als aui live/PSN Games zäme. spelsch sicher lieber die als de müll wo nid emal zumene 1/100 dra häre chunnt.
edit:
chasch de de creators dini credits geh und mir e jap. 360 mit allne shmup abchaufe, meistens LE, für 1'500.--. wünsch der vell spass demit.
isch de ke witz verchaufes würkli. mini credits de creators geh, geilst satz ever, machi sit de aktuelle dräcksgeneration bi shmup woni nochher
genau 10 min. spele wels eso verschisse sind.
Ich bin einfach biz gnervt das hüt nümm viel Shmups usechömed vo Top-Studios, die meiste vo däne zuegmacht händ und Arcades usserhalb vo Mega-Balligszentre keis Gschäft meh isch. Bin ich eifach z'alt? Nach miner Intention (ich mag da ja au chrüzfasch falsch lige, has nie recherchiert), sind äbe EMU au biz schuld da drah (zäme mit de stärkere, lukrativere Konsolehardwares). Nur d' Freaks wie du, die jedi Version chaufed, sind zwenig für en Markt, wenn die meiste mit EMU- und Konsole-Umsetzigs-Dräck chönte z'friede sy. En real Arcade in CH mit de neuste Automate aber äme geldbringende Massepublikums-Programm rundume alà Chuck-e-Cheese wär was. Fast food, Sega Rally 4, Raiden IV, Gradius VI und R-Type II.

Spielkonzepte entwicklet sich wyter, ich mein jetzt historisch gseh! gueti werded wieder ufgnoh und neu interpretiert, zwar nid immer zum guete, aber Spiel-Macher sind Kreative und künstler, die mached nie gern zweimal s'Glyche. Drum sind Umsetzige auch fasch immer scheisse, im schlimmste Fall macheds eifach en Kopie mit ganz andere Lüt. isch doch logisch dass Street Fighter IV meh Lüt erreicht und besser isch als s' Original, das meini als Bispiel mit entwickelnde Spielkonzept.Öbs meh Lüt erreicht als SF2 weissi nid, wär no spannend. Super Mario Bros Zahle häd in Japan jedäfalls nie meh en Super Mario Teil erreicht. Das heisst ja nöd das SMB besser isch, au nid dass es sich hüt nid würd lohne z'spiele. Spiele macht Spass, egal wie. SMB isch für euis aber reine Nostalgie, SMB ufem Wii U und 3DS gaht mit de neuste Ideen ab. alles klar? Wäge de Nostalgie sind EMU au so verschisse, wenn mit andere Pads chöntsch umefummle als original, das gäng ja na, aber susch technisch alles andersch isch.
isch würd dir das gern glaube, aber ich han Raiden Fighters zu oft gspielt. Ich han kein Verglich meh. Ich luegs denn mal im EMU ah, wenn ich mal in Museums Stimmig bin oder sueches speziell innere Arcade, wenni next mla in Jäpän bin.Tatsujin hat geschrieben:viper phase 1 logisch > raiden fighters

Oder äbe EMU, wenn's anderi Hardware brucht wie bi Arcades. Ich zieh jedes Game uf äme andere Medium mit Original-Hardware äme EMU vor, aber ebeso tueni lieber die offiziell Wii-Emu "Virtual Console" namal zahle als ROMs z'stäle. Leider verkackts Nintendo wie jedä gross Hardware-Ahbüter mit dem Retro-Markt, au Sony und MS.XYBOT hat geschrieben:ja gsii, jez hesch ja für alles flashcharte haha
Zuletzt geändert von NRG am 15 Jan 2014 08:07, insgesamt 1-mal geändert.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
also nöd das ich RFJ nöd wür guet finde. ghat natürlich hert ab, aber viper het für mich halt en gwichigere platz im da herz ini iignoh 
bez. emus sind technisch alles anders isch au nöd immer richtig, in würklichkeit tuet en guete emu genau das mache wo d hardware früener gmacht het, mit betonig ebe uf en guete emu
iigabe periferie etc. chan sich ja jede sälber gstallte wie er will. vo demher chan mer am original scho sehr nöch herecho demit.

bez. emus sind technisch alles anders isch au nöd immer richtig, in würklichkeit tuet en guete emu genau das mache wo d hardware früener gmacht het, mit betonig ebe uf en guete emu

iigabe periferie etc. chan sich ja jede sälber gstallte wie er will. vo demher chan mer am original scho sehr nöch herecho demit.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
sega uf em 3DS machts aber richtiger als nur richtigNRG hat geschrieben: Leider verkackts jedä gross Hardware-Ahbüter mit dem Retro-Markt, sowohl Nintendo wie Sony und MS.